Dit is toch een Nederlands talig forum ....

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
paulana
Gebruiker
spacer line

In dit Nederlands-talig forum schrijft een medegebruiker regelmatig in het Engels en Indonesisch. Dat kan niet de bedoeling zijn ,er is immers een Engels-talig forum en het forum in de Indonesische taal is gesloten. Misschien weet deze Vlaming dit niet ?

Om Swastiastu

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Beste Paulana,

Vlamingen zijn nu eenmaal dom, want ze kennen immers vele talen, zelfs Indonesisch.

Ja, hier en daar voeg ik er Bahasa Indonesia aan toe, wanneer ik vermoed dat de betrokkene deze taal begrijpt.

Wat het Engels betreft, dat de meeste Nederlanders zonder veel moeite begrijpen, kan ik zeggen dat ik, op verzoek, later zal vertalen; de inhoud van mijn teksten - zelfs de Engelse - kan interesse opwekken.

Wordt nu Paulana chauvinistisch Nederlandstalig, waar, mutatis mutandis, de Fransen zo goed in zijn ?

Tenslotte dit : Paulana, gij hebt iets tegen mij ! Wat heb ik ooit aangedaan ?

Tenslotte-tenslotte dit : ik ontvang veel spam-mails met uw naam en uit uw naam, maar ik wens daar niet op te reageren.

087859966478

paulana
Gebruiker
spacer line

Er is een Engelstalig forum daar kan je jouw kennis van het Engels kwijt : Forum Indahnesia ook dezelfde website als deze. Het indonesisch forum is gesloten, vraag de beheerder waarom, de mensen die hier wonen zijn over het algemeen het Indonesisch wel machtig. Ik heb niets tegen jou hoe kom je daarbij, alleen is jouw waarheid niet de mijne!!.

Tenslotte :dat laatste is niet van mij afkomstig ,daar doe ik niet aan mee dat is het laagste wat een mens doen kan!!

Tenslotte2 : Dat je dom bent zijn wel je eigen woorden!! Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Dit forum is inderdaad verdeeld in twee talen, Nederlands en Indonesisch. Het is ook de bedoeling dat dit inderdaad gescheiden blijft. Mocht je doorlopend 'vreemde' talen zien in de subfora, maak dan even een topic-report, dan wordt er naar gekeken.

Het subforum Indonesisch is recentelijk opgeheven, daarvoor is dus helaas geen plek meer op deze website.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

En er is uiteraard een goede reden waarom het Indonesische subforum gesloten is.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,729,559 pageviews Een website van indahnesia.com