Klachten moderatie forums

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
230 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
elsbeth
Gebruiker
spacer line

Malam, je wilt eigenlijk zeggen dat er zich iets afgespeeld heeft buiten het forum? Jij weet dingen die wij niet weten? Want BJ en Ziel en AM en wie dan ook (ik zelfs!) lezen toch dezelfde stukken als jij? Wat een onderschatting van je medeforumleden dat ze alleen maar reageren op de allerlaatste posting!
Ga jij nu bepalen wie wat gelezen heeft? En wie wel of niet de klepel heeft gevonden???
Volgens mij gaat de klacht van BJ niet alleen over het voorbeeld dat jij aanhaalt, maar ook over de schofferingen aan het adres van Lieve. Nou staat Lieve haar mannetje wel, en hoe!
De hand in eigen boezem steken, waarom komt dat in jouw vocabulaire nou echt helemaal niet voor? Heb je zelf eigenlijk wel in de gaten dat een groot deel van de klachten hier aan jou geadresseerd is? Ben je daar nou werkelijk trots op of zet het je toch aan het denken? Ken je overigens die mop van die spookrijder?

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Oeps, waarom verbaas ik me niet over jouw posting Elsbeth Emoticon: Wink
Je bent wat aan de late kant, wat Lieve betreft, die is inderdaad verdomd goed op de hoogte, die kan je kietelen en komt voor zich zelf op met argumenten waar je over na kan denken, argumenten waar ze gelijk in heeft, maar ook verandering van denken en mening waar ik mij niets bij voor kan stellen, ik laat dat voor wat het is, ik denk dat Lieve en ik daar wel uitkomen, ik hecht namelijk heel veel waarde aan de kennis van Lieve.

Of je de klepel hebt gevonden of niet Elsbeth, dat is niet aan mij om te beoordelen, als je je wil verbinden aan Bintang Jan, prima maar het is voor iedereen anders, hoe iemand leest en het forum volgt is individueel, wat dus iemand meeneemt is niet aan mij om te beoordelen.
De genen die dag in dag uit actuele dingen bekijken of dagelijks alle topics al jaren volgen mogen en kunnen oordelen, naar mijn mening
Daar vallen Bintang Jan en Elsbeth buiten, die volgen selectief en schieten in de stress als de grootste vergeler op de digitale snelweg t.a.v. IndonesiŽ zijn onzin weer eens uitkotst.

Een strontvlieg die niet meer welkom is op veel IndonesiŽ sites en is verbannen en hier nog steeds actief is en mensen op een uiterst geraffineerde wijze uit hun tent tracht te lokken.
Wat jullie denken of vinden zal mij een worst zijn, advocaten maken mij ook niet uit, de man is een pisvlek die al jaren niet alleen hier maar op de hele digitale snelweg de boel tracht op te naaien.

Het is inmiddels 3 dagen rustig, zo als het hoort op een forum, laat die pisvlek maar wegblijven, dan kan het een goed forum zijn met informatie zonder dat ťťn of andere pisvlek tracht roet in het eten te gooien. Emoticon: Bye bye

Elsbeth tracht mij niet te verleiden te vertellen wat ik buiten het forum weet. daar stap ik niet in.
Ik heb het alleen over wat op de digitale snelweg staat, dus wat meneer zelf bekend heeft gemaakt of kwijt wilde.
Ik ben niet de persoon om persoonlijke berichten openbaar te maken. Emoticon: Nooo

