Net wel of net niet Visum

Subforum Het visumgebeuren 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Larosaurus
Gebruiker
spacer line

Ik arriveer dit jaar op 26 juli om 15:00 in jakarta, ik vertrek op 25 augustus om 01:00 uur. Strikt formeel genomen als 26 juli meetelt als gehele dag, ben ik 30 dagen en 1 uur in indonesie en kan ik niet volstaan met VOA (visum bij aankomst kopen voor $25) Als ik voor 00:00 's nachts langs de douane ben, kan dat, of loop ik met gezin 5 pers onnodig risico voor paar tientjes.

simpati
Gebruiker
spacer line

Er voor zorgen dat je op 24 augustus voor 24:00 door de douane bent is volgens mij voldoende.
Salam,
Jan
Malang

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik twijfel een beetje omdat het daadwerkelijk vertrek op de 31 dag is. Maar zeker weten doe ik het ook niet.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

bambang
Gebruiker
spacer line

Je moet altijd 2 of 3 uur van te voren inchecken. Als je een vertrekstempel op 25 augustus krijgt (voor 24.00 uur) ben je formeel binnen de termijn van 30 dagen.

Larosaurus
Gebruiker
spacer line

Ligt er natuurlijk aan wat ze als formeel zien, je werkelijke verblijf of de tijd tussen 2 stempeltjes, ik denk dat ik op dat laatste gok.

jessie
Gebruiker
spacer line

lieve mensen,voorkomen is beter als genezen,en dat is ook vaak bewezen''dus als ik jullie was zo vroeg mogelijk inchecken.ligt er maar net aan wat voor persoon je voor je hebt,als de emigratie officier met de verkeerde been uit bed is gestapt,zorg dan maar dat je portemene goed gevuld is,want ze maken geen uitzonderingen.en vooral niet voor bulees,.laat vooral niet je emotion zien ,want daar win je nks mee,want daar zijn ze op uit',,slamet jalan. Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Pfffffffffft waar hebben we het over, we maken een dure IndonesiŽ reis en dan gaan we moeilijk doen over ťťn of twee uur.
Laat naar je kijken man ga naar de visumdienst en vraag een 60 dagenvisum aan voor een paar centen meer, als je te laat bent dan heb je meer kosten.
We betalen echt duizenden Euro's om een geweldige vakantie te hebben in IndonesiŽ en vervolgens trachten we pakweg 30 Euro uit te sparen op zo'n k.t visum.
Sorry hoor.

paulana
Gebruiker
spacer line

Tsjaa, van die kant kan je het natuurlijk ook bekijken..voor mij heb je wel gelijk Malam Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Het ergste wat er kan gebeuren als je 1 dag overstay hebt is 200.000 rupiah af tikken. Lijkt me niet zo'n bijzonder groot probleem Emoticon: Smile

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

bambang
Gebruiker
spacer line

Klopt. Een 60-dagenvisum kost Ä 45,-.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ik had vorig jaar geen zin in gedoe en kon zonder problemen onze 6 tickets 1 dag vervroegen. Ik had geen zin om me druk te maken wat er zou kunnen gebeuren en had het er niet voorover een ander visum te regelen. Kun je dus ook nog overwegen, hoewel het bij jou inderdaad net om een uurtje gaat.

Larosaurus
Gebruiker
spacer line

Even een inhoudelijke reactie. Gezellig forum, stel een redelijk normale vraag, weet natuurlijk wat zoiets kost, betaal het namelijk zelf, en weet natuurlijk ook dat we op de gehele reis praten over promilages. Vooralsnog gaat het prima met me dus me laten nakijken houdt ik nog even tegoed. Nieuw op dit forum, leuk sfeertje...

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 16-01-2011 22:00 Larosaurus wrote:
Even een inhoudelijke reactie. Gezellig forum, stel een redelijk normale vraag, weet natuurlijk wat zoiets kost, betaal het namelijk zelf, en weet natuurlijk ook dat we op de gehele reis praten over promilages. Vooralsnog gaat het prima met me dus me laten nakijken houdt ik nog even tegoed. Nieuw op dit forum, leuk sfeertje...
Je kunt natuurlijk ook de overige reacties negeren, dan kom je tot een dergelijk resultaat inderdaad.

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Beste Larosaurus,

Simpati heeft volstrekt gelijk !

Omdat elke niet gehele dag als ťťn telt en dus dus de 26 juli uw eerste dag is.

Dan volgen er er 29 dagen dat u mag verblijven, dus tot 24 augustus middernacht.

Dus op tijd ( natuurlijk zoals altijd ) naar de luchthaven en zorgen dat u voor 24:00 voorbij de bali van Kantor Imigrasi bent. No problem ! Emoticon: Yes!

087859966478

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,564,379 pageviews Een website van indahnesia.com