hotel aan strand Sanur gezocht

Subforum Hotels in Indonesië 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
printil
Gebruiker
spacer line

Ik zoek nog een hotel voor m'n laatste plaats voor m'n reis naar Indonesië te Sanur.
ik doe alles op de bonnefooi maar vind het handig om een lijstje te hebben waar ik wat hotelsuggesties heb staan. Voor Sanur heb ik alleen Puri Kelapa waar ik in 2009 was geweest.
Heel leuk en goed maar het lijkt me ook fijn om 'ns echt aan het strand te zitten. (Niet het Sanur Beach hotel want zoiets groots vind ik vreselijk). Omdat ik dit keer samen ga kan ik wat meer besteden dan ik dacht maar richtlijn is ± € 60,- (het is begin april)

glitter
Gebruiker
spacer line

htel shanti,direct aan het strandt.een mooie tuin groot terras.een gezellig ,
familie hotel,ik slaap daar iederjaar,al meer dan 20 jaar,redelijke prijs.

hableupen
Gebruiker
spacer line

hotel Respati direkt aan het strand, bijna allemaal nederlanders, erg goed, prijs ong. 25 euro per nacht inclusief ontbijt, via internet te boeken.

glitter
Gebruiker
spacer line

bij respati zit je niet vrij,klein terras,ook veel duurder geworden,
bij shanti heb je een heel groot terras en geen inkijk,veel bloemen en planten. Emoticon: Party!

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Ptintil,

Als je bij Respati een bungalow neemt zit je hartstikke vrij op onhandige stoelen. Even omruilen met je stoelen binnen de kamer en je zit prima!

Zijn idd wel duurder geworden, kost bij ons nu 68 euri per kamer per nacht.
Echt genieten kun je bij Griya Santrian a 85 euro.

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

arjapi
Gebruiker
spacer line

Op 08-02-2011 22:55 schreef flipse:
Ptintil,

Als je bij Respati een bungalow neemt zit je hartstikke vrij op onhandige stoelen. Even omruilen met je stoelen binnen de kamer en je zit prima!

Zijn idd wel duurder geworden, kost bij ons nu 68 euri per kamer per nacht.
Echt genieten kun je bij Griya Santrian a 85 euro.

salam dari Flip

Hallo Flip,
Ik weet niet wanneer je voor het laatst bij Respati bent geweest, maar alle bungalows worden plat gegooid om nog 2 van die afschuwelijke gebouwen neer te zetten, zodat er meer kamers zijn. Absoluut niet aan te raden om nog een kamer te boeken in Respati.
Wij hebben zelf eind december 17 dagen in Vila Shanti gezeten. De kamers zijn prima (wel vragen naar een kamer in het gerenoveerde gedeelte, behalve kamer 14). Het ontbijt moet je je echter niets bij voorstellen. Het is maar wat je gewend bent Qua strand is het niet een echte aanrader. Tegenwoordig kun j ook al bij Tanjung Sari Hotel voor een redelijke prijs een bungalow boeken. Het strand is hier optimaal.

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Wat mij opvalt is dat de prijzen zelfs via de internetagenten behoorlijk hoog geworden zijn. Voor een hotel aan het strand kwam je een paar jaar geleden best uit met $50,00
dat lukt nu duidelijk helemaal niet meer. Wat nog redelijk betaalbaar is, is Laghawa, daar betaal je momenteel ca. E 37,00 en als je wat dagen blijft dan kan je desgevraagd en als er plaats is, een upgrade voor niets krijgen. Laghawa ligt direct aan het strand en wel daar waar het strand ook wat breder is. Via het strandpad zijn de div. restaurants zoals Bonsai etc. redelijk beloopbaar. De tuin en het zwembad zien er leuk uit, maar de kamers zijn verouderd, maar daar ben je tenslotte ook niet konstant.
Suk6 Rob

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,697,684 pageviews Een website van indahnesia.com