|
|
|
|
|
|
In het verleden las ik wel eens de vraag van medelanders die vakantiewerk willen doen ( "werkervaring") in Indonesia ( Bali ).
Helaas kan men dat niet doen.
De Ausies zijn wel slimmer , ze hebben een deal gemaakt met de Indonesiers.
Australiers en Indonesiers kunnen nu vakantiewerk doen op basis van reciprociteit.
Naast andere vereisten moet men een opleidingsnivo hebben op universitaire nivo (minimaal 2 jaar ).
Voorlopig gaat het om een kleine aantal.
Hoe dan ook de wil is aanwezig .
Wie weet als het goed gaat dat de regeling wordt uitgebreid, dan kunnen relatief goed opgeleide Indonesiers en Australiers "werkervaring"doen.
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
|
Tuuuurlijk, Om gaat hartstikke goed, nog meer Aussies die op Bali met kleine meisjes kunnen rotzooien.
Ze hebben al een uitweg gevonden, want Bali loopt te veel in de gaten.
Heb die goorlappen al in Peleabuhan ratu gezien, meisjes van 14 en 15 jaar, er is maar één woord "bah"
Slimme Aussies ya, afijn we weten allemaal wat de geschiedenis is van dit slimme volk.
Afschieten die goorlappen, maar ja er wordt geld aan verdient, dus gaaaaaaan
|
|
|
|
|
Het gaat hier om nette Australiers die aan alle eisen moeten voldoen.
Iedereen ( ook Nederlanders) zijn welkom zolang ze zich gedragen en geen rotzooi trappen.
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
Nette Australiers?????????
Help me even ja!!!!!!
Boven de 60?????????
Ben voor de rest hier niet zoveel van die nette jongens tegen gekomen
Afijn laat maar, als ik echt moet gaan ventileren hoe ik over Australiërs denk dan wordt ik ala minuut van dit forum afgeschopt.
Kan er één ding over zeggen, God schiep hemel en aarde, had een handje rototzooi over en daar heeft ie de Australiërs van geschapen.
Ben een jaar in Australië geweest, niet om te werken dus, ik weet waar ik het over heb
|
|
|
|
Ga er maar niet verder op in, kan me alleen maar kwaad maken om die arrogante schobbejakken die kleinkinderen zijn van misdadigers die uit Engeland gedeporteerd werden voor moord, diefstal en verkrachting.
Ze hebben nog geen donder geleerd, Indonesië is hun uitlaatklep.
Ik ga mijn klep houden, goorlappen van de bovenste plank,
|
|
|
|
|
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
Voor zover ik met Australiers in aanraking kom op Bali, kan ik ook alleen maar zeggen dat het niet het beschaafste volk is.....Hoe ze zijn in Australie zelf ? geen idee, nog niet down under geweest.
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
|
Bali is voor Aussies, wat Lloret de Mar is voor de Nederlanders.
Het gedrag op beide plekken door beide nationaliteiten is ver onder de maat.
Maar .... dat is de algemene mening, gevoedt door de negatieve publiciteit.
Of het nu Aussies,Nederlanders of Indonesiers zijn maakt niet uit overal zijn rotte appels te vinden.
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
|
En vergeet de Engelsen niet ook die gasten uit Scandinavie kunnen er wat van.
|
|
Om Swastiastu
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|