Celebes of Sulawesi

Subforum Gezocht & Aangeboden 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Lizzy-Ilse
Gebruiker
spacer line

Wie heeft ervaring op Celebes oftewel Sulawesi?
Ik zou graag daarheen willen.
Wie heeft er goede guesthousetips?
Vast bedankt.
Groet,
Steffie.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Hai Steffie, kijk onder "zoeken" even bij berichten over Sulawesi, dan kom je een hoop tegen.
Goede keuze, prachtig eiland, zowel zuiden als midden en noorden.
Hoeveel tijd heb je? Waarin ben je geinteresseerd? Als we wat meer weten kunnen we je vast wel wat op weg helpen.

Lizzy-Ilse
Gebruiker
spacer line

Op 27-01-2011 17:17 schreef elsbeth:
Hai Steffie, kijk onder "zoeken" even bij berichten over Sulawesi, dan kom je een hoop tegen.
Goede keuze, prachtig eiland, zowel zuiden als midden en noorden.
Hoeveel tijd heb je? Waarin ben je geinteresseerd? Als we wat meer weten kunnen we je vast wel wat op weg helpen.

Hallo Elsbeth (?)
Sorry, deze site is in gebruik voor mij nog zo nieuw, ik had niet in de gaten dat ik al antwoord kreeg.
Helaas is het mij niet helemaal duidelijk hoe catagorie "zoeken" te gebuiken?
In grote lijnen heb ik het volgende voor ogen: eind juni-begin juli gezamenlijk met nog 2 virenden( stel) reizen van west-java naar oost-java naar Bali.
Mijn vrienden gaandan na ca 3-4 weken weer terug en ik wilde dan een maand eraan vastknopen om of: naar Celebes te gaan of geruime tijd in Nat. Park Hanimun ( Bogor-Sukabumi-omgeving) te verblijven.
Ik ben nl. een echte natuurfreak gekoppeld aan semi-professionele fotografie.
Maar aangezien Celebes ook mijn lijstje staat, maar het eiland helemaal niet ken, heb ik wat meer informatie nodig.
Zou ik misschien emailadres mogen uitwisselen, zodat evt. correspondentie eenvoudiger is? Ik blijf zo'n site beperkt vinden.
Vast bedankt voor je reactie en zal ik nu regelmatig kijken of er antwoord is.
Vriendelijke groet,
Steffie.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Steffie,

Als je een natuurfreak bent moet je naar het noorden van Sumatra gaan. Maar...Sulawesi is ook mooi.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 07-02-2011 19:05 BintangJan wrote:
Steffie,

Als je een natuurfreak bent moet je naar het noorden van Sumatra gaan. Maar...Sulawesi is ook mooi.
Yep, het liefst (ook) naar Aceh.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Hai Steffie,

Nee, ik wissel geen emailadressen uit. Sorry, ik ben erg gesteld op mijn privacy. Bovendien,je vindt hier op dit forum veel meer informatie dan de informatie die ik je kan geven. Als je links bij het kopje "homŽ" naar "zoeken" gaat en dan Sulawesi intypt, komen er allemaal topics tevoorschijn die over Sulawesi gaan. Daar kun je waarschijnlijk een hoop vragen benatwoord krijgen. Maar ook in dit topic kun je vragen wat je wilt, er zijn genoeg mensen die je vragen zullen beantwoorden.
Maar ik zou zeggen: doen, lekker een maand Sulawesi! Van Noord naar Zuid of andersom, schitterend!

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Beste Steffie,

Onlangs was ik nog in Sulawesi : alles per bus. No problem at all.

De enige waarschuwing geldt Palu, maar volgens mijn schoonzuster zijn er geen problemen meer.

Makassar naar Rantepao ( Tana Toraja ) : prachtig.

Onderweg Pare-Pare naar Siwa en met de speedboat naar Kolaka : een must.

Manado is ook ok, maar vermijd voor alle zekerheid Palu.

Een goede raad : blijf niet te lang in Makassar : hitte, muggen en lawaai. Emoticon: Stupid

087859966478

Lizzy-Ilse
Gebruiker
spacer line

Op 07-02-2011 21:30 schreef elsbeth:
Hai Steffie,

Nee, ik wissel geen emailadressen uit. Sorry, ik ben erg gesteld op mijn privacy. Bovendien,je vindt hier op dit forum veel meer informatie dan de informatie die ik je kan geven. Als je links bij het kopje "homŽ" naar "zoeken" gaat en dan Sulawesi intypt, komen er allemaal topics tevoorschijn die over Sulawesi gaan. Daar kun je waarschijnlijk een hoop vragen benatwoord krijgen. Maar ook in dit topic kun je vragen wat je wilt, er zijn genoeg mensen die je vragen zullen beantwoorden.
Maar ik zou zeggen: doen, lekker een maand Sulawesi! Van Noord naar Zuid of andersom, schitterend!

Inmiddels de gang van zoeken op deze site ontdekt, dus weet ik nu hoe en wat te doen.
Jullie allen bedankt voor de wegwijzingen en diverse tips!!
Elsbeth, ik heb zeker begrip voor je privacy!
Prettige dag.
Steffie.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

94,245,259 pageviews Een website van indahnesia.com