Chauffeur + Auto breng u overal en discreet (Nederland)

Subforum Gezocht & Aangeboden 
50 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Supir
Gebruiker
spacer line

Ik ben supir uit Indonesie woonachtig in Dordrecht en ik heb klein autotje hij is 4 jaar oud en betrouwbaar. Tegen klein vergoeding breng ik u overal naartoe, bijvoorbeeld van huis naar schiphol, family of naar feestjes. Mail me op: supir.andaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com Emoticon: Talk to the hand

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

En hoe klein is die vergoeding dan? Per kilometer? Per uur? Per dag?

It's only kinky the first time.

Supir
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor uw interesse.
De kosten per km is euro 0,30 incl. brandstof kosten, auto (Toyota aygo) en plus voorijkosten 10 euro.
Bijvoorbeeld Dordrecht naar Schiphol.
Afstand Dordrecht - Schiphol is 90 km. Heen en Terug is 2 * 90 = 180 km
De kosten Dordrecht - Schiphol is 180 * 0.30 + 10 = 64 euro exclusief parkeren.

Ik heb andere auto, Toyota avensis, maar hier geld andere tarief.

Supir
Gebruiker
spacer line

Hallo Pauline,
Bedankt voor uw email.
Ik zou graag meer informatie van u willen ontvangen over aankomst datum, tijd zodat ik rekening kan houden met eventueel andere werkzaamheden. Ook eventueel over u bagage ivm kleine auto (Toyota Aygo). Ik heb ook een grote auto, Toyota Avensis. Hier geldt andere tarief. Groetjes en trimakasih.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Hee,is dit wel legaal wat je doet,er is ook nog zoiets als verantwoordelijkheid voor je passagiers en schiet je nu niet onder de duiven van de taxibranche? Emoticon:

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Het is in ieder geval goedkoper dan de taxi maffia in Nederland Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 01-04-2011 21:04 Veer01 wrote:
Hee,is dit wel legaal wat je doet,er is ook nog zoiets als verantwoordelijkheid voor je passagiers en schiet je nu niet onder de duiven van de taxibranche? Emoticon:

Who cares , pokoknya sini senang situ senang ( vrij vertaald win-win situatie voor beide partijen).

bisa dicek of makemyday .

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Tuurlijk,maar als we morgen allemaal taxi gaan spelen...of vervoer gaan doen,zonder goede verzekering en vergunningen,wordt t een janboel in ons landje he.En wat doe jij,als er iets gebeurt onderweg met je passagier,wel es nagedacht waarom tegen woordig een chauffeur ehbo,hartreanimatie en zo moet leren???ik weet niet of je de ernst begrijpt van waar je aan begint hoor. Emoticon: Nooo

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 31-03-2011 20:06 schreef Supir:
Hallo Pauline,
Bedankt voor uw email.
Ik zou graag meer informatie van u willen ontvangen over aankomst datum, tijd zodat ik rekening kan houden met eventueel andere werkzaamheden. Ook eventueel over u bagage ivm kleine auto (Toyota Aygo). Ik heb ook een grote auto, Toyota Avensis. Hier geldt andere tarief. Groetjes en trimakasih.

Voor de duidelijkheid IK heb niet gemaild.

Om Swastiastu

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 02-04-2011 09:11 Veer01 wrote:

,wel es nagedacht waarom tegen woordig een chauffeur ehbo,hartreanimatie en zo moet leren???

Ik moet de taxi chauffeur, hier in Amsterdam, nog tegenkomen die daar iets vanaf weet. 99% kan nog geen eens behoorlijk Nederlands spreken en de weg weten? Ho maar....

hati hati, pelan pelan

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Nou Sinior van de week hebben ze nog in Amsterdam Noord verscheidende Taxi's van de weg gehaald en auto's in beslag genomen. Emoticon: Shiny Emoticon: Yes!

