|
|
|
|
|
Deze vraag is al een keer in 2006 gesteld, maar het is nu 2011 en vandaar dat ik graag wil weten of het volgende nog mogelijk is.
- In principe laat ik eerst gewoon een uitdraai zien van mijn vluchtschema, dat ik na 2 maanden weer retourneer naar Nederland. Ik boek deze niet want verleng hem telken in Indonesie tot 6 maanden, daarna ga ik naar singapore en doe hetzelfde. Ik kwam dan met een enkele reis het land binnen, dit werkte in 2006.
Kan dit nu nog steeds? heeft iemand hier ervaring mee?
Een andere vraag, weet iemand een niet te dure apartement in Bandung waar je maandelijks kunt betalen? Hoe zit het met het internet, wat is een betrouwbare verbinding?
Thanks
Dan
|
|
|
|
In october 2010 heb ik een Social Budaya aangevraagd in Singapore en vorige maand een touristvisa in Penang Maleisië, beide keren werd om een ticket gevraagd op de ambassade (consulaat).
Bij Indonesië binnen komen beide keren niet, in october 2010 kwam ik binnen in Jakarta en de laatste keer in Surabaya.
Waarom onnodige risico’s nemen, vraag ik mij af, wil je echt goedkoop aantonen dat je Indonesië verlaten kan verlaten ga je via Batam naar Singapore en koop dan meteen een ticket extra.
Krijg je problemen met de imigrasi heb je een veel groter probleem.
Salam,
Jan
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|