SMART hotel

Subforum Hotels in Indonesië 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
NomeNescio
Gebruiker
spacer line

Bij toeval ben ik terecht gekomen in het Smart hotel, gelegen aan de Jl. Sudirman, op 200 m afstand van de Bundaran HI, de fontein en rotonde voor het Kempinski Hotel Indonesia. Waaraan ook het Hyatt, Mandarin en Nikko hotel staan. Het Smarthotel is gevestigd in het zelfde gebouw als waarin restaurant Sizzler zit. Ik had een kamer, met uitzicht op de Jl. Sudirman. Inclusief ontbijt Rp. 300,000 p/nacht. De kamers zijn niet ruim bemeten, maar alles heb je erin wat je nodig hebt; het is schoon en de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. TransJakarta buslijn stopt recht voor de deur, waarmee je direct naar Kota kunt of naar Blok M.. De beste shoppingmalls van Jakarta onder handbereik. Je loopt als je zin hebt zo naar de oudste shoppingmall van Jakarta, het onlangs door president Obama weer eens onder de aandacht gebrachte Sarinah Department Store en vandaar naar de Jl. Wahid Hasym en de Jl. Jaksa.
Ik moet geregeld in de Golden Triangle zijn, en vind dit een prima alternatief voor iemand die een beperkt budget heeft. Ik neem 's morgens de TransJakarta busway en 12 min later stap ik uit bij het gebouw van de Jakarta Stock Exchange, voor het Ritz Carlton. Ideaal.
Website: http://www.smarthotel.co.id/

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Niet slecht voor hartje Jakarta, goede tip dus! Ik zou echter Sarinah mijden, valt niet veel te zien namelijk. Maar de rest van de direce omgeving maakt dat direct weer goed. Busway is inderdaad erg handig, en over het algmeen veel en veel sneller dan de rest van het verkeer.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Ik dacht dat het ook aangeboden werd via zo ' n travelbroker.
Voor Jakartaanse prijzen is het murah meriah.

Bij Jalan Wahid Hasyim heb je een paar nieuwe hotels , maar dan zitten ze al tussen de 400 tot 500.000 .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,697,370 pageviews Een website van indahnesia.com