Goederen transport naar Nederland

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
** @d **
Gebruiker
User icon of ** @d **
spacer line

Wij werken voor een stichting in Nederland die kleinschalige projecten in IndonesiŽ steunt.
daar zit o.a. ook een school bij die weeskinderen voor een vak opleid in hout en metaal bewerking. In mei gaan we daar naar toe en kijken we of zij iets kunnen maken wat te verkopen is in Nederland. Zo hebben zij inkomsten door de verkoop en de stichting door de verkoop in Nederland omdat de winst van de verkoop direct naar de stichting gaat.
Om dus zoveel mogelijk winst voor de stichting te krijgen zijn we op zoek naar goedkoop transport naar Nederland. Het liefst nog gesponsord ook. We schatten nu op ongeveer 2 a 3 M3. Dus als iemand nog wat ruimte over heeft, of iemand weet die wat ruimte over heeft horen wij het graag.
De website van de stichting ben ik nog aan het opzetten maar is tot zover al te zien op
www.help-indonesie.nl .

Groeten Ad

Groeten Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.d

bali-style
Gebruiker
User icon of bali-style
spacer line

Hoi Ad,

je sponseren kan ik niet omdat we al onze eigen projecten hebben die veel kosten
maar ik kan je wel goedkoop transportruimte aanbieden
we hebben maandelijks containers naar NL
kijk op men site
Gr,
Frank

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

Harry1978
Gebruiker
spacer line

Hoi Frank,

Vervoer je ook naar Indonesie toe?

bali-style
Gebruiker
User icon of bali-style
spacer line

Hoi harry,

ja wij vervoeren ook volle containers naar indonesie maar het is erg duur en niet makkelijk, ( hoge tax en steekpenningen )
En het duurt soms vrij lang voordat we goederen genoeg hebben voor een volle container
Als je dezelfde of gelijkwaardige spullen in indonesie kunt kopen dan kun je ze soms beter nieuw kopen dan versturen
Groet
Frank

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

** @d **
Gebruiker
User icon of ** @d **
spacer line

Ziet er goed uit. heb op mijn mobiel gekeken en kijk deze week ff rustig naar je site

Groeten Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.d

Evert Hoek
Gebruiker
User icon of Evert Hoek
spacer line

Oktober verhuis ik naar Bali en jawel, spullen moeten mee. Is er iemand die hetzelfde doet en een container wil delen naar Bali? of doos of tas?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,985,732 pageviews Een website van indahnesia.com