|
|
|
|
|
|
Waar mee we het topic dan weer ontopic kunnen houden lijkt me. En dat zijn klachten, het andere kan weer in andere topics op het forum.
|
|
Where there is a will there will be relatives.
|
|
|
|
|
OOm Sid apa itu V.P buurt??? Ik woon in O.zuid Amsterdam in de consulaten buurt.
Dicht bij het Amerikaanse consulaat en Hilton
|
|
|
|
|
Herhaling van vriendelijk verzoek ontopic te blijven. Dus klachten, al het andere zal ik later hierboven wel opruimen. Mailen kan ook in dit geval lijkt me.Om Sid zijn gegevens staan onderaan zijn reply's. Dit nog ter uitleg.
|
|
|
|
|
|
Ik kom inderdaad maar nét kijken op het forum.....wat mij wel verbaast dat er een haat en nijd elkaar niet uit de weg gaat...
Als er een stevige discussie aan de gang is gezet is best leuk om te lezen, maar al gauw wordt het omgeslagen met wederzijdse kwetsende opmerkingen, erg jammer.
Jeroen hoor je weinig...oyibo al te veel en dan nog niet eens als een goede beheerder die vrijveel buiten het boekje omgaat......als je onder je eigen ( nick) naam het gaat doen is het prima maar NIET in naam van beheerder!!!!
Prettige dag allemaal....
|
|
|
|
Leuk dat je het neerzet, dat is een klacht, maar dan ook niet mee gniffelen in omong omong bijvoorbeeld  Om maar een voorbeeld te noemen. Mes snijdt aan 2 kanten
|
|
|
|
|
|
Daar heb je ook gelijk in Anorak....maar als het leuk is en niet kwetsend naar een
ander, dan moet ik ook om gniffelen, dat mag toch?
|
|
|
|
|
Vreemd. Het geile driehoekje werkt niet. Dat wil zeggen, je kunt er wel op klikken en je ongenoegen kenbaar maken, maar verder gebeurt er niets.
|
|
MAD
|
|
|
|
|
Offtopic verwijderd. Forum levert geen drol op, dus echte prio heeft het helaas niet. Alleen bij echte wetsovertredringen (Nederlandse wet) zal z.s.m. ingegrepen worden.
|
|
|
|
|
|
|
Een huishoudelijke mededeling.
Persoonlijke vetes PP vecht je maar buiten dit forum uit.
Offtopic gaat de prullebak in. Topic reports idem. Waarvan akte.
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
|
On 01-04-2012 16:08 oyibo wrote: Persoonlijke vetes PP vecht je maar buiten dit forum uit.
|
Eenzijdig?
|
|
MAD
|
|
|
|
|
Ga je eens lekker emailen ofzo, of bij Malam langs voor een biertje.lijkt me beter. Voor de rest kun je op dit forum je ongenoegen in topics niet meer kwijt. Zoveel is wel duidelijk.
|
|
|
|
|
|
|
QED. Het verbaast me niets.
|
|
MAD
|
|
|
|
|
Heel goed PP. Je snapt het. Het forum is hier niet als jouw uitlaat klep. Je weet waar de koffiepot staat. En nou opzouten, ik heb weekend.
|
|
|
|
|
|
|
On 01-04-2012 16:19 oyibo wrote: En nou opzouten, ik heb weekend.
|
Dat zal me aan m'n rug roesten.
|
|
MAD
|
|
|
|
On 01-04-2012 16:11 Pak Pupyes wrote: [quote removed]
Eenzijdig?
|
On 01-04-2012 16:23 Pak Pupyes wrote: [quote removed]
Dat zal me aan m'n rug roesten.
|
Dat dus. Maar niet hier op het forum.
|
|
|
|
|
|
Jaja PP ongeveer net zo iets als je misdragen in user ban topic?
