|
|
|
|
|
We hoorden dat het vanaf februari mogelijk zal zijn om vanuit Brussel, met Quatar, naar Bali te vliegen. Dat zal voor de Belgen wel een aangenaam voordeel zijn, dan moeten we niet meer naar Schiphol of Paris. Natuurlijk hangt het ook van de prijs af, als dit voordeel beter is.
|
|
|
|
|
Wij hebben in augustus2010 al bij Qatar geboekt, wij gaan van 11 juli tot 6 augustus en betaalde 845 p.p, deze goedkope tickets zijn helaas al weg, nu betaal je voor dezelfde tickets 1122.
|
|
|
|
Hallo Elly,
dat is toevallig wij vliegen ook met Qatar op 11juli naar Jakarta alleen gaan pas 11 augustus retour. Wij hadden ook een aanbieding alleen deze was €650,- gemiddeld per persoon.
Hebben julie trouwens de snelle verbinding (16uur) of de langzame (23uur) ?
|
|
|
|
Wij vliegen op Denpasar met een tussenstop op Doha.
|
|
|
|
Er zijn van diverse luchtvaartmaatschappijen op verschillende momenten promoties en goedkope tickets, uitkijken dus.
Graag ervaringen van iemand die al met Quatar gevlogen heeft, goede service aan boord, beenruimte...?
|
|
|
|
|
hallo vorig jaar gevlogen in hoogseizoen met Quatar ,goede maatschappij ,op tijd eten en drnken en ook nog eens lekker genoeg beenruimte ,tv in de stoel geneog entertainment ,tussenstop gratis eten en drinken in Doha dmv je ticket laten zien ! en tevens taxfree shoppen in luxe winkelshopmal op de airport
|
|
|
|
Is de taxfree in Doha interessant, of is prijspijl gelijk aan elders?
Handig dat eten, klinkt goed, nog even wachten tot augustus, maar vandaag al de eerste lekkere zon. Heerlijk.
|
|
|
|
ja taxfree is best interessant
alcohol en sigaretten zijn goedkoop en parfum
sorry voor late antwoord
gr kaibesar
|
|
|
|
Waarschijnlijk zullen wij onze volgende reis met Qatar boeken, voor ons als Vlamingen best wel de moeite, zo moeten we geen lange treinreis naar Nederland ondernemen en we kunnen via Brussel vertrekken. Maar ik vind het wel raar, ik kan via mijn reisagent een ticket vinden voor ong. 950 Euro per persoon (voor januari 2012- 44 nachten in Bali), als ik een dag vroeger wil vertrekken naar Bali betaal ik 150 Euro méér. dan ben ik 45 nachten in Bali. Vertrek ik 1 dag vroeger uit Bali(44 nachten in Bali) betaal ik 950 Euro. Ik begrijp niet hoe men die ticketprijzen berekend?
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|