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Het is rustig en het wordt steeds rustiger. Lieve heeft haar biezen gepakt zo te lezen.
We hebben het hier nl. niet alleen over de persoon waar jij nu weer op in gaat.
Als je zoveel waarde hecht aan de mening van Lieve, dan mag je wel wat zorgvuldiger met haar omgaan. Ze heeft je naam niet genoemd geloof ik, maar ik heb sterk de indruk dat jij debet bent aan haar vertrek. Ik zou tegen Lieve willen zeggen: trek het je niet persoonlijk aan, want voor hetzelfde geld vindt hij je een topwijf, maar om nou altijd maar tussen de regels door te lezen en te bedenken dat je het vast niet kwaad bedoelt, daar worden mensen (als ik) een beetje moe van.
Wat betreft wat je van buiten het forum zou weten, daar bedoel ik andere digitale snelwegen mee, ik doel niet op persoonlijk mailverkeer. Ik lees alleen wat hier geschreven wordt en bevind mij niet op andere digitale snelwegen.
Klopt verder helemaal dat ik weinig of geen onderbouwde mening kan geven op het geen er in IndonesiŽ aan de hand is. Des te schrijnender is het dat je degene die er wel over mee kan praten schoffeert. Maar goed, ze redt zichzelf wel.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Enige bezinning aangaande Lieve zou een welkome bijdrage zijn. Haar bijdragen worden door velen gewaardeerd. Iedereen is meer dan een enkele posting alleen.

Of de waardering die iemand geeft aan de inhoud. Minder op de man mag best en in essentie wat BJ ook aangaf.

Overigens een sorry zien na een,geplaatste opmerking. Zou ook geen kwaad kunnen in dit geval. Zoiets als voortschrijdend inzicht. Het kan allemaal. We zijn allemaal mensen. En die menselijke faktor komt in gevallen met eigenaardigheden.
Het forum werkt in gevallen behoorlijk zelf regulerend. In dit geval ook denk ik.

It's only kinky the first time.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Lieve is een lieverd met heel veel kennis.
Helaas gestuurd door Jstar, wederom een Indonesische dame die zich laat sturen door een bule.
Als je haar postings van voorheen zag en die van nu, dan zakt je broek af.

Ik kan alleen maar zeggen, kijk en volg alles, in alle topics.
Doe je dat niet of heb je er geen tijd voor, snavel dicht, want je weet niet waar over het gaat.
Niet mijn taak om een ander te wijzen waar over het gaat je volgt het honderd procent en als je het niet doet dan moet je je onthouden van commentaar Emoticon: Bye bye
Dat geldt ook voor ene Sid, die onder verschillende namen al decennia de digitale snelweg vervuilt
Klaag mij maar aan, gaan we nog verder hier? of stoppen we

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

BintangJan jou opmerking om mij aan te klagen heeft mij enorm getroffen.
Ga je dat echt doen of ga je dat Om Sid echt adviseren?
Laat het niet bij, Om Sid zou het moeten doen, doe het zelf Jan. Emoticon: Confused
Mjn naam kan je bij de de moderator krijgen. daar geef ik mijn toestemming voor. Emoticon: Yes!
Ayo Bintang Jan, ik wacht, of ben je een opnaaier voor een ander Emoticon: Bye bye
Heb je enig idee waar je het over hebt Emoticon: Blush
Zou je zelf zoiets tegen mij willen beginnen Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Bye bye

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Malam,

Dat mijn opmerking jouw getroffen heeft was juist mijn bedoeling.
Waar ik het over heb is dat je naar mijn mening respectvoller met mensen om kunt/moet gaan.
Waarom moet iedereen het altijd met jou eens zijn en waarom schoffeer je mensen als ze het niet met jou eens zijn.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Mocht, onbedoeld, een van mijn postings slecht gevallen zijn Lieve
mijn welgemeende excuses, het is niet mijn bedoeling om mensen
die het niet verdienen onheus te benaderen.
Op de man / vrouw spelen via schofferingen, vind ik niet nodig
Wanneer iemand storend bezig is leg ik wel de vinger op die
herhalende praktijken maar dan is het vragen erom.
Soms kun je dingen ook te hard zeggen maar soms wordt wat gezegd
wordt ook overdreven geinterpreteerd, dit slaat niet op Lieve.
Wat er persoonlijk buiten het forum om gebeurd kan een toonzetting ook
verder inkleuren daarom forum en persoonlijke contacten beter gescheiden houden.
Overigens heb ik buiten het forum maar met een binnenkort drie mensen contact
maar dan gaat het niet over andere personen maar over mezelf.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

In zo'n geval zelfs met toestemming worden er geen namen vrijgegeven.

