Pasar Malam Indonesia

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
89 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Sjon_sv
Gebruiker
spacer line

Hallo Vriend(en)innen
Ik schrijf niet zo veel meer ondanks ik hier al meer dan 10 Jaar komt ,ik zit zo mee te
lezen over Ontmoetingen van Leden en andere Bali Gang(sters)ers. of andere bestemmingen in IndonesiŽ. Heb ik een belangrijke Tip voor Jullie de Pasar Malam
die volgende Maand April 2011 die voor de Tweede keer in Den Haag wordt gehouden
op het Haagsche Malieveld van 1 - 7 April 2011 entree 5 Ä voor volwassenen en 4 Ä
voor 65 plussers. vr - zo 11.00 - 2200 en ma - do 11.00 - 21.00
( http://www.id.indonesia.nl/ ) Emoticon: Party!

Sjon_sv
Gebruiker
spacer line

Hallo Vriend(en)innen
Ik schrijf niet zo veel meer ondanks ik hier al meer dan 10 Jaar komt ,ik zit zo mee te
lezen over Ontmoetingen van Leden en andere Bali Gang(sters)ers. of andere bestemmingen in IndonesiŽ. Heb ik een belangrijke Tip voor Jullie de Pasar Malam
Volgende Maand April 2011 die voor de Tweede keer in Den Haag wordt gehouden
op het Haagsche Malieveld van 1 - 7 April 2011, entree 5 Ä voor volwassenen en 4 Ä
voor 65 plussers. vr - zo 11.00 - 2200 en ma - do 11.00 - 21.00
( http://www.id.indonesia.nl/ ) Zet het alvast in je Agenda ,dit jaar weer groter en mooier
met vele dansgroepen van verschillende Eilanden uit Indonesia .
gr. sjon

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar 'IndonesiŽ op z'n Nederlands'

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line

En het was er super!!!!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Pasar Malam Indonesia van 1 t.e.m. 7 April Ben er geweest, gisteren de laatste dag.
We zijn gelijk eerst naar de Ambassade geweest om de zus van mijn vriendin aan te melden.
Ja dat ging als van oudst met veel strubbelingen, maar eigenlijk ons eigen schuld niet goed gelezen, en daardoor extra handelingen aldaar moeten ondergaan.
Nadien naar het Malieveld, en omdat we met een invalide aankwamen, mochten we tot dicht bij de ingang uitstappen en parkeren.
De Aantree was mooie zoals het Indonesische hoort te zijn, hun cultuur uitdragen en dat deden ze dan ook goed.
Goed rond geweest bij al die kramen met verkoop goederen uit IndonesiŽ, zoals je dat op die pasars altijd ziet.
Dan naar die tent Food Court, Restaurants, waar je de reuk van Indische al in de verte kon ruiken.
Heerlijk wat snacks genomen en een Bintang gedronken.

Toen naar de feest tent waar een podium stond en veel licht orgels en wat er zo al te zien was.
Er traden verschillende artiesten op Edo Kondologit een Papua zanger, die echt goed kon zingen.
Toen kwam er een mis IndonesiŽ verkiezingen, en ja zoals je dat al weet een beetje chaotisch inelkaar zat.
Gewend van die IndonesiŽrs, die gemakkelijk iets uit de hand laat lopen.
Maar dat moet je dan maar voor lief nemen, alleen die muziek die ze er bij maken is wel een beetje te veel aan dicibellen gejengel muziek.
Toen had K eigenlijk er genoeg van en wilde weg gaan, maar mijn vriendin wilde nog even blijven.
JA je moet ook niet alles naar je toetrekken, want wij hebben een avond gehad prachtig.
Wat hebben wij genoten van alles wat er die avond werd gepresenteerd.

Funky Papua, Musici, danseressen uit Kunstacademie Bandung, Bob Tutupoly, Lia Emilia,(tjonge2x wat een vrouw), en verschillende Artiesten waar je echt van kon genieten.

Meedoen kon je er volop, heb er geen spijt van dat K ben gebleven.
Prachtig was het tot gisteravond 22.00uur
Een uur later afgelopen dan geplant wasÖÖÖÖÖÖ. Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

Hoe is dat mogelijk in een Moslimland???

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Ben gisteren ook geweest , van ongeveer 12.30 tot bijna 17.00 .
Ik vond niks aan , het eten is gewoontjes en de stand van officiele instanties/ steden waren zo goed als onbezet .

Had geen fut meer om naar de Miss Indonesischverkiezing te wachten.
Ik heb betere artiesten verwacht en het klopt wel dat de achtergond muziek te hard is.

Ziel , jeZus nog aan toe , ik heb jou 2x bijna ontmoet. Emoticon: Wink

bisa dicek of makemyday .

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

foto lelijk weg gehaald
DAt zou best eens kunnen Om Sid heb daar verschillende individuen zien lopen.
Heb er ook een film opgenomen,die K nog moet bewerken.. de foto's hebben we van twee camera's en met die film maak K er een DVD van voor de thuisfront in IndonesiŽ ...... Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Om Sid bent u die man met die hoed op.............. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,860,165 pageviews Een website van indahnesia.com