ONE WAY ticket

Subforum Het visumgebeuren 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Willow
Gebruiker
spacer line

Hi..ik ben nieuw hier en wilde jullie vragen of je met een enkeltje Jakarta een b-211 visum kunt aanvragen.

Mvg Will

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nee, je hebt voor een visum een retourticket nodig, danwel naast de enkele reis Jakarta een ticket nodig waarbij je het land weer uitreist. Dit kan dus bv ook een enkele reis Jakarta-Kuala Lumpur zijn.
Overigens niet alleen bij een B211 maar ook bij een VOA.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Willow
Gebruiker
spacer line

Op 01-02-2011 20:38 schreef Anne Mieke:
Nee, je hebt voor een visum een retourticket nodig, danwel naast de enkele reis Jakarta een ticket nodig waarbij je het land weer uitreist. Dit kan dus bv ook een enkele reis Jakarta-Kuala Lumpur zijn.
Overigens niet alleen bij een B211 maar ook bij een VOA.

gr
Anne Mieke

Oh oke dan bedankt Anne..dus als ik een enkeltje koop voor Jakarta,willen ze bij de ambassade ook nog een ticket zien dat je het land weer uit gaat...mag dit ook een boeking zijn of moet het een origineel ticket wezen

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Oringele tickets bestaan tegenwoordig haast niet meer. De meeste tickets zijn elektronisch dus op A4 die je zo van de printer haalt. Papier is geduldig. Jouw ticket wordt echt niet geverifieerd bij de luchtvaartmaatschappij. Emoticon: Smile

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 01-02-2011 21:45 Anne Mieke wrote:
Oringele tickets bestaan tegenwoordig haast niet meer. De meeste tickets zijn elektronisch dus op A4 die je zo van de printer haalt. Papier is geduldig. Jouw ticket wordt echt niet geverifieerd bij de luchtvaartmaatschappij . Emoticon: Smile
hint hint. Emoticon: Puh!

Ho Lee Fuk

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 01-02-2011 21:45 Anne Mieke wrote:
Oringele tickets bestaan tegenwoordig haast niet meer. De meeste tickets zijn elektronisch dus op A4 die je zo van de printer haalt. Papier is geduldig. Jouw ticket wordt echt niet geverifieerd bij de luchtvaartmaatschappij. Emoticon: Smile

Nog sterker, bij het verlengen van een Sos. Bud visa vraagt de Imigrasi er ook niet naar.

Willow
Gebruiker
spacer line

Kijk das goed nieuws lol..bedankt

NomeNescio
Gebruiker
spacer line

Inmiddels heb ik 2 maal mijn visa-on-arrival laten verlengen: één keer in Makassar, één keer in Medan. Beide keren diende ik een ticket om naar buiten Indonesie te reizen te overleggen.
Inmiddels heb ik een Kitas, dus speelt dat niet meer. Maar: bij beide veruit elkaar gelegen posten diende ik dus wel degelijk een uitreisticket te overleggen. Ik overlegde overigens beide keren een fictieve ticket; wie niet weet wie niet deert. Die worden niet gecheckt.

Willow
Gebruiker
spacer line

Op 02-02-2011 15:37 schreef NomeNescio:
Inmiddels heb ik 2 maal mijn visa-on-arrival laten verlengen: één keer in Makassar, één keer in Medan. Beide keren diende ik een ticket om naar buiten Indonesie te reizen te overleggen.
Inmiddels heb ik een Kitas, dus speelt dat niet meer. Maar: bij beide veruit elkaar gelegen posten diende ik dus wel degelijk een uitreisticket te overleggen. Ik overlegde overigens beide keren een fictieve ticket; wie niet weet wie niet deert. Die worden niet gecheckt.

Hehe so there still hope.. Emoticon: Party!

