Hotel oasis amir oplichtingstruk

Subforum Hotels in Indonesië 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
spacer line  

Hey ,

Ik heb vorig jaar in Juli 2 dagen doorgebracht in het Oasis amir hotel in Jakarta.
Ik had dit op het voorhand geboekt via de website van agoda.
Dit koste mij 100€ voor een verblijf van 2dagen. (Dit was ten eerste zijn 100€ helemaal niet waard.) en ik kreeg een voucher toegestuurd.
Toen ik aankwam moest ik 100€ waarborg betalen met visa.
Dit heb ik dan ook gedaan , anders mocht ik mijn kamer niet in.
Na mijn verblijf vroegen ze mijn Visa terug , ik heb meerdere keren gevraagd of het was om mijn waarborg terug te storten , waarop ze altijd Ja antwoordde.
Na terugkomst blijkt dat het geld natuurlijk niet is teruggstort.
Dus heb ik dubbel betaald voor het verblijf in een crappy hotel !
Ok dom dat ik met Visa de waarborg heb betaald , maar ik had geen cash geld bij op die moment.
Na meerder mails naar oasis amir , en agode , geen respons natuurlijk , ookal stuurde ik de voucher en de visa afrekeningen enz door.
Dus 100€ kwijt ...

Is er nog iemand die dit in dit hotel of met agoda heeft voorgehad ???

Grtz mazzel

bambang
Gebruiker
spacer line

Welcome to Indonesia. Dit is het noodzakelijke leergeld!!! Ik hoop dat je in andere zaken niet voor de tweede keer aan dezelfde steen stoot.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Jammer van je slechte ervaring met Agoda, want die zijn de partij die hier iets aan moeten doen. Aan de andere kant is 100 euro leergeld voor Indonesie een koopje. Je credit-card moet je hier niet gebruiken tenzij je op sterven ligt, of net iets minder erg. Dat is - dacht ik - vrij algemeen bekend, maar niet algemeen genoeg dus.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,697,873 pageviews Een website van indahnesia.com