software dat ineens niet meer werkt

Subforum Andere praat 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
charles
Gebruiker
spacer line

Hi allemaal.
Ga een vraag stellen,weet dat het illegaal is maar ik vraag het toch,heb van iemand op deze forum een site gekregen waar ik software kon/kan downloaden zonder voor te betalen,weet niet meer wie het was,maar mijn vraag is deze,heb op die bewuste site een software programma gedownload maar vandaag wou ik ermee gaan werken en ineens werkt het niet meer,het is van CorelDraw Suite X5,nou vermoed ik dat ze die programma's op slot hebben gezet,kan iemand in deze groep die deze software gebruikt voor mijn controleren of die van hem/haar nog werkt?ben erg benieuwd

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Gewoon betalen en je krijgt er de juiste sleutel voor.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,674 pageviews Een website van indahnesia.com