Het is jammer Jeroen dat je de pagina niet in zijn geheel laat zetten.
Want dat is overzichtelijker, en trouwens bij anderen site, zie je de gehele pagina op je monitor, en hier niet.
Dat ligt niet aan de hoeveelheid picters je beeld heeft ingesteld, dat ligt aan de programmeur van waar je deze pagina hebt geplaatst, hoe noem je zo iemand.
Niet mijn provider, is er schuldig aan, en ook niet mijn monitor
==========================================================
Yoke ik kan niet zien dat je in Spanje zit.
Dat computeren op je laptop, kan als je een afstand roter heeft, die de singalen kan ontvangen, en een draadloos verbinding kan bewerkstellien.
In Indonesie deden we het al in 2006, die plaza's waar je voor een geringe vergoeding kon internetten.
Meestal plaza's waar je ook die eettentjes bij elkaar had
Spanje:, Groot gelijk geniet er maar van, want zeg eens zelf we hebben het toch verdiend, omdat we altijd er hard voor gewerkt hebben, en serieus met alles zijn omgegaan.
Mogen we dan iets terug zien van onze jaren lange verantwoordelijkheid, waarin onze ouders al blijk van gaven.
Tegenwoordig ik weet het niet goed uit te leggen, maar juist mijn emotionele gevoelens laten mij niet in de steek, en heb het gevoel dat die generatie, er gemakkelijker er over denken, dan wij ooit hebben kunnen dromen.
Het is nu dan ook niet verwonderlijk, dat er agressieve gedrag de overhand toe neemt.
Het is niet verwonderlijk, dat het vertrouwen weg ebt, door hun onbezoldigde onverschillege gedrag.
Daarom dat handje met die vinger, want dan ja dan opeens worden ze wakker, en denken dan pas wat heb ik mis gedaan.
Mismanager is al zo duidelijk aanwezig, in de wereld,laat mij de bek niet opentrekken.
Want dan kan ik een a4 vol van beschrijven!!!!!!
Ik bewonder de jongeren als ze ondernemend zijn, vooral de lef hebben iets te proberen.
Maar dan moet je van goed hout gesneden zijn.
Als je dan iets nieuws wilt beginnen, zoals Blog, moet je de andere niet verwaarlozen, of je moet dit oude er afgooien, en gaan blog-gen ? in meervoud.
ZO dat is gezegd ze doen er maar mee wat ze willen.