Films bladiebla

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jimmy
Gebruiker
spacer line

Heeft iemand een van de volgende films gezien?
Vooral Merah Putih lijkt mij een interessante film, die geloof ik nog niet zo lang uit is!

Babi Buta Yang Ingin Terbang
Laskar Pelangi
Merah Putih
Cinta
Kepala Sekolahku Pemulung

Of worden er nooit Indonesische films door jullie bekeken?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Laskar Pelangi is een goede film met een setting op Bangka-Belitung nadat de mijnbouw daar gestopt was. Speelt zich af in het Soeharto-tijdperk.

Merah Putih heb je er twee of drie van, ik moet ze nog eens bekijken, ze liggen hier op me te wachten. Maar trailers met Indo's die pogen wat Nederlands te brabbelen beloven niet heel veel waarheidsgetrouwe beelden, alsof er geen Nederlanders te vinden zij die even willen schreeuwen en kwaad kijken in de camera.

Andere films heb ik volgens mij niet gezien.

Andere aanradertjes:
- Rumah Tanpa Jendela over kinderen uit de sloppen.
- Jenglot Pantai Selatan (jongedames in bikini, verder slechte horror)

Je mist echter komische films als:
- Laskar Mimpi (met Project Pop), (gewoon lekker dom)
- Kabayan Jadi Milyuner (denkt rijk te worden in Jakarta)
- Red CobeX (wederom Project Pop, maar nu als premans, schitterende film)
- Susah Jaga Keperawanan di Jakarta (drie meiden die denken in Jakarta geld te gaan verdienen, maar komen op het randje van prostitutie. Echter 'doen' ze het nooit met een man. Vermakelijke scenes met blanken, Chinezen, Arabieren die 'genaaid' worden..)

De laatste maand heb ik weinig films meer gezien, geen tijd helaas.. tijd maken dus, want voor een Indonesische comedie ben ik wel te porren over het algemeen.

Ho Lee Fuk

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Jimmy,

als je in de buurt van Nijmegen woont is het IndoFILMcafe een must. Klik op de link om te zien wat er de laatste jaren is vertoond: www.indofilmcafe.nl/links.htm

Dinsdag 10 Mei: Belkibolang, een film van Titien Wattimena

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,553,838 pageviews Een website van indahnesia.com