Sodemieter op man. Tegen de tijd dat je zelf gaat nadenken alvorens de submit knop in te drukken horen we je wel weer. Maar het lijkt me dat je met een waarschwuwing in de tas weer even met de voeten op aarde bent.
|
|
|
|
|
|
|
Weer een en ander aan zielig geneuzel weggehaald. Heb ik geen zin in, als het niet stopt, dan blijf je hier gewoon weg. En dat hier kun je zelf vrij of strikt interpreteren. Klachten? Ja, geneuzel en zelf lekker mee doen? Nee.
|
|
|
|
|
|
|
*huishoudelijke mededeling*
Vanavond is er een ban uitgedeeld n.a.v. klachten van gebruikers. Nu komen er meer klachten binnen. Betrokkenen zijn geïnformeerd. Zowel per email als per user ban topic.
We hadden al geruimd in topics, en vanavond was er nog een andere opruim aktie.
Ik doe dan ook het verzoek ontopic te blijven. Off topic zou nog kunnen als een topic een andere wending krijgt en men serieus ingaat op een bijzaak. Daar is opzich niets tegen. elke forummer kan wel zien of het serieus genoeg is als onderwerp. En eventueel een nieuw topic te openen aangaande een ingebracht onderwerp.
Met dank voor Uw aller medewerking.
|
|
|
|
|
|
|
Oyibo...nog effe, : is een week ban voor een nieuwkomer op een forum niet wat overdreven meteen? Meen me te herinneren dat je in het verleden begon met twee dagen?
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
On 08-04-2012 23:13 senior wrote: Oyibo...nog effe, : is een week ban voor een nieuwkomer op een forum niet wat overdreven meteen? Meen me te herinneren dat je in het verleden begon met twee dagen?
|
Ik (ja ik) ben het spuugzat dat nieuwkomers hier net binnen komen wandelen, niet luisteren naar waarschuwingen en vervolgens direct anderen gaan aanvallen over de reactie die op hun eigen rotzooi hier komt. Weekje is prima, persoon kan mailen als zij/hij denkt dat het anders moet.
|
|
|
|
|
|
Corriene heeft uiteraard geen klacht, het moderaille had meer moeite met het of-topic.
Verder wil Corienne niet op details ingaan ,want vergissen is menselijk.
Echter is er 1 probleem Corriene kan niet zo kwaken als ze gebekt is (sorry Om Ziel)
Corriene zou graag verder OH als Paulana ,want dit verdomde oppassen is niks voor (ons)
Het ligt aan de beheerder van dit forum of dit gaat lukken ,zelf heb ik daar geen invloed op,
Hopenlijk krijg ik hier een antwoord op - gewoon mijn normale email , die anderen werkt niet = ik ben een digibeetje.
Tevens wil ik Jeroen nog feliciteren met zijn verjaardag /half april/ Times goes on.
En Junior, nu ik nog de kans heb, met zijn 1ste verjaardag over 1.8 mnd?
Tsjaa de grote mond is nu een ietwat stil geworden.
Paulana
|
|
|
|
|
De Paulana ban was definitief, en ik begrijp Jeroen drommels goed waarom.
Er op het forum prat op gaan dat jouw aangewezigheid gedragen wordt? Als deze forummers dezelfde emails in de bus krijgen als je aan Jeroen hebt gestuurd is het draagvlak daarvoor tot ver beneden nul gedaald. Je nick ligt ondertussen op schroot, nog niet eens om reden van de definitieve ban die je al had. Maar ik heb jouw opmerkingen aan mijn adres niet nodig.
|
|
|
|
|
|
|
Zo he ...meteen het topic ook weggehaald?
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
|
Niks in de weg, Jeroen kan dat nog wel zien hoor. Het topic is volslagen overbodig en Paulana weet als geen ander waarom. Het enige wat ik er over kwijt wil is dat het veels te ver is gegaan. Ik ruim geen reply's in het goede voornemen topic overigens.
Maar dat geopende topic was een brug te ver.
Nog even ter aanvulling senior, ook ik heb wel eens met Jeroen gesproken over een de Pauana en Merapi ban. Jeroen is duidelijk. Ik heb Corriene nu een ban gegeven voor haar reaktie aan mijn adres. Dat is overigens zoals normaal gangbaar met Jeroen gecommuniceerd. Hij weet er van.
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|