PPS bestanden in een dia laten zien....

Subforum Andere praat 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Mensen maak u borst maar nat? Pas ontdekt Emoticon: Shiny Emoticon: Yeah right! Emoticon: Wink
Heb nu pas door dat je de dia's van PPS bestanden, kan je kopieren en plakken...
Foto's met een invalshoek gemaakt

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Hoi Ziel,

Dia's digitaliseren kan ook anders. Je hebt er wel een camera met macrolens voor nodig. Zie hieronder:

Door middel van een soort kijkdoos waar ik mijn oude dia in stak en een camera met macrolens digitaliseerde ik het plaatje hieronder. Ambarita, het kanibalendorp op het eiland Samosir, Lake Toba, Sumatra.

Mzzl

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Jan dat bedoel K niet, want dit zijn dia"s of foto's van af gekopieerd PPS bestand.
Die bestanden die je kan bekijken in een serie van dia presentatie als je de powerpoint sheet programma in je computer hebt zitten.
die heb ik kunnen bewerken tot deze foto's (dia's) naar hier toe.
Meestal zit er dan ook nog op de achtergrond een muziekje.

Mooie (scherp) zijn ze niet

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

On 05-02-2011 11:35 zieleffe wrote:
Jan dat bedoel K niet, want dit zijn dia"s of foto's van af gekopieerd PPS bestand.

Ja, dat bedacht ik me ook achteraf, stom. Nou ja, dan is dit ook meteen bekend. Emoticon: Smile

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Neen het is niet wat je er van zou verwachten, het valt tegen ook al heb ik ze verkleint..... Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

toch nog een keer China prachtige beelden 4 van de 22 beelden

Hier Carnaval in Nederland HIER te zien in STANDDAARBUITEN - De lichtjesoptocht in Zwammegat
http://www.omroepbrabant.nl/?n(...)esoptocht+Zwammegat+–+Foto’s.aspx&action=media
Url werkt niet

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Maar Ziel een pps maak je toch van foto"s.Waarom wil je er dia"s van maken dus terug zetten op celluloit.Dat zal niet lukken.Je kan wel foto" of dia"s digitaliseren.

Shalom

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dit zijn dia's Bokito die je kan zien in een PPS bestand die K ontvang van vele mensen kennissen en fam. Emoticon: Laugh out loud
[/

Hier heb je weinig aan deze foto hier boven is ook van een PPS bestand die ik van een dia (zo worden ze genoemd in een PPS bestand) gekopieeërd hebt en zo naar Paint gebracht en toen opgeslagen als JPEG foto..... Emoticon: Yeah right!
=====================================================
Dit is mooi:, het is geen PPS bestand maar zeker zo mooi..... Emoticon: Worship

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,697,691 pageviews Een website van indahnesia.com