sosio budaya en enkele reis en internet in Bandung

Subforum Het visumgebeuren 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dannyman1234
Gebruiker
spacer line

Deze vraag is al een keer in 2006 gesteld, maar het is nu 2011 en vandaar dat ik graag wil weten of het volgende nog mogelijk is.

- In principe laat ik eerst gewoon een uitdraai zien van mijn vluchtschema, dat ik na 2 maanden weer retourneer naar Nederland. Ik boek deze niet want verleng hem telken in Indonesie tot 6 maanden, daarna ga ik naar singapore en doe hetzelfde. Ik kwam dan met een enkele reis het land binnen, dit werkte in 2006.
Kan dit nu nog steeds? heeft iemand hier ervaring mee?

Een andere vraag, weet iemand een niet te dure apartement in Bandung waar je maandelijks kunt betalen? Hoe zit het met het internet, wat is een betrouwbare verbinding?

Thanks

Dan

simpati
Gebruiker
spacer line

In october 2010 heb ik een Social Budaya aangevraagd in Singapore en vorige maand een touristvisa in Penang MaleisiŽ, beide keren werd om een ticket gevraagd op de ambassade (consulaat).
Bij IndonesiŽ binnen komen beide keren niet, in october 2010 kwam ik binnen in Jakarta en de laatste keer in Surabaya.
Waarom onnodige risicoís nemen, vraag ik mij af, wil je echt goedkoop aantonen dat je IndonesiŽ verlaten kan verlaten ga je via Batam naar Singapore en koop dan meteen een ticket extra.
Krijg je problemen met de imigrasi heb je een veel groter probleem.
Salam,
Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,549,887 pageviews Een website van indahnesia.com