|
|
|
|
|
|
Ik zoek een boek waarbij ik me verder de Indonesische taal kan aanleren......
Er is namelijk een groot aanbod van boeken voor beginners maar voor gemiddelden of gevorderden kan ik niks van vinden!!!
Terima kasih
|
|
|
|
|
Onderwerp verplaatst naar 'Indonesië op z'n Nederlands'
|
|
|
|
|
|
|
ik lees hier graag mee, want ook ik wil heel graag Indonesisch leren. Dus als iemand een goed boek of goedkope les kan aanraden?
|
|
|
|
Kawai...ik was zo brutaal geweest om in een regiokrant een advertentie te plaatsen wie mij Bahasa Indonesia wilde leren praten .....
Leuke reactie´s gekregen ik heb iemand gevonden die dichtbij mijn huis woonde.....helaas had zij door haar werk geen tijd meer!! Het belangrijkste was om te proberen elkaar elke dag te spreken dan blijft de taal ook levendig!!
Succes
|
|
|
|
|
Ik zou alleen "Bahasa Indonesia Book Two. Langkah baru: a new approach" van Yohanni Johns weten. Maar dat is wel in het Engels en in Nederland is er lastig aan te komen.
ISBN: 0 7081 1456 3
Gr.
Koming
|
|
|
|
|
Koming....probeer eens bij Aksant uitgeverij....tel. 020- 8500150
of 071- 5272372 en vraag naar mw. Ellen Sitinjak en legt je probleem uit, misschien
kan zij je verder helpen...
Gr. KM
|
|
|
|
On 21-08-2011 19:34 Kembang wrote: of 071- 5272372 en vraag naar mw. Ellen Sitinjak en legt je probleem uit, misschien
kan zij je verder helpen...
|
Huh? Die denk ik volgens mij. Van Samosir, Sumatera?
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
Ik heb geen probleem hoor, want ik heb het boek thuis in de kast staan. Maar bedankt voor je hulp
gr.
Paul
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|