Hallo Inge, ben je er?
Ik heb t/m pag 7 zo juist door gelezen. Die had ik helemaal gemist.. overig pag lees ik een ander keertje graag weer. Ik had zeker niet de intentie gehad om wie dan ook te passeren hoor, toen ik dat stukje las dat het niet door ging vond ik zo jammer, vandaar kwam ik met een nieuwe voorstel aan. Eerlijk is eerlijk, ik had beter eerst alles moeten lezen hé, sorry allemaal.
Het zou leuk zijn zodra ik weer terug ben van Bali de draad weer op te pakken. Ik ben half juni weer in het land....tot oktober/november zo ongeveer.
Opnieuw te kijken of er belangstelling zijn voor een ontmoetingsdag te houden.
Wat ik hier door het lezen van geleerd heb is, het lijkt me dan handig het heel simpel te houden; alle optie's mogelijkheden, aanmeldingen etc gewoon hier op het forum te houden. Zo is het dan voor iedereen open om te volgen. Het mailen naar elkaar hieromtrent toe ivm privacy en verwarring te voorkomen alleen te gebruiken voor de exacte lokatie gegevens door te geven. Laat me maar even weten of je het ook goed idee vindt, ok?
Nieuwe ronde nieuwe kansen???

Ik ben benieuwd...
ps.. een ontmoetingsdag houden op TTF, is beslist niet mijn voorkeur. Ik kom daar sinds de naam verandering namelijk niet meer, ben ook niet meer van plan ooit weer heen te gaan. Wel naar de Pasar Malam die door de Ambassade is georganiseerd., klein maar gezellig, echt voor en over Indonesie.