Subforum Gezocht & Aangeboden

forum.indonesiepagina.nl 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Rosalinde
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Wij gaan in juli 4 weken door Indonesie trekken, en willen eigenlijk zoveel mogelijk zien! Daarom hadden we besloten om op Java een privéchauffeur te zoeken die ons vanaf Jakarta of Yogjakarta alles laat zien.

Nu hebben we bij yogyareizen.com een aanbieding gehad om voor 600 euro voor 2 personen eerst één dag in Jakarta een city tour te krijgen daarna zelf op de trein naar Yogjakarta en dan worden we vervolgens daar van de trein gehaald en dan in 5 dgn (incl hotel, ontbijt etc) via Pramanan, Borododur, Bromo, Iljen naar Bali te gaan.. Alleen nu moet ik een bedrag van 200 euro aanbetalen, vind dit best veel maar wilde graag weten of er iemand ervaring heeft met yogyareizen.com/javabalireizen.com..

En is dit een goede prijs 600 euro of aan de hoge kant? En heeft er iemand anders misschien tips voor een privéchauffeur?

paulana
Gebruiker
spacer line

Hallo Rosalinde,
Is dit incl. vliegreis, ben zo niet bekend op Java maar vind het onduidelijk
600 euro voor 2 personen , zelf zonder begeleiding de trein pakken dan wordt je afgehaald en dan 5 dgn hotel incl. ontbijt , de treinreis is ook incl. ? en daarna hoelang Bali ? incl. hotel of zo..en dan met auto en chaffeur is de chaffeur inbegrepen..

Je kan ook alles hier in Indonesie regelen , alleen de Ramadan begint op 1 augustus
Ik heb het idee dat 1-2 van de andere dames een beter antwoord in petto heeft wacht maar even op Anne Mieke of Elsbeth.

Groet Paulana

Om Swastiastu

TinieVriens
Gebruiker
spacer line

Hallo Rosalinda,

Probeer even Jackal tours uit. Dat is een heel goede tour operator.
Het adres is www.jackalholidays.com
Zij hebben ook nederlandse gidsen en/of chauffeurs.
Ik heb eventueel ook eenadres van een nederlandse gids in Bandung, die wil ook wel alles voor je regelen. Ik hoot het wel als je me nodig hebt.

Veel sukses

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Rosalinde
Gebruiker
spacer line

Sorry voor de onduidelijkheid, voor deze 600 euro (300 euro pp) krijgen wij:

- City tour door Jakarta (8-10H) incl. prive chauffeur.
- Daarna gaan wij zelf op eigen kosten en zonder begeleiding met de trein naar Yogjakarta.
- Yogjakarta worden wij opgehaald en naar hotel gebracht
- 3 nachten op overige plekken hotel incl ontbijt.
- Tour door yogjakarta, reis naar borobodur (met lokale gids), reis naar prambanan (met lokale gids), reis naar bromo (incl jeep en lokale gids), reis naar Iljen (incl jeep en lokale gids), overtocht naar bali en transfer naar hotel op bali.
- Gehele tour incl prive chauffer (NL)

Dit hebben wij zelf geregeld met een Indonesische man uit Yogjakarta (Valentino Wibowo), alleen vraagt hij nu een aanbetaling van 200 euro.. dus vroeg me af heeft er iemand ervaring met deze man? en is dit een hoog bedrag voor wat we krijgen?

paulana
Gebruiker
spacer line

200 euro aanbetaling , naar iemand die je niet kent..niet doen zou IK zeggen, alhoewel je hem misschien wel persoonlijk gesproken hebt.
en ja IK vind het duur voor wat er geboden wordt, Het eten is hier niet duur maar toch het is niet inbegrepen.
2 uurtjes Jakarta-tour, je vindt hetzelf ook te duur nietwaar ?

Om Swastiastu

Rosalinde
Gebruiker
spacer line

Nee 8 tot 10 uur bedoelde ik Emoticon: Smile

paulana
Gebruiker
spacer line

van 8 tot 10 uur s'avonds Emoticon: Confused

Om Swastiastu

Rosalinde
Gebruiker
spacer line

Nee gedurende 8 of 10 uur, ligt aan het verkeer!

gergobbels
Gebruiker
spacer line

Heb op dit forum al een aantal keren de naam jackalholidays zien terugkomen.
Ook voor deze organisatie geldt echter dat je ALLES bij boeking al moet betalen, immers zij schrijven dat de reservering pas vaststaat na volledige betaling. Lijkt mij ook een groot risico aan te zitten zonder enige vorm van zekerheid. Dit zie je overigens wel bij meer aanbieders van tours terugkomen.

gergobbels
Gebruiker
spacer line

Paulana schrijft
Je kan ook alles hier in Indonesie regelen , alleen de Ramadan begint op 1 augustus
Ik heb het idee dat 1-2 van de andere dames een beter antwoord in petto heeft wacht maar even op Anne Mieke of Elsbeth.

