luchthaven Lombok

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
100 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
AnitaT
Gebruiker
User icon of AnitaT
spacer line

Hallo allemaal, ik ben redelijk nieuw hier op het forum, lees veel, en heb wellicht een domme vraag Emoticon: Stupid maar hoe heet de luchthaven op Lombok?

Ik ben namelijk eens aan het kijken naar vluchten voor onze reis naar Indonesie in januari. We willen dan van AMS naar Medan | van Yogyakarta naar Lombok | van Lombok of op de een of andere manier terug naar AMS (afhankelijk van met welke airline we vliegen) danwel van Lombok naar Yogya en dan door naar AMS.

Hopelijk kan iemand me helpen! Alvast bedankt! Emoticon: Bye bye

Peter191064
Gebruiker
User icon of Peter191064
spacer line

On 09-04-2011 10:57 AnitaT wrote:
maar hoe heet de luchthaven op Lombok?

Google zegt :
Lombok's Selaparang Airport (IATA: AMI) is on the west coast of the island at Ampenan, not far from the main city centre of Mataram.
luchthaven id : AMI

Peter

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

En de luchthaven ligt (nog) in Ampenan/Mataram, dus zo staat de luchthaven wellicht vermeld als je gaat zoeken naar tickets. De luchthavencode is inderdaad AMI.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

overigens; vanaf Lombok direct naar het buitenland met een vlucht richting Europa is nog niet mogelijk. je zult daarvoor eerst naar Jakarta of Denpasar moeten wellicht.

AnitaT
Gebruiker
User icon of AnitaT
spacer line

Okay! Bedankt voor jullie reacties; kan ik weer verder verder mee Emoticon: Smile

Peter191064
Gebruiker
User icon of Peter191064
spacer line

On 09-04-2011 11:37 Yerun wrote:
overigens; vanaf Lombok direct naar het buitenland met een vlucht richting Europa is nog niet mogelijk. je zult daarvoor eerst naar Jakarta of Denpasar moeten wellicht.

BreakBreak, ik ben vanaf Mataram met Singapore Airlines rechtstreeks naar Singapore gevlogen!
Peter

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

AnitaT
Gebruiker
User icon of AnitaT
spacer line

Op 09-04-2011 19:13 schreef Peter191064:

[quote verwijderd]

BreakBreak, ik ben vanaf Mataram met Singapore Airlines rechtstreeks naar Singapore gevlogen!
Peter

Okay Emoticon: Smile Klinkt goed! Kijken of Singapore Airlines een leuke aanbieding heeft voor tegen die tijd ...

Is er nog een tijd dat je het best kunt boeken voor Januari? Ik bedoel is het verstandig om nu al te gaan kijken of leert de ervaring van jullie juist nog even te wachten en zo ja, enig idee wanneer de beste tijd isom voor begin Januari de vluchten te boeken?

JRichard
Gebruiker
spacer line

fyi Lombok opent volgend jaar een nieuwe (internationale!) luchthaven in Kuta... vanaf dan dus wel vluchten vanuit Europa mogelijk..

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Die nieuwe luchthaven komt niet in Kuta te liggen, maar meer in het midden van Lombok, een stuk ten zuidoosten van de huidige luchthaven. Wel in de richting van Kuta, Lombok, mogelijk in het district Kuta aldaar, maar ik ken de grenzen niet.

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Anita,

Je kunt tickets tot ca. 6 weken voor vertrek gratis en zonder verplichting bij ons in optie nemen.
SQ: AMS-MES, AMI-AMS: 990 euro (Nb. AMI-AMS alleen op Za, Ma en Do)
GA: AMS-MES, AMI0AMS: 860 euro (Nb. 50% korting op binnenlandse vlucht MES-CGK en JOG-AMI)

Bij boeking verplicht 3 overnachtingen bij te nemen.

Mochten er tussentijds aanbiedingen langskomen, dan kun je altijd nog switchen naar voordeligere tickets.

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Wij vliegen in januari naar Lombok, voor enkele dagen vanuit Denpasar.
Maar heeft er iemand enig idee of we dan naar de nieuwe luchthaven zullen vliegen of naar Mataram? Blijkbaar zou de vertraagde opening van de nieuwe luchthaven nu in oktober zijn.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 05-07-2011 15:11 dekarre wrote:
Wij vliegen in januari naar Lombok, voor enkele dagen vanuit Denpasar.
Maar heeft er iemand enig idee of we dan naar de nieuwe luchthaven zullen vliegen of naar Mataram? Blijkbaar zou de vertraagde opening van de nieuwe luchthaven nu in oktober zijn.
Ik ben een paar weken geleden vanaf Lombok gevlogen en heb wat medewerkers gevraagd omdat ik dat zelf ook wel wilde weten maar niemand kon me een mogelijke openingsdatum vertellen.
Het is al meerdere keren uitgesteld.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Bandara ini diperkirakan mulai beroperasi pada Oktober 2011.

bisa dicek of makemyday .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,838,862 pageviews Een website van indahnesia.com