Ben wel van mening dat enige terughoudendheid zoals naar Lieve wel gepast is.
De gedane benadering was niet nodig. En trekt de aandacht van andere forummers. Of dat de bedoeling is en wenselijk? Ik zou zeggen, denk er nog eens over na. Een zelfde boodschap zou verpakt kunnen worden in hele andere woorden.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Dames, heren.
Sinds vrijdag heb ik geen internet (modem kaduk), zaterdag gebeld , nwe modem pas vandaag/vanmiddag geleverd.
Dus ik mis bepaalde zaken , ben nu n aan het inlezen.
Ik denk dat het nu al achterhaald of opgelost is ?
Over het gebruik van 2 namen Sidia/S.A , dat gebeurde jaaren geleden na overleg met J .
Weet niet of ik de betreffende mails kan terug vinden.
Zit in mijn oude PC op zolder.

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Oyibo ik moet jou mail nog lezen, zit in andere PC en andere adres.

bisa dicek of makemyday .

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Het gebruik van die 2 namen is totaal irrelevant. Voor de oude forummers is het oude koek, voor de nieuwe: die weten dat dan nu. Lekker op zolder laten staan.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Opgelost? Dat vergt enig inlezen. De oplossing ligt vooral bij degene die op het forum posten. Ook U. Ik hoef niet uit te leggen wat al jaren gaande is.. Het antwoord zit hem in terughoudendheid. En dat als algemene term. Dat kan zijn in gekozen bewoording te reageren op een ander. Dat kan ook zijn bijvoorbeeld hele verhalen die niet ter zake doen en wrevel wekken. En een,onder of boven toon.

YB heeft zo zijn voorbeeld gegeven. Niet als direkte verwijzing maar wel meegenomen in het geheel wat sfeer bepalend is. U heeft er een rol in. En nee, we gaan geen,mensen aanpakken in die stijl zoals verzocht. De email die U ontvangen heeft is helder.

Deze site is voor en door gebruikers. En door de jaren heen een vraagbaak over zo'n beetje
alles over Indonesie. Jeroen en,ik hebben laatstt voor een vraagstuk gezeten. Houden we deze site zoals hij is? Willen we hier mee door? Vragen die ons bezighoufen. Ook de vraag, zou de site zonder forum door kunnen?

Ik geef het mee. We hebben,ons beide de laatste tijd behoorlijk op de achtergrond gehouden.
Dit heeft wel een reden. Als het forum alleen gaat over personen die elkaar continu in de haren zitten? Is het forum dan nog steeds de bijdrage die uit het geesteskind is ontsproten?

Stof genoeg tot nadenken.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Oyibo,

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ook stof tot nadenken.

Zeker gezien de laatste twee alinea's van hetgeen jij hier boven schrijft.
Ik, en wellicht anderen, willen dit forum niet om zeep helpen, maar er moet toch wat veranderen. Ik durf mensen niet meer naar dit forum te verwijzen. Doe ik dat dan krijg ik reacties als: "Wat is dit voor een zootje. Iedereen zit elkaar in de haren. Ik durf geen vragen te stellen."

Of ik mijn beperkte bijdrage blijf leveren zien we wel.
Voor mij is dit forum ook stof tot nadenken geworden.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

BJ, ik heb de zelfde ervaring. Emoticon: Stupid

Het zou jammer zijn als dit forum na zoveel jaar ter ziele gaat. Emoticon: Angry

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Iedereen zit elkaar in de haren ?????

Een beetje opgeblazen uitspraak, met alle respect.
Er zijn soms wel eens wat mensen die joviaal met elkaar omgaan
en soms worden dingen hard en confronterend gebracht.
Maar niet door iedereen, niet op ieder moment.

Er zijn een aantal mensen, mezelf incluus.
Die geen blad voor de mond nemen en anderen soms (hard) confronteren.
Maar diezelfde mensen leveren ook waardevolle en soms andere inbreng.
Het bekende hoe-het-hoedje-staat reageren dat hebben velen en los daarvan
zijn er, naar mijn gevoel, ook meelezers die soms het moment uitzoeken om
even wat zout in de wonden te strooien of even hun 2 cventen bijgooien en
dan zijn er ook nog de belletjetrekkers.