K ben het met Veer01 eens, de hard werkende bevolking wordt er de dupe van, want er word dan geen sociale premie betaald.
Dus slecht plan om gebruik te maken van zo iemand.
Zo ondermeind hij de wet waardoor u zelf ook straks wilt , dat er pensioen en wat er bij hoorde betaald word.
Zo zit ons landje in elkaar maar word door die illegaliteit ons hele stelsel overhoop gehaald.
Begrijp u en anderen nu waarom WIlders met zijn PVV, zo groot word.......... Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: Frustrated

Op 02-04-2011 05:49 schreef Surya Atmadja:

[quote verwijderd]

Who cares , pokoknya sini senang situ senang ( vrij vertaald win-win situatie voor beide partijen).

Om Sid die corruptie laat dat AUB in IndonesiŽ Emoticon: Sadley Emoticon: Shut up!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

[quote] On 02-04-2011 10:45 zieleffe wrote:
Nou Sinior van de week hebben ze nog in Amsterdam Noord verscheidende Taxi's van de weg gehaald en auto's in beslag genomen. (

[quote removed]

Slechts een druppel op een gloeiende plaat Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

paulana
Gebruiker
spacer line

Liften kan toch nog steeds in Amsterdam ? Malam zou zeggen : en ut kost geen ruk. Emoticon: Wink

Om Swastiastu

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Tegenwoordig heb je een taxipas nodig. Indien je dit niet hebt en je wordt aangehouden, dan krijg je een dikke boete.

Dus ik zou heel voorzichtig zijn met jezelf als taxi aan te bieden. Je moet namelijk aan bepaalde normen voldoen.
Mocht je (wat niet te hopen is) een ongeluk krijgen, dan ben je financieel verantwoordelijk voor alle inzittenden.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 02-04-2011 13:07 Pamelabak wrote:
Tegenwoordig heb je een taxipas nodig. Indien je dit niet hebt en je wordt aangehouden, dan krijg je een dikke boete.

Dus ik zou heel voorzichtig zijn met jezelf als taxi aan te bieden. Je moet namelijk aan bepaalde normen voldoen.
Mocht je (wat niet te hopen is) een ongeluk krijgen, dan ben je financieel verantwoordelijk voor alle inzittenden.
Ik snap dat het niet mag, maar hoe kun je zien dat mensen in een auto passagiers zijn van een kennelijk illegale taxi? Die mensen in de auto zijn toch gewoon kennissen, of zie ik dit verkeerd? Ik neem aan dat je prima chauffeurtje mag spelen in dergelijke gevallen. Ook in Nederland.

Overigens denk ik niet dat het tarief nog geldig is als je van Maastrict naar Groningen wil, enkele reis. Emoticon: Wink

bambang
Gebruiker
spacer line

Een officiŽle taxi met vergunning heeft een blauw kenteken. De controle op "snorders" gebeurt vaak bij uitgaansgelegenheden en stations.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Met Pamelabak eens,Yerun's reactie snap ik ook maar wat ik bedoel is inderdaad dat er leagale bedrijven met vergunningen en gediplomeerd personeel hier de dupe van worden als iedereen zomaar zich als taxi aan gaat bieden,iets wat in het goederenvervoer ook speelt,wat denk je als elke persoon zomaar lading gaat vervoeren zonder vervoersvergunning en diplomas hier...dan concurreer je elkaar kapot,iets wat nu al gebeurt met de rijders uit het oostblok.Jij moet als taxichauffeur een cursus volgen van 6000 euro(!) en je bent volledig verantwoordelijk voor de veiligheid van je passagiers.Ik gun iedereen zijn voordeeltje hoor,maar als ik nu bijvoorbeeld morgen een verhuisklus ga doen met mijn oplegger,dan ben ik ook strafbaar omdat de verhuisbranche beschermd is.Daar komt bij dat als je een betaalde dienst aanbiedt,je ook vakbekwaam moet zijn in Nederland,iets wat elke bedrijfstak beschermd.Zo houden we de zaken netjes en vakbekwaam en houdt iedereen zijn werk,anders is alles vogelvrij en krijg je Amsterdamse toestanden. Emoticon: Nooo

paulana
Gebruiker
spacer line

Voor 40 jaar waren er in Amsterdam al snorders en als je voor de helft van de normale taxiprijs van het Leidseplein naar Geuzenveld = nieuw west - kan komen met meerderen natuurlijk (alleen toch te riskant) dan deden we dat!

