woning in Denpasar

Subforum Bali, het godeneiland 
76 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sukabumi
Gebruiker
User icon of sukabumi
spacer line

Na 53 jaar Nederland heb ik besloten om de komende jaren in IndonesiŽ door te brengen.
Van dit forum heb ik al veel opgestoken en volg het dagelijks.
Nu ben ik op zoek naar een huurwoning in Denpasar-Renon en vraag mij af of er wellicht een forumlid is die iets heeft of weet.
Ik zoek een woning met 3 slaapkamers en er moet een mogelijkheid zijn om buiten te zitten voor een hapje,drankje en goed boek. De huurprijs zal rond de 30 miljoen per jaar moeten liggen en zou per mei of juni dit jaar in kunnen gaan. Vrijdag 8-4 kom ik naar Bali en heb dan enige weken om e.e.a. in orde te maken. In september volgt de definitieve stap.

vr.gr. Bas

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar 'Bali, het godeneiland'

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Woon zelf (ook) in Denpasar - Renon en weet zodoende dat er hier voldoende te koop en te huur staat. Ik raad u aan om gewoon een week of wat in hotel "Puri Samaritan" in Jl. Tukad Musi III (hartje Renon) te verblijven en vandaar in Renon rond te kijken.

U zult dat zelf moeten doen omdat veel huizen direct / via de eigenaar verhuurd worden - niet via een makelaar o.i.d. - en slechts geadverteerd worden met niet meerr dan een A4-tje op de buitenmuur.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Mocht u echter via een makelaar willen zoeken en/of huren, dan zit er op ca. 150 meter afstand vanuit hotel "Puri Samaritan" een makelaar aan Jl. Tukad Musi die met name huizen in de verkoop en verhuur heeft in Renon, Panjer en Sidakarya.

If you have nothing to loose, you can risk everything

sukabumi
Gebruiker
User icon of sukabumi
spacer line

Amed, bedankt voor de tip.

Bas

kuncitan
Gebruiker
spacer line

Hierbij een link naar een huizensite die redelijk veel huizen in Renon te huur aanbiedt. De meeste huizen wel boven uw budget maar wellicht heeft u er wat aan al is het maar om een indruk te krijgen van wat je voor een bepaalde huur mag verwachten.

http://www.balireals.com/bali-house-for-rent

Milani
Gebruiker
spacer line

Weet een huis in Renon Jalan Tukad Balian 123 te huur 45 miljoen heeft twee slaapkamers en een aparte pembantu kamer.
Mooie inboedel die overgenomen mag worden voor Ä 2.500.=.
Te betrekken per mei 2011

Gert Sanur
Gebruiker
spacer line

Beste Sukabumi,

Op de website www.balipropertyhome.com staan een paar huizen in de prijsklasse die je zocht.

De meeste zijn nieuw gebouwd of bijna nieuw.

Veel succes met het vinden van woonruimte.

Gert Sanur

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,960,854 pageviews Een website van indahnesia.com