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 01-02-2011 21:14 Willow wrote: Oh oke dan bedankt Anne..dus als ik een enkeltje koop voor Jakarta,willen ze bij de ambassade ook nog een ticket zien dat je het land weer uit gaat...mag dit ook een boeking zijn of moet het een origineel ticket wezen
Ik begrijp niet wat je wil met een enkele reis. Wil je illegaal daar gaan verblijven? Dan staan je een hoop verrassingen te wachten want daar zit RI niet op te wachten: quarantaine en geen financiele hulp van de ambassade om daar weg te komen.

Willow
Gebruiker
spacer line

Op 03-02-2011 08:43 schreef Yogya-Bali:

[quote verwijderd]
Ik begrijp niet wat je wil met een enkele reis. Wil je illegaal daar gaan verblijven? Dan staan je een hoop verrassingen te wachten want daar zit RI niet op te wachten: quarantaine en geen financiele hulp van de ambassade om daar weg te komen.

Natuurlijk wil ik niet illegaal verblijven..ik weet gewoon nog niet wanneer ik terug ga naar Nederland..of het nou voor 6 week is of voor 8 weken of langer..wil in indo een terug ticket gaan kopen Emoticon: Wink

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Het is correct wat Anne Mieke zegt :

De Indonesische ambassade wil een ticket waarmee u terug het land kunt verlaten. Een boekingbewijs is ook goed.

Wat Malam zegt is ook juist : voor het verlengen van een Visa SOS/BUD wordt geen ticket gevraagd, welk ook.

Wat Nomenescio beweert verwondert me : tweemaal een VOA verlengen. Straffe gast !

Opmerking : bij een VOA dient legaal gesproken het uit-ticket getoond, maar wordt haast nooit gedaan: echter niet op dit rekenen.

Opmerking : dikwijls kost een enkel ticket haast zo veel als een return-ticket; begrijpen wie begrijpen kan.

087859966478

simpati
Gebruiker
spacer line

Koop even een goedkoop ticket bij Air Asia, bijvoorbeeld van Jakarta naar Singapore kost vanaf 20 Euro en je hebt nergens geen problemen mee.
Dat hoef je niet in Indo te kopen want dan is het veel duurder, reisbureau's zitten echt niet te wachten op buitenlanders die bijna voor niets willen vliegen
Succes,
Jan
Malang

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Zoals gewoonlijk treed ik de mening van Simpati volledig bij !

087859966478

Willow
Gebruiker
spacer line

Op 03-02-2011 09:19 schreef walterpoupaert:
Het is correct wat Anne Mieke zegt :

De Indonesische ambassade wil een ticket waarmee u terug het land kunt verlaten. Een boekingbewijs is ook goed.

Wat Malam zegt is ook juist : voor het verlengen van een Visa SOS/BUD wordt geen ticket gevraagd, welk ook.

Wat Nomenescio beweert verwondert me : tweemaal een VOA verlengen. Straffe gast !

Opmerking : bij een VOA dient legaal gesproken het uit-ticket getoond, maar wordt haast nooit gedaan: echter niet op dit rekenen.

Opmerking : dikwijls kost een enkel ticket haast zo veel als een return-ticket; begrijpen wie begrijpen kan.

Wel in mijn geval scheeld dat toch nog een €300 met een retour ticket..terwijl ik het retour niet weet,dus zal komen ter vervallen n moet alsnog een enkeltje terug kopen daar..hehe

Willow
Gebruiker
spacer line

Op 03-02-2011 09:23 schreef simpati:
Koop even een goedkoop ticket bij Air Asia, bijvoorbeeld van Jakarta naar Singapore kost vanaf 20 Euro en je hebt nergens geen problemen mee.
Dat hoef je niet in Indo te kopen want dan is het veel duurder, reisbureaus zitten echt niet te wachten op buitenlanders die bijna voor niets willen vliegen
Succes,
Jan
Malang

Ja daar heb ik ook aan zitten denken..zal dat genoeg zijn om ook mijn visa b112 te kunnen krijgen .
Dus dan heb ik een enkeltje Jakarta n een enkeltje Singapore

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

94,246,576 pageviews Een website van indahnesia.com