Om Swastiastu

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 02-04-2011 14:17 Veer01 wrote:
Met Pamelabak eens,Yerun's reactie snap ik ook maar wat ik bedoel is inderdaad dat er leagale bedrijven met vergunningen en gediplomeerd personeel hier de dupe van worden als iedereen zomaar zich als taxi aan gaat bieden,iets wat in het goederenvervoer ook speelt,wat denk je als elke persoon zomaar lading gaat vervoeren zonder vervoersvergunning en diplomas hier...dan concurreer je elkaar kapot,iets wat nu al gebeurt met de rijders uit het oostblok.Jij moet als taxichauffeur een cursus volgen van 6000 euro(!) en je bent volledig verantwoordelijk voor de veiligheid van je passagiers.Ik gun iedereen zijn voordeeltje hoor,maar als ik nu bijvoorbeeld morgen een verhuisklus ga doen met mijn oplegger,dan ben ik ook strafbaar omdat de verhuisbranche beschermd is.Daar komt bij dat als je een betaalde dienst aanbiedt,je ook vakbekwaam moet zijn in Nederland,iets wat elke bedrijfstak beschermd.Zo houden we de zaken netjes en vakbekwaam en houdt iedereen zijn werk,anders is alles vogelvrij en krijg je Amsterdamse toestanden. Emoticon: Nooo

Hou op schei uit Veer, als er ťťn branche in Nederland is waar collega's voor een Euro elkaars nek afsnijden dan is het de vervoersbranche wel.
Met de vlam in de pijp, de cowboys van de grote weg, als de brandstof prijs omhoog gaat dan hoor je ze effe pruttelen en en vervolgens zeggen ze stiekem achter de rug van een collega die een ritje wil doen voor 150 Euro dat hij het wel voor 140 wil doen.
brrrrrrrr.
Ik pak dan wel deze sopir als je het niet erg vind, betaalde de laatste keer van centrum Rotterdam naar Hoogvliet 60 Euro meneer, eens en nooit weer.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Vergeet dan ook niet er bij vermelden dat ze de tachograafschijf ook nog eens mee knoeien.
Er gebeuren dagelijks ongelukken met de vrachtwagen waar zeer zeker een hoge presentatie van buitenlands chauffeurs er bij zijn.
Ben eens bij een wegversmalling langs een Pool gekomen rijden, K moest zeer snel op mijn rem gaan staan, anders had hij mij geplet tegen de vangrail.
Enkel maanden geleden op de A2 gereden kwam van schiphol ( waar K volgende week mijn schoonmoeder en schoonzus op ga halen) er zaten drie vrachtwagens naast elkaar.
Onverantwoordelijk gedrag en ook nog een te hard en elkaar uitdagend wie de beste is.
A2 is nu een 5 a 6 baans richting Amsterdam en Utrecht dus 12 baans breed.
En dan krijg je zulk gedrag.
Ook hier kwam K klem te zitten tussen uiters linkse baan daar de baan bij Utrecht 3 baans was.
Neen het is echt uitkijken voor die ridders van de weg.
Blijf uit de buurt en ga er niet tussen in rijden....... Emoticon: Red face Emoticon: Shut up! Emoticon: Sadley

Kan het weten 37 jaar buschauffeur en daarvoor 6 jaar vrachtwagen waar van 2 jaar buitenland.
Heb mijn chaufeurs diploma en mijn rijbewijs met een Opelblitch gehaald.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 02-04-2011 21:41 zieleffe wrote:

[
Heb mijn chaufeurs diploma en mijn rijbewijs met een Opelblitch gehaald.

Hey Om Ziel, ook met zo'n betonnen plaat erop? En twee weken later achter het stuur van zo'n dikke DAF vrachtwagen....Weet er alles van

hati hati, pelan pelan

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Senior met de pook nog rechts achter je en dubbel klutsen
Kon zo'n oudje niet vinden maar deze kwam er na die DAF serie.... Emoticon: Yeah right! Emoticon: Wink

