Hallo Anne Mieke en Pascal, bedankt voor jullie tips. Leuk om zelf reisbureau'tje te spelen...volgens mij heb ik m'n roeping gemist

Ik mail op dit moment met Ad (Bayview Gardens) en Marij (Divine Diving) over accommodatie en duikcursus. Voor 't eerst dat ik tijdens 't plannen van 'n reis in 't Nederlands kan schrijven. Toch wel erg handig

De planning ziet er nu als volgt uit:
12 juli 14.55u Aankomst Labuan bajo
13 juli Start duikcursus
14 juli Duikcursus
15 juli Duikcursus
16 juli Duikcursus
17 juli Binnenland
18 juli Binnenland
19 juli Binnenland
20 juli Binnenland
21 juli Duiken + Komodovaranen
22 juli Aankomst Seraya island of Kanawa island
23 juli Seraya island of Kanawa island
24 juli Seraya island of Kanawa island
25 juli Aankomst Labuan bajo
26 juli 8.30 Vertrek Flores
Jullie zullen je nu waarschijnlijk niet verbazen als ik zeg dat ik van structuur en overzicht houd

Maar ja, voor 't avontuur gaan en zien waar je uitkomt is moeilijk te combineren met de wensen die ik heb...zeker als je in juli gaat reizen...maar ik doe toch 'n poging
Ik wil nl na de duikcursus ff 'n paar dagen weg van de kust en 't liefst met openbaar vervoer 't binnenland in. Dus maar zien wat je tegenkomt en ervaren hoe de mensen zijn buiten de geplande toeristische activiteiten. Is dat volgens jullie op deze manier te doen of raad je toch wat anders aan.
Daarna zou ik 't liefst nog 'n dag duiken en de komodovaranen zien en onze reis eindigen op 'n romatisch eiland. Mijn vriendin is nl nog maar één keer buiten Europa geweest en heeft nog nooit 'n tropisch eiland gezien. Alleen daarom heb ik al veel voorpret en ben ik benieuwd hoe zij deze reis gaat beleven. Aan jullie de vraag wat jullie zouden kiezen: Seraya of Kanawa island?
Ik vind 't iig leuk dat jullie zo meedenken. Bedankt daarvoor!
Groeten,
Lucas