een belg die naar bali kan en wil

Subforum Het visumgebeuren 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
someone
Gebruiker
spacer line

Hallo iedereen, hopelijk kan iemand mij hierbij helpen. ik ben 35 jaar en momenteel heb ik een goede job in belgie, een kennis van mij heeft reeds 10 jaar een groothandel van dieren en produkten op bali en hij heeft iemand nodig om het daar in goede banen te leiden. zelf is hij nodig in belgie en nederland.
ik ben reeds op vakantie geweest in bali en azie en ik zie het wel zitten.mijn vraag is echter of het mogelijk is om daar officieel te wonen en bijkomend probleem is dat ik mijn vrouw en dochtertje van 5 wil meenemen. welke mogelijkheden zijn er en waar moet ik voor uitkijken?

bedankt alvast
steve

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Ja, officieel hier wonen kan.

Via het Indonesische bedrijf op Bali van je vriend een verblijfs- en werkvergunning laten aanvragen. Zodra dat rond is, kun je je spullen in Belgie inpakken en vertrekken deze kant op. Je vrouw en kind kunnen als meereizende familieleden "onder" jouw verblijfsvergunning hier legaal verblijven. De vrouw mag echter niet werken.

.

If you have nothing to loose, you can risk everything

someone
Gebruiker
spacer line

bedankt om de reactie,
ik vroeg me wel af hoe het verder moet mocht ik, na 5- of 10- of 20 jaar, terug naar belgie moeten.ben ik dan nog wel in orde met pensioenregeling, ziekteverzekering enz...
hoe doen anderen dat die bv. al 20 jaar een hotelletje daar hebben en ziek worden of zo.

gr steve

Jellev
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal, ik wil graag in Yogja gaan wonen, maar heb een aanvullend salarisje dmv wat business nodig, heeft iemand een idee wat interessant om te doen is?

Jell

P. Peters
Gebruiker
spacer line

Ons bedrijf heeft binnenkort een nieuwe kwaliteitscontroleur nodig Ö
Iemand die ter plaatse bij onze fabrikanten op Java onze inkooporders begeleid, tussentijdse kwaliteitscontroles uitvoert en af en toe de verzending van samples naar Nederland organiseert.
Belangrijkste voorwaarden is dat u de Indonesische taal beheerst en bekend bent met Westerse kwaliteitsnormen. Er dient veel gereisd te worden (Klaten (Yogyakarta)- Cirebon-Bandung).
Dit is een ideale parttime job voor gepensioneerde Nederlanders die in IndonesiŽ wonen en een extra bijverdienste zoeken. Dit werk neemt per maand ongeveer 7 dagen van u tijd in beslag.

Stuur maar even een mailtje met uw naam en leeftijd dan stuur ik deze door naar onze afdeling.
Als hier nog andere gepensioneerde zijn die interesse hebbben dan mogen die natuurlijk ook mailen.

someone
Gebruiker
spacer line

Op 12-01-2011 18:11 schreef someone:
bedankt om de reactie,
ik vroeg me wel af hoe het verder moet mocht ik, na 5- of 10- of 20 jaar, terug naar belgie moeten.ben ik dan nog wel in orde met pensioenregeling, ziekteverzekering enz...
hoe doen anderen dat die bv. al 20 jaar een hotelletje daar hebben en ziek worden of zo.

gr steve

Toch nog eens even onder de aandacht want de tijd begint te dringen. Werkgever wacht op antwoord

bedankt alvast

leomanado
Gebruiker
spacer line

beste P.Peters

Je emailadres is niet helemaal correct denk ik.

groet
Leo

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Neem dan gelijk cash geld mee Belgen.....

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

paulana
Gebruiker
spacer line

Hallo Om Ziel ,

Het is me wat , die "arme" Belgen er is ook altijd wat aan de hand Emoticon: Wink

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,433,061 pageviews Een website van indahnesia.com