Afscheid van de Java Post

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bandarpeteh
Gebruiker
spacer line

Omdat ik jullie graag de Java Post onder de aandacht wilde brengen, liet ik hier de afgelopen maanden een aantal berichten achter. Degenen onder jullie die wilden reageren hebben inmiddels wel gereageerd. Degenen die interesse hebben in de Java Post zijn nu ook wel zoīn beetje geinformeerd. En omdat dŪt natuurlijk een forum is, wat bedoeld is voor onderlinge reacties, lijkt het me niet zinvol steeds een nieuw bericht te melden.
Als jullie op de hoogte willen blijven van wat er in de Java Post wordt geschreven, meld je daarvoor aan (JP, rechterkolom), of kom gewoon af en toe langs.
Voorlopig laat ik het op dit forum bij dit bericht.

Tabe,
en welkom bij de Java Post!
www.javapost.nl

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Heb de aanmelding gedaan Bert, goed om het nog eens aan te geven. Ik blijf graag op de hoogte.

It's only kinky the first time.

bandarpeteh
Gebruiker
spacer line

OK, dank je.
Je staat op de lijst.

bandarpeteh
Gebruiker
spacer line

Nog een keer een herinneringsbericht voor degenen die vergeten zijn zich aan te melden, en degenen die nog niet eerder een kijkje namen op de Java Post.
Welkom bij de Java Post!
www.javapost.nl

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Bedankt bandarpeteh!
Ik meld mij aan groetjes Merapi/Wilma

bandarpeteh
Gebruiker
spacer line

PS Niet vergeten te herbevestigen....

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hai Bert, heb mij aangemeld
gr Merapi/Wil

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Prachtige informatie; ik sla dit op voor werkstukken voor scholieren,maar ook voor ouderen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Op de site van de Java Post is het ťťn en ander beschreven over het bombardement van Soekaboemi (nu Sukabumi)
Ik was al op zoek naar naar plaatsen waar over geschreven is en het is verbazend hoeveel locaties nog gewoon haast onveranderd zijn.
Zonder het te weten staan er nog enorm veel gebouwen uit de Nederlandse tijd.
Hier twee foto's uit de Java post van het station Sukabumi rond 1900, ik heb er foto's van gemaakt en het is net of de tijd stil heeft gestaan, als je goed naar de details kijkt dan is het gewoon hetzelfde station alleen hier en daar wat op geknapt.

Er wordt in de Java post gesproken over de politie school aan de Vogel weg.
Ook deze school staat er nog steeds met de zelfde functie, de weg heet nu Jln Bayankara en alle gangen aan deze weg hebben vogel namen vandaar dat het vroeger Vogelweg werd genoemd.
Wat mij wel opvalt is dat de mensen uit Sukabumi zelf heel weinig van de geschiedenis van de stad afweten.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hoi Malam,tja ben weer on topic, maar heb jij beelden van het bombardement te Rotterdam?
|Effe tussen door Malam, en misschien in een andere topic.
Mijn grootouders moesten vluchten

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

In Google "Bombardement Rotterdam" honderden foto's

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Oke Malam bedankt! Emoticon: Bye bye

bandarpeteh
Gebruiker
spacer line

Voor degenen die zich nog niet aangemeld hebben:
Het kan nog steeds! Emoticon: Wink

www.javapost.nl

bandarpeteh
Gebruiker
spacer line

Een reminder met een plaatje:

Groeten van de Java Post

bandarpeteh
Gebruiker
spacer line

En nog een reminder met een plaatje...

Het eiland Alkmaar....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,722,159 pageviews Een website van indahnesia.com