Regenkleding

Subforum Gezocht & Aangeboden 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
noliko
Gebruiker
spacer line

Binnen enkele weken trekken wij naar Java , Bali en Lombok . Nu zou ik mij graag aangepaste regenkleding aanschaffen ( poncho b.v.) . Zou ik deze eventueel daar zelf kunnen kopen i.p.v. hier in BelgiŽ ?

simpati
Gebruiker
spacer line

Beste Noliko,
Mits je niet een grote maat hebt net als ik is regenkleding hier volop te koop.
Een poncho kost ongeveer 4 Euro.
Succes,
Jan

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Gewoon in Indonesie aanschaffen als het nodig blijkt te zijn. Kost vrijwel niets en je kunt de spullen hier gewoon achterlaten als je weer terug gaat. Regenkleding die in Nederland/Europa op de markt is, is overigens ook niet echt waterdicht. heb ik wel gemerkt. Ik dacht ook slim te zijn door mijn regenpak uit Nederland mee te nemen toen ik ooit (alweer 6 jaar geleden) het wilde plan had opgepakt een motortocht van 3.000 km te maken. Na een paar dagen verruild voor een vierkant stuk plastic dat poncho heet en tadaa.. probleem opgelost. Toen bleef ik wel redelijk droog in die enorme stortbuien (benen en handen niet meegerekend)

Ho Lee Fuk

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Noliko,

Yerun heeft groot gelijk !

Gij zijt een Belg ?

Dan, tijdens uw reis, hartelijk welkom in ons nederig stulpje : tussen al die Nederlanders hier, zou het een verademing zijn nog eens met een mens te spreken...hahaha - grapje ! Emoticon: Party!

walterpoupaertEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

087859966478

noliko
Gebruiker
spacer line

Het probleem is wel dat ik met nog al tamelijk duur fotomateriaal rondzeul . Zou dit droog blijven onder zo'n poncho van Ä 5 ????
Wij komen aan in Jogjakarta en veblijven daar enkele dagen . Kun je dit in een gewone winkel kopen of in warenhuizen ?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Tropische stortbuien duren vaak maar even, een uur, als je pech hebt twee. De kans dat het de hele dag licht regent is veel kleiner dan die dagelijkse plens regen. Het zal dan ook aan te raden zijn bij regen gewoon een droge plek op te zoeken, zeker als je je spullen echt droog wil houden.

Maar als ik zou moeten kiezen, beter een poncho dan een meegenomen regenpak met ritsen, zakken en andere stiksels die zullen gaan lekken bij de eerste tropische plensbui.

Poncho's worden overal verkocht. Het meest eenvoudig is in een winkel, aan de kant van de weg zie je ze ook wel. Duurdere haal je in het winkelcentrum. Duurder heeft echter niet heel veel verband met de kwaliteit (helaas).

Ho Lee Fuk

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

94,106,697 pageviews Een website van indahnesia.com