Wil dat zeggen dat het dan erg vol is (ook aan het begin van de ramadan) of is het gewoon moeilijk dan iets snel en goed te regelen?

paulana
Gebruiker
spacer line

Beide, maar is wel te doen volgens mij

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 28-03-2011 19:38 schreef Rosalinde:
Sorry voor de onduidelijkheid, voor deze 600 euro (300 euro pp) krijgen wij:

- City tour door Jakarta (8-10H) incl. prive chauffeur.
- Daarna gaan wij zelf op eigen kosten en zonder begeleiding met de trein naar Yogjakarta.
- Yogjakarta worden wij opgehaald en naar hotel gebracht
- 3 nachten op overige plekken hotel incl ontbijt.
- Tour door yogjakarta, reis naar borobodur (met lokale gids), reis naar prambanan (met lokale gids), reis naar bromo (incl jeep en lokale gids), reis naar Iljen (incl jeep en lokale gids), overtocht naar bali en transfer naar hotel op bali.
- Gehele tour incl prive chauffer (NL)

Dit hebben wij zelf geregeld met een Indonesische man uit Yogjakarta (Valentino Wibowo), alleen vraagt hij nu een aanbetaling van 200 euro.. dus vroeg me af heeft er iemand ervaring met deze man? en is dit een hoog bedrag voor wat we krijgen?

Informeer nog eens goed ! de Bromovulkaan is nog lang niet rustig

Om Swastiastu

joost
Gebruiker
spacer line

Hi Rosalinda,.

Het gebeurt dat mensen die een afspraak maken niet komen opdagen. Dus zodoende vragen ze voor eventueel gemaakt kosten een voorschot.
600 euro is incl auto/chauffeur, benzine neem ik aan en 4 nachten hotel.
Duur of redelijk is in mijn optiek o.a. afhankelijk in welke prijsklasse hotels je overnacht.
Ik verhuur ook auto met chauffeur. EEn nieuwe Suzuki APV Luxury.
Je kunt me mailen of bellen (ben nu in Nederland) 0623952818
Succes met plannen.
groet Joost

Rosalinde
Gebruiker
spacer line

Het betreffen allemaal 2 of 3 sterren hotels met airco en warme douche, en tevens zit de overtocht erbij naar Bali etc. maar goed!

Wat is je e-mail Joost dan stuur ik je even een e-mail met de route die wij in gedachte hebben en dan kijken we of we er uit kunnen komen!

Groetjes Roos

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Rosalinda,
Ik zou geen voorschot betalen als ik u was en ik vindt een dure prijs.
Ik heb vorig jaar met Joos zijn driver getoerd en dat was heel goed geregeld.
Opgehaald in Kalibaru en naar de Bromo met verschillende stops onderweg, en de dag nadien afgezet aan de ferry richting Bali.
Heel goede prjis en geen voorschot betaald en een heel goede driver !!
Mail hem maar !!! en je mag mij ook mailen

Veel plezier
Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

paulana
Gebruiker
spacer line

Rosalinda, ook ik heb erg veel goeds gelezen over de tours van Joost!!
Voor die prijs mag je toch wel een 4 sterren hotel verwachten met volpension.

Groet Paulana

Om Swastiastu

joost
Gebruiker
spacer line

Hallo Paulana en Pascal,

dank voor jullie positieve reactie.
Rosalinda heeft mij reeds persoonlijk een mailtje gestuurd. Heel fijn.
Pascal hoe gaat het met de studie van je vrouw. Ben benieuwd.
Ben overigens verhuisd in Bondowoso. Huis werd verkocht. Heb nu een Rumah Kuno.
(ouderwets)
Salam dari Pak Jo

paulana
Gebruiker
spacer line

Hoi Joost , verhuur jij bootjes-bareboat 2 cabines

Groet Paulana

Om Swastiastu

joost
Gebruiker
spacer line

Hi Paulana,

Misschien naif maar dit bootje ken ik niet. Hb toch lang op zee gezeten.
groet

paulana
Gebruiker
spacer line

Is niet naief maar zo noemen ze een boot zonder crew, wij willen rond Bali _Lombok en de Gili"s varen met de huisdieren en aangezien we iedere dag (verplicht) personeel hebben willen we graag onder ons zijn vandaar mijn vraag en Rainer skippert zelf Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

joost
Gebruiker
spacer line

Ok, Lijkt me schitterend. Maar helaas die verhuur ik niet.
Ken ook niemand die zoiets verhuurt.
groet

paulana
Gebruiker
spacer line

Okay jammer maar bedankt voor het antwoord Jo

Groetjes

Om Swastiastu

paulderuiter
Gebruiker
spacer line

Op 28-03-2011 19:35 schreef TinieVriens:
Hallo Rosalinda,

Probeer even Jackal tours uit. Dat is een heel goede tour operator.
Het adres is www.jackalholidays.com
Zij hebben ook nederlandse gidsen en/of chauffeurs.
Ik heb eventueel ook eenadres van een nederlandse gids in Bandung, die wil ook wel alles voor je regelen. Ik hoot het wel als je me nodig hebt.

Veel sukses

paulderuiter
Gebruiker
spacer line

Hoi Tinie,

Ik las je antwoord op de vraag van Rosalinda. Wij zijn op dit moment in Bandung en zoeken een gids. Heb je een mailadres of tel. nummer van nederlandse gids in Bandung.

Groetjes,

Paul en Monique

darini
Gebruiker
spacer line

Hoi Rosalinde,
Ik verhuur paar kamer in Yogyakarta, met airco, schoon kamer, woonkamer, badkamer met warm water, ontbijt, free tea en koffie, tv.Special voor gasten uit Nederland.Kosten Rp200.000/2 persoon (18 Euro).Vanaf mijn huis je kan via mijn zus, vervoer met eigen chauffeer te regelen.Kosten 500.000/dag (42 euro).Kosten entree naar borobudur/prambanan 10 dollar/persoon niet inbegrijpen.Ik kom zelf uit Yogyakarta.
Je kan mij bellen: 0104262906.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,732,136 pageviews Een website van indahnesia.com