Dit gebeurd zo op vele fora en hier is er een beetje meer ruimte op sommige
momenten waarin mensen de vrijheid krijgen om hun eigen verantwoordelijkheid
te nemen/dragen en sommigen kunnen daar niet mee omgaan.

Daarnaast corrigeren deelnemers elkaar ook en soms slikken mensen hun harde uitspraken weer in of het wordt gekuisd en soms ook excuses.

An sich zijn het regelmatig terugkerende momenten die soms uitschieters hebben.
Maar het werkt zelfregulerend en valt weer terug in het normale gedrag.
Soms middels ingrijpen van de moderatie.

Alleen mooi weer dat is het niet altijd, klopt/
Maar overdrijven is ook een vak.

Dat sommigen moeite hebben met de toon en/of sommige deelnemers dat is
ook bekend. Hoe dat op te lossen .... ik zou het niet weten.
Of 24-uurs-moderatie en teksten eerst reviseren voordat ze getoond worden
maar dat vraagt te veel inzet/tijd van de vrijwilligers.

Een site zonder forum dat kan, men kan zich altijd richten op een deel van de
opzet desnoods via insturen van vragen aan de forumbeheerders.
De sfeer en bezoekers veranderen dan echter en voor velen zal het ontbreken
va een forum een gemis zijn. Dat het overwogen wordt dat kan ik begrijpen.
Soms is er een hoop gezeik voor niets en er zijn ook beroepszeikerds.
Het zou jammer zijn voor degenen met een behoefte aan het forum, wellicht
dat het voor deze mensen inderdaad stof tot nadenken geeft.
Maar sommigen reageren zonder na te denken en daarom denk ik dat daar
ook niet over nagedacht zal worden.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

God zij dank is dit een van de weinige forums waar men niet direct wordt afgekieperd als men het niet eens is met de moderators. Probeer eens op een Bali-forum iets onwelvalligs te zeggen over dit "godeneiland"; je wordt direct geroyeerd voor je leven. Veel ego's op dit forum zijn ook actief op andere Indonesia-sites en spuien die vol met hun vermeende (theoretische) kennis. Op de verschillende Indo-sites stikt het van de narcisten die zichzelf ontzettend goed vinden en dit ook willen laten blijken. Het valt nog mee dat de sites niet vol zitten met allerlei "selfies", een narcistische deviatie van het autochtone gedeelte van het volk en tevens zwaar besmettelijk want vele bule 's hier zijn ermee geinfecteerd en streven de autochtoon vaak voorbij in ego en narcisme.
Afgelopen week in Jakarta nog met een vooraanstaande Indonesier gesproken over al die zgn. Indonesia-kenners. Hij had een scheiding achter de rug met een volbloed bule vrouw omdat ze hem uiteindelijk niet interessant en niet Indonesisch genoeg vond. (Ja, trouw dan met een becak -rijder en niet met een intellectueel.)
Kom ik die ook niet hier tegen op dit forum? Velen zijn niet wat ze pretenderen te zijn, dat is iets dat men snel komt te weten zodra men hier verkeert. Ze willen nog meer going native gaan dan de natives themselves en doen zich zelfs voor als autochtoon om zo buiten bepaalde kritiek te vallen. Afgelopen weekend op Bali nog bule 's besproken die bekend zijn van Jakarta tot Bali en andersom. Wat betreft de ex-pat world is RI van Sabang tot Merauke niet veel groter dan een dorp waar men binnen no-time van alles te weten komt over elkaar, of je nu in Papua woont of in Jakarta.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Dan nog de expat-sites waarvan je haren te berge rijzen vanwege het inhoudelijke gehalte dat daarop ten toon wordt gespreid. Heeft men weinig kennis van het "echte" leven hier dan denkt men: "Wauw, dit is het. Die weet veel". Ja, de bekende website-kennis maar weinig empirisch. Met deze boekjes-kennis imponeert men velen maar voegt weinig toe aan de echte kennis van land, cultuur en volk.
Wat dat betreft zijn sites waar men - soms hard - het publiek de oren wast toch heel wat meer waardevol dan al die sites die vol zitten met info die men ook op 30 andere sites kan vinden. (Also sprach Yogya-Bali.)

