hunting komodo by camera tour

Subforum Bali, het godeneiland 
101 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
printil
Gebruiker
spacer line

Ik wil als ik op Lombok ben de Hunting Komodo by Camera tour doen bij Perama zie video:
http://peramatour.com/HKC0102en.php

Wie heeft deze ook gedaan en kan zijn/haar ervaringen hierover vertellen? ook tips enzo.

Het lijkt mij nl. erg leuk. Zou dan kiezen voor de 5daagse tour LOMBOK - PERAMA ISLAND - SATONDA - KOMODO - LAB.BAJO Ė RINCA Ė MOYO Ė KRAMAT- LOMBOK

Voor degene die het nog willen doen op de website van Perama staan de vertrekdata's (in februari gaan ze niet dan hebben ze groot onderhoud)

groetjes, ingrid

zoefje
Gebruiker
spacer line

hallo ingrid,wij willen ook graag deze tour gaan doen,
onder het subforum sundaeilanden schrijft iemand die het ook heeft gedaan en staat ook een youtube filmpje bij.
groetjes zoefje

DannyB
Gebruiker
spacer line

Hello,

Ik heb deze tour reeds twee maal meegemaakt en ik kan zeggen dat het een fantastische tour was. Ik heb gekozen voor de vijf overnachtingen op de boot vaan Perama en raad een dek kajuit aan. De tour is goed georganiseerd en wanneer je graag snorkelt neem dan een paar zwemvliezen mee, bril en snorkel kan je aan boord krijgen. Het eten is verzorgd en animatie verzekerd. Laat je goed informeren hoe je naar Lombok kan reizen