familie gezocht

Subforum Andere praat 
87 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
mikeenbrittrutten
Gebruiker
spacer line

mijn moeder komt uit Soerabaja, zelf ben ik er nooit geweest, maar mis de cultuur. De familieband, het samen koken, het samen eten. Echter heb ik geen indische familie. Wel zou ik graag me ergens met mijn gezin bij een familie willen voelen. Beetje vreemd misschien, maar ik mis gewoon een indische familie en wil graag ook mijn kinderen in deze cultuur van familie banden op laten groeien. Bij wie mogen wij langskomen...

Groetjes,

Michael, Britt en Joy
Uithoorn

bambang
Gebruiker
spacer line

U kunt bijv. de pasar malams (in uw buurt) geregeld bezoeken. Daar zelf contacten leggen. U kunt mensen uitnodigen voor een Indonesische rijsttafel, samen koken, recepten uitdelen. Indische feestavonden bezoeken.

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Beste Michael, Britt en Joy,

Met deze nodigen we u en uw familie om langs te komen in ons nederig huis.

Inderdaad wonen we op 90 km ten zuiden van Surabaya in de bergen. In Kota Batu = de Stad op de Rots. ( op 20 km van Malang ).

Reeds verleden jaar hadden we een Nederlandse dame op bezoek, wiens moeder ook van Surabaya was en ze heeft het hier heerlijk gevonden.

We kennen Surabaya als onze broekzak en hebben er vele kennissen - ook Indonesische.

Zo, als u me vertelt wat u het liefst zou willen, dan kunnen we zien wat we kunnen doen.

Tenslotte, ons voorstel heeft geen enkele commerciŽle bedoeling !

Henny Setianigntias en Walter Poupaert

Jalan Flamboyan Raya II B 3
65312 Kota Batu
+62 341 597 590 & + 62 87 859 966 478

087859966478

paulana
Gebruiker
spacer line

Walterpoupaerd,

Wat bent u een goed mens , alle info gratis, logeren in uw nederig huis
een cafe-restaurant aanbevelen met tel.nr, visa's regelen noem maar op en dat alles voor niks ,nada, noppes!!
daar kan menigeen een voorbeeld aannemen! mezelf incluis natuurlijk. Emoticon: Frustrated Emoticon: Eerie

Om Swastiastu

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Beste Paulana,

Ja, inderdaad, ik ben een goed mens welke van contacten met andere mensen houd.

Ons huis is geen cafť-restaurant.

Met deze nodigen we u uit om ons te komen bezoeken; en zeker voor u zal alles gratis zijn !
Emoticon: Party!

087859966478

paulana
Gebruiker
spacer line

Daar zeg ik niet nee, dit aanbod is ook voor mijn man, 2 lieve honden en 2 katten waarvan de laatste ca 1 maand oud is. Het zijn allemaal aangelopen beestjes.
Natuurlijk brandschoon omdat ze in huis zijn 1x per maand een douche voor de viervoeters Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik mag Walter wel, hij mag dan soms wat te uitgebreid zijn, maar ik heb hem nog niet op een verkeerde informatie kunnen betrappen.
Vervolgens is het een Belg, die zijn in mijn ervaring heel erg gastvrij Paulana, vaak kunnen wij Hollanders wat betreft gastvrijheid en genieten van het leven een berg leren van onze Belgische buren. Emoticon: Yes!

paulana
Gebruiker
spacer line

Dat zal ik binnenkort ervaren Malam ,met man en de 4 voeters

Om Swastiastu

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Nou ik weet niet waar Walter zijn domicilie gekozen heeft, mag het Bali zijn ok.
Mocht het op West Java zijn dan kunnen katachtigen nog wel, maar wolfachtigen zijn hier uit den boze, onrein en zie je dus hier ook niet. Emoticon: Nooo
Mocht het Menado zijn dan is het ook oppassen geblazen, ze binne er daar gek op, maar wel als sate vlees Emoticon: Nice

paulana
Gebruiker
spacer line

Ik heb ze aan het lijntje alle 5 dan zal het wel loslopen nee geen goed idee dat loslopen ik haal wel tuigies Emoticon: Party! Emoticon: Shut up!