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ja hoor,daar gaan we weer,1 ongeluk,waar altijd wel een vrachtauto bij zit,en de chauffeurs zijn allemaal klootzakken.Turrlijk zitten die erbij,maar geef ze de kost die mij zonodig snijen in de krappe bocht,mij mijn afstand tot voorganger steeds afpikken,nog effe vlak voor me smoel ertussen duiken en remmen om vervolgens drie banen tegelijk over te steken en dan een bak koffie halen bij de pomp,zo ken ik nog wel effe doorgaan.Klojos zitten in elke groep rijders,van taxi tot ook touringcar,laat me niiet lachen,maak het dagelijks zelf mee en rij al 24 jaar nu.Wel mooi die foto van Van den Bos trouwes,zeker op zestienhoven?Ook bij De Rijke,de gele rakkers waar ik bij hoor,zitten er eikels tussen,maar als je weet wat er gedaan wordt om dat soort problemen uit de wereld te helpen,van opfriscursussen tot allemaal verplichte dingen tegenwoordig,dan bindt je wel weer in.Geloof me,het is nu vandaag de dag echt niet leuk meer op de weg,ook niet in je personenauto,ook daar ervaar ik wildwesttaferelen als ik weer eens naar huis rij.Maar effe terug naar de topic,tuurlijk,als je goedkoper kan reizen doe je dit,je zou wel gek zijn toch?Maar toch blijf ik bij mijn standpunt van wat ik eerder al aangaf,nl. het brood uit de mond steken van de branche.Er zijn ook zat firmas die het wel netjes doen,ook in het goederentransport.Tot slot,Zieleffe...37 jaar op de bus,ken je dan nog Vermaat's busbedrijf Hellevoetsluis?Daar werkte mijn vader 41 jaar.Vroeger reden ze als Europa Express.Shit,weer offtopic he.Heb ik nou altijd.Oh ja,voor mensen in omgeving Voorne-Putten,16-04-11 weer de Gehandicaptenrit vanuit Spijkenisse de eilanden rond,dus weer bijna 200 trucks en groot spul wat de boel de hele Zaterdag ophoudt,tis maar dat je ut weet,groeten van een Asfaltrocker Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Helemaal mee eens Veer01.
Maar dat wil niet zeggen dat je als beroep iets meer verantwoordelijkheid hebt.
Maar goed dat word ook niet gewaardeerd meer, als beroepschauffeur moet je wel veel centjes neertellen om je diploma te halen voordat je op de weg mag met die bakbeesten 18 meter lang.
Oostbloklanden komen ze en dat weet K niet zeker met of zonder diploma op de weg.
Goedkoper dan een Nederlander en het gevolg veel aanrijdingen hier .
Neen K ben begonnen als bijrijder bij Riedel Ede en heb daar mijn rijbewijs gehaald in de begin van de jaren 1960.
Mijn gebied was toen BelgiŽ en Nederland.
In hartje Amsterdam met de vrachtwagen naast de hoertjes van de Zeedijk,Achterzijdvoorburgwal, de hele weg blokkeren, niemand erg de zich aan.
Kratten limonade van rond de 20 kilo met de hand lossen en een steekwagen binnen brengen.
Dagelijks duizende kratten versjouwen. Emoticon: Very funny Emoticon: Cry

Toen via NBM in Zeist begonnen opgeleid te worden als Buschauffeur.
Toen moest je nog losse kaartjes verkopen van 40 tot 140 centen en dat betekende veel rekenwerk en elke dag afrekenen
Retoureis kaartjes knippen, toen kwam de machine, eerst het nummer opnemen en de kopieŽn natrekken, uittellen, zo kon je afrekenen.
Dat was nog eens werken.
Maar je verdiende in die tijd best goed, en je droeg zo ook je vaste premies af.
Nu zouden ze dat van je proberen af te pakken, omdat er te veel valse lieden hier zijn,(dat andere woord zal K maar niet gebruiken) omdat ze nu te kort komen in hun begrotingen.
Als je daar aan gaat denken, dan zou je bijna een terrorist willen wordenÖÖ

Dit was mijn prive bus

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Inderdaad,verantwoordelijkheidsgevoel is bij velen ver te zoeken,maar controles worden steeds strenger en terecht gezien de gasten die nog steeds te lang rijden al dan niet met drank op.Mooie fotos wederom van vroeger,groeten Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,698,122 pageviews Een website van indahnesia.com