Vliegen met Garuda????

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Lizzy-Ilse
Gebruiker
spacer line

Hallo globetrotters,
Kort maar krachtig: wie heeft ervaring met het vliegen met Garuda?
In welke vorm dan ook!
Bedankt.
Lizzy-Ilse

Elly-01
Gebruiker
User icon of Elly-01
spacer line

Hoi, mijn ervaringen met Garuda waren uitstekend hoor, prima service en vriendelijk personeel.

Pierre118
Gebruiker
spacer line

NomeNescio
Gebruiker
spacer line

Hallo Lizzy-Ilse,

Ik heb vanaf 2001 t/m heden zeker 100 x met Garuda gevlogen. T/m oktober 2004 vloog ik gemiddeld 8 a 9 keer per jaar op en neer tussen Amsterdam en Jakarta. En de talrijke binnenlandse vluchten tot op de huidige dag plan ik het liefste met Garuda. Ze zijn op tijd, vliegtuigen zijn veilig, prima cabine personeel, goed eten en drinken. Dus: een aanrader. En: ik heb geen aandelen..... ben ook niet verbonden aan deze branch oid. Gewoon mijn 10 jarige ervaring met je gedeeld.
Succes

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Garuda? Weinig over te klagen, behalve dat ze vliegtuigen "hard" aan de grond zetten.
Cabine personeel is meer als zorgzaam ! Top service. Ze hebben gelukkig meer expat piloten, metname op internationale vluchten, meestal de gezagvoerder. Zou helemaal goed moeten komen. En wat vliegtuigen en onderhoud? Op internationale vluchten naar Amsterdam, doet KLM de check. Goeie vlucht zou ik zeggen ! Prijs kwaliteitsverhouding? Kan KLM een puntje aan zuigen. Gaan gewoon.

It's only kinky the first time.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Niks mindere kwaliteit dan KLM.
In januari kregen we kort na het opstijgen in Jakarta een defect in het "flight System" het werd ons medegedeeld en er werd direct omgekeerd naar Jakarta, na het oplossen van het probleem zijn we opnieuw opgestegen, alles was rustig aan boord en we kregen zelfs nog iets te eten.
Verder een goede vlucht gehad en het vliegtuig maakte in ons geval een zachte landing zowel op Dubai airport als op Schiphol.

We hebben afgelopen dec. en januari enkele binnenlandse vluchten gemaakt met Garuda in Indonesie en ook daar alles OK.
selamat jalan.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik zou graag weer eens met Garuda vliegen maar telkens als ik iets probeer vind ik toch niet wat ik wil.
Heb zojuist even gecheckt maar het ligt er maar aan wanneer je gaat. Ik heb gekeken voor vertrek juni.
Puntje aan zuigen? Garuda doet er in elk geval veel langer over dan KLM, dit scheelt op de terugweg maar liefst 4 uur, op heen zelfs bijna 5. En qua prijs?
KLM is 818 euro, Garuda 853 euro!
Voor mij zou een ander alternatief Cathay Pacific zijn, die zit er zo'n beetje tussenin, qua tijd en prijs. Alleen nog even nadenken of ik nog even in Hong Kong wil shoppen Emoticon: Smile

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,346,698 pageviews Een website van indahnesia.com