Om Swastiastu

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Dat tuigje van Rainer is zeker te groot hihihihihi.

paulana
Gebruiker
spacer line

hahahahahaha, ja joh hij loopt telkens weg, wil naar Walter ,maar alleen zonder tuigie ik vertrouw het niet, wel Rainer maar niet de mensen onderweg snappie....tis toch een stukkie swemme Emoticon: Confused

Om Swastiastu

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hmm Emoticon: Shut up! zal wel een andere reden hebben met al die mooie bruine poepies onderweg Emoticon: Laugh out loud

paulana
Gebruiker
spacer line

Hmmm Emoticon: Shut up! Hij valt niet op poepies, alleen op domme blondjes Emoticon: Yes!

En op zoek naar familie natuurlijk Emoticon: Worship

Om Swastiastu

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Ik kreeg zojuist een telefoontje : Paulana, haar echtgenoot, haar twee lieve honden en dito katten zijn nu onderweg vanuit Kabupaten Karanggasem Oost Bali - met hun auto - naar Gilimanuk. Emoticon: Shiny

Daar nemen ze de ferry naar Banyuwangi Oost Jawa. Verder, Sitobondo, Probolingo - opgepast, Paulana : Gunung Api Bromo rommelt weer - terus Pasuruan, Purwodadi, Singosari, akhirnya Kota Batu. Emoticon: Yummie!

In Jalan Flamboyan Raya II B 3 Kota Batu ( ons stulpje ) is iedereen in blijde verwachting : onze twee honden wordt aangeleerd geen katten te bijten en andere lieve honden te verdragen. Emoticon: Party!

Alle hens aan dek : onze bembantu Ibu Yuli bereidt in de keuken een feestelijk eetmaal.

Begitu, Ibu Paulana, selamat datang di pondok kami ! Emoticon: Worship

Henny Setianingtias & Walter Poupaert

087859966478

paulana
Gebruiker
spacer line

Ja klopt we zijn onderweg naar Gilimanuk, maar nemen de ferry morgenvroeg , vannacht wordt er niet gevaren vanwege het weer. Je bent me net even voor met het adres dat had ik nog niet en wedden dat Bromo niet meer brommelt als wij aankomen
had nog wat voeten in de aarde wij huren nl sinds 9 jaar een auto, en de verhuurder moest ons een papier meegeven dat wij Bali met die auto mogen verlaten...

Tot ziens! en oh ja niet te pedas dat eten aub

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Onze honden en katten zijn gewend om binnen te zijn, de baby-kat slaapt in bed, voor de zekerheid heb ik maar wat blikken voer en zakjes brokjes mee en natuurlijk 2 kattenklo's incl de korrels daarvoor, en de speeltjes natuurlijk voor de dieren en voor ons hahaha Emoticon: Nice

Om Swastiastu

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Paulana,

Je bent ons toch niet voor he. Wij hier in Belanda een ontmoetingsdag organiseren en jij met Walter een ontmoeting hebben. Wie volgen er? Ben je soms ook onderweg naar Malam?

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

paulana
Gebruiker
spacer line

Wat dacht jij dan Bintang, natuurlijk zijn we eerst op weg naar Malam, en nemen Poppy en Malam gelijk mee naar Walter.
Walter heeft daar beslist niets tegen ,Belgen zijn zoals Malam al zei heeeuul gastvrij

Ach ja wij moeten toch ook wat Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

GeorgeRH
Gebruiker
spacer line

Nou, en we zijn bijna 3 maanden verder en je hoort ze niet meer.
Van de aardbodem verdwenen?
Of zo gezellig dat er geen tijd meer is om te reageren.
Ik hoop echt het laatste.
Het klonk al zo leuk om het te volgen.

paulana
Gebruiker
spacer line

Precies dat laatste dus, een vervolg komt er niet, want dat zou een te dik boekwerk worden Emoticon: Wink .
Sorry geen tijd voor, misschien later als er een auto -biografie komt van ons allen Emoticon: Shiny
en dat wordt dan nog een hele klus op onze leeftijd. Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

94,107,078 pageviews Een website van indahnesia.com