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Also sprach Yogya-Bali :-)

There's a big difference between kneeling down and bending over!

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Laat ik effe koffie zetten voor ons allen dan kunnen een paar forum leden in tussen de messen opsturen naar iss laat aan hun nu maar het afmaken over lettelijk en figuurlijk.

De mensen die het niet meer aankunnen op dit forum bellen ook intussen de psychiater voor een afspraak

De mensen die wat langer op het forum zijn nemen hun tabletje in tegen beginnende dementie verschijnselen.

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Laat ik effe koffie zetten voor ons allen dan kunnen een paar forum leden in tussen hun messen opsturen naar iss laat aan hen nu maar het afmaken van personen over lettelijk en figuurlijk.

De mensen die het niet meer aankunnen op dit forum bellen ook intussen de psychiater voor een afspraak

De mensen die wat langer op het forum zijn nemen hun tabletje in tegen beginnende dementie verschijnselen.

Als het gekrijs dan is afgelopen zet ik de koffie op tafel en dan begin ik met de openings zin....

Als je een forum lid mocht vergelijken met een vooraanstaan persoon in indonesie of een heel slecht persoon
Welk forum lid zou je dan vergelijken met wie?

... lieve mag wat mij betreft beginnen

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Precies Y-B als maar een woord verkeerd werd gespeld dan las je al dat je een oen bent .
Zelfs op NuJij , Fox! een gerenommeerde discussie siteís, komen wel eens mensen zeiken over grammatica en alles waar ze op konden betwisten van die beterweters.
Ik zit al van vroeger uit op twee site te schrijven winwoord en op de telegraaf had in het begin van internet hype ook zo discussie site .
Ik vergeet het nooit een man uit Canada die toen er veel op schreef had ook conflicten.
Hij noemde een forum lid Kleperde Beb ik ben zo blij dat ik je hebÖÖ
Mijn eerste site waar je op kon afgeven was van de Telegraaf , ik ben de namen vergeten.
Daar werd je streng aangepakt want vele Nederlanders over de gehele wereld zaten er toen in te schrijven.
Toen en nu zit er geen verschil in.
Als er nu mensen zijn die wat Malam soms doet, zich daar aan ergeren dan kan het niet anders of je hebt een afkeer aan hem, ergeren mag, maar de schrijf wijze waarop Malam het doet is voor mij de manier om duidelijk te maken hoe hij dat moet aankomen.
En hoe de ontvanger dat zal beoordelen dat is voor de ontvangende en niet voor de goed bedoelde andere mensen die horen daar buiten te blijven zo gaat een discussie en zo hoort het.
Zal je wat anders vertellen, is Malam hier weg, dan gaat deze site onherroepelijk naar de klote.
Met zoín schrijfwijze, daar is niet iedereen mee geboren, schrijven van uit je hart en op een wijze dat je er plezier van beleef en als je een beetje fantasie heb, dan zie je het helemaal voor je.
Ik ben in de archieven gedoken en ik moet zeggen dat dit al eens meer is voor gekomen zie deze link.
http://forum.indonesiepagina.n(...)erzieken_de_site.php
BintanJan ik denk als wij allemaal samen aan een tafel zouden zitten, dan beginnen we al met lachen.
En eerlijk dan zal je denken, want zeggen, zal je dat niet zo gouw doen, ze vallen allemaal wel mee.
Heb enkel leden ontmoet, en ze vallen best mee het zijn eerlijke geŽmotioneerde, mee voelden mensen het is goed volk.
Maar een ding is wel zo er valt er soms eentje buiten de mand die is niet eerlijk heeft een mentaliteit van baviaan en is eigen geraaid.
En dan mogen jullie denken wie ik bedoelÖÖÖÖ. Emoticon: Talk to the hand Emoticon:

Ik wilde er nog bij vermelden BintangJan als je ook zo bijdrage leverde als Malam dan mag je van mij protesteren.
Maar jou bijdrage is alleen waar je geweest bent en dat zal je wel goed adviezen opleveren, maar over de politieke kleuring van Indonesie heb je geen kaas van gegeten.
Dus jaag Malam niet weg, als je zelf aangevallen word, mag je tegen pruttelen daar heeft niemand wat mee te maken.
Maar bemoei je niet wat tussen Malam en andere forumers gebeurd, laat het langs je heen gaan............. Emoticon: Bye bye Emoticon: Very funny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Om Ziel,
Mooi plaatje, maar ik heb geen baard meer Emoticon: Blush

Ik zie de bijdragen.

BJ, je kunt het niet eens zijn met de manier van moderatie, dat kan. Als wij moeten reageren op berichten als, ik voel me aangesproken, geef hem/haar een ban? Nee, het is helder wat er gebeurd. Al jaren lang. Daarmee heb ik aangegeven aan betrokkene dat hij ook een verantwoording heeft. Geen sprake ook van enige terughoudendheid.

De bewoording die iemand kiest? Ja daar kunnen we wel met zijn allen iets aan doen.
En dan komt weer, enige terughoudendheid is gepast.

Zelfregulerend, ook die woorden heb ik al eens eerder gebruikt. Ook dat werkt. Maar geef dat met zijn allen wel een kans. Ik zie mensen onmiddellijk in de bres springen bij een "oprisping" volslagen onnodig. Vele topics zijn hiermee naar g*dv*rd*mm* geholpen.

Was dat nodig?

Het is geen dameskransje hier, en dan komt het voor dat er iets voorvalt. Niet reageren is ook een optie. Dan nog terugkomend op de site en het forum. Het is niet de bedoeling het forum te sluiten zo out of de blue. Of te veranderen. Simpelweg omdat even aanpassen niet gaat. Dit forum en de site zijn zelf gebouwd. En is dus geen software die updates heeft, tenzij je die zelf bouwt. Wel denken we sinds niet al te lange tijd na, wat willen we, wat kan er, en dan hoeveel tijd en geld kost het.

De site bestaat uit volledige vrijwilligheid. Dat is waarop het draait. Het zou misschien goed zijn dit nog eens extra in ogenschouw te nemen. Het is zo vanzelfsprekend dat Indahnesia er is. Toch? Als er dan enkel enige terughoudendheid gevraagd wordt? Is dat, of zou dat te veel zijn? Ik denk van niet.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ik heb er lang over nagedacht. Zal ik hier op reageren of niet.
Zo ja, dan zal dat wellicht de gemoederen weer verhitten.

Echter zal ik de vraag volgen. Terughoudendheid. Van mij krijgt dit forum (of had dat eigenlijk al van mij) terughoudendheid. Ben benieuwd of we ons allen er aan kunnen houden.

Ho. Ik had even niet de toevoeging van Om Ziel op zijn posting gelezen. Maar goed. Ik moet mijzelf bedwingen.....

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

De ene bedwingt zich en de ander flapt er iets uit BintangJan.
Soms met spijt achteraf. Of stug volhouden.
Zo is het leven Het is alleen jammer dat niet iedereen er zo licht overheen kan stappen.
In intermenselijke contacten, buiten een forum gaat het ook zo en ook wel eens van
wildvreemden. Hier kennen we "onze"" pappenheimers nog een beetje.
Olie op het vuur gooien da's ook niet altijd het beste, soms gewoon eroverheen praten
en geen aandacht verder aan besteden alleen als het echt de spuigaten uit loopt.
Maar dat is denk ik nu voldoende aangekaart en begrepen.

Overigens Malam, mocht je nog ruimte hebben in je koffer.
De unox rookworsten zijn in de aanbieding bij de AH
daar kan je vast wel iemand blij mee maken.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Er is wederom een topic gesloten. Ik wil toch nog maar eens benadrukken dat het weer even genoeg is geweest. Het forum hoort geen,platvorm te zijn voor onderlinge onenigheden.

Nog de uitwisseling in woorden en de reakties erop.
Volledig onnodig.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,854,240 pageviews Een website van indahnesia.com