Veerdienst Kalipucang/Pangandaran naar Cilacap

Subforum Java 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Vorig jaar juli heb ik de vraag ook al eens gesteld. Nog maar eens proberen.

Vaart de ferry van Kalipucang/Pangandaran naar Cilacap al weer?
Vorig jaar wad e maatschappij failliet, maar wellicht vaart er nu een andere veerdienst?

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

paulana
Gebruiker
spacer line

Volgens de uitkomst van Google en Lonly Planet nog geen ferry maar je kunt een boot huren Bintang Emoticon: Shiny Eerst een stukje met de bus ca 45 minuten Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

In november 2010 zijn wij verdwaald geweest en kwamen in Majingklak i.p.v de haven van Pangandaran .
Het is een soort "haventje" aan het einde van een brug.Een paar kilometer buiten Pangandaran
Toen zagen we een paar "grote" boten eigenlijk een veredelde sampan waar men naar Cilcap kan varen .
Vertrektijden en hoelang het duurt en de prijzen zijn niet bekend , we zijn toen terug gereden naar Pangandaran..

bisa dicek of makemyday .

totto
Gebruiker
spacer line

De boot vaart alleen op verzoek. De (vraag) prijs is bij de reisbureaus Ir 500.000.
Als je vanaf de boulevard de jalan bulak naut ingaat vind je na 50 meter aan de rechterkant een reisbureautje die dat kan regelen. (lea)

Toto Travel.com

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

Deze july nog genomen. Prijs = 500.000 en dat is incl 100.000 voor de commissie. Wij hebben los een chaffeur naar Yogya genomen, en de boot zelf betaald.
Zonder de commissie is bijna onmogelijk behalve met goede vrienden in Pangandaran.

De boot kan er lang over doen ivm tegenwind.

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Larosaurus
Gebruiker
spacer line

In juli dit jaar er nog mee geweest, wat een teleurstelling. Was er 20 jaar geleden geweest, dorpjes tussen de mangrove en de boor stoptd bij ieder dorpje, nu loopt er aan de kalipucang een heel eind een weg paralel aan het water. Vroeger had je idd de veerdienst, nu zit je 3-4 uur op een boor met een bovendekse motor die enorm veel lawaai maken. Ergo als ik het nog eens moest doen, ging ik overland.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Heb jaren terug die vaarttocht gemaakt, druk, maar wel de moeite waard.
De namen weet ik niet meer wel weet ik van Pandangdaran dat het richting Yogyakarta was.......... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Wink

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,722,100 pageviews Een website van indahnesia.com