Wat een treurig bericht moet zijn .........

Subforum Andere praat 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
paulana
Gebruiker
spacer line

Net gelezen dat Lionel Sluiter is overleden, beter bekend als Lon
16 februari 2011 zijn laatste adem uitgeblazen
Tsjaa het was niet geheel onverwacht hij was ziek heel ziek
Of hij nu de rust kan vinden die hij jaren lang niet gehad heeft....

Om Swastiastu

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Heb het topic verplaatst naar 'Andere praat', geheel naar zijn stijl (het ontbreekt hier aan een forum 'Stalkers van Jeroen' namelijk). Toch nog een soort laatste eer zeg maar. Snik ... snik ...

paulana
Gebruiker
spacer line

Jeroen da's waar helemaal vergeten door de commotie...snik.snik ..huilie huilie

Om Swastiastu

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Moge hij ruste in vrede Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Sadley

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Goed gezien Om Ziel Emoticon: Laugh out loud

Maar in dit geval, eerst cremeren, en dan begraven, zekerheid voor alles !

Laat ik de rest van wat ik denk in dit topic maar achterwege.
Maar het is een plek waar het erg warm schijnt te zijn. Emoticon: Party!
Er is in mensenlinq niet eens een rouwadvertentie. Kun je nagaan hoe ze hem missen.

Emoticon: Nooo

It's only kinky the first time.

bjhabibie
Gebruiker
User icon of bjhabibie
spacer line

Dansen op het graf van een overledene. Ik begrijp ook wel dat het jouw vriend niet was, maar moet het echt zo smakeloos?

tutwuri handayani

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja hij was een spin in een web op het Internet

Eerst wou K het niet geloven,maar nu er reacties los komen ja dan is het waar..... Emoticon: Laugh out loud
Maar lees [url=http://martin = edit: name removed = 1.blog.com/2011/02/09/het-einde-van-lionel-sluiter/]HIER [/url]ook Kijk naar de datum, dat begrijp ik niet........ Emoticon: Talk to the hand

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Hmm, dansen? Niet echt Om Ziel. Zag de link, niet fris. Kennelijk zijn er meer onvrienden om het zo maar te noemen.Klinkt misschien hard om Ziel, maar Jeroen heeft amper gereageerd, ondergetekende ook. Maar ik ben niet rouwig. Er zijn kennelijk mensen eerder op de hoogte, dat zal best. Naar mijn menig had dit topic er ook niet moeten zijn.

Doodzwijgen noemen ze dat.
Smakeloos? Meneer deed zijn uiterste best. Respect? Nee, geen enkele.
Die consideratie had deze meneer ook niet naar deze site en zijn forummers. Van kwaad tot erger. Smakeloos? Moet ik nu even politiiek correct zijn? Nou sorry, niet echt.

Blijf erbij dat dit topic niet hoort op deze site.

Puputan
Gebruiker
spacer line

Zogenaamd een topic openen om te vermelden dat iemand overleden is en wel op een hele akelige manier en er dan vervolgens de spot mee gaan drijven is wel heel laag en onsmakelijk.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Tja puputan, op enig moment zien mensen het moment.
Al dan niet terecht.

Puputan
Gebruiker
spacer line

Vergeet niet dat Lionel in het begin van dit forum een enorme bijdrage heeft geleverd in de vorm van copy en dat het daarna is gebrouilleerd doet er nu even niet meer toe, het waren uiteindelijk maar woorden.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Woorden die verder gingen dan woorden alleen, hij noemde het zelf humor. Dat vond ik niet. En daarbij, dit is jaren doorgegaan. niet even een moment puputan.Gebrouilleerd noem je dat? Na Jeroen was ondergetekende en hele familie aan de beurt, en daarna forummers hier. Ik heb er geen moeite mee dat je dit normaal vindt. Dat vond ik namelijk niet. Maar uit hier rustig dat wat de man gedaan heeft normaal is.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Gewoon sluiten deze topic, heeft geen zin hier een een discussiepunt van te maken.
Klaar is klaar en dansen op iemands graf is niet kies, althans niet voor mij.

marcel70
Gebruiker
spacer line

Wijze woorden Malam!!!

Becik ketitik olo Ketoro

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Nog niet, laat puputan maar even rustig ventileren wat hij/zij denkt dat kan. Het gingen alle perken te buiten. Nu een reaktie. Dat mag dan ook.

marcel70
Gebruiker
spacer line

On 19-02-2011 15:13 oyibo wrote:
Nog niet, laat puputan maar even rustig ventileren wat hij/zij denkt dat kan. Het gingen alle perken te buiten. Nu een reaktie. Dat mag dan ook.

Je laat je wel kenne zo ,

Becik ketitik olo Ketoro

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Emh nee, niet echt. Ik wil tocht wel weten of puputan van mening is of hij/zij dit normaal vond. Het waren geen woorden meer maar riekte meer naar smaad en laster. Als dit het al niet was. Dus wil ik graag weten of puputan van mening is dat zoiets normaal is Marcel.

Mas Rob
Gebruiker
User icon of Mas Rob
spacer line

Oyibo,

Door te dansen op iemands graf laat je je kennen als kleingeestig en rancuneus. Smakeloos! Malam heeft gelijk: het zou beter zijn dit onderwerp helemaal niet aan te snijden.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Wat er ook gebeurd is en wat er ook gezegd en geschreven is. Onze moderatoren en enkele forumleden hebben zwaar onder vuur gelegen en het waren geen malse uitlatingen. Maar dansen op iemands graf vind ik ontoelaatbaar. Iedereen heeft een laatste rustplaats verdiend. Zwijg verder, zoals we in het verleden ook geprobeerd hebben.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Van mij Rob had dit topic niet gehoeven, dat allereerst.
Dansen? Nee, dat niet, maar nu het topic er is? Mag het gezegd worden Rob.

En wil daarbij graag weten of puputan het een normale gang van zaken vond.
Het is voor mij helemaal niet raar nu weer te geven wat mijn mening is. We hebben hier lange tijd doodgezwegen. Nu het uur U daar is? Tja, dan komen er reakties los.
En dat lijkt me ook logisch.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Stel voor om deze topic te verwijderen.

bisa dicek of makemyday .

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Nog 10 minuten en het topic ligt op schroot.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

locked

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,573,803 pageviews Een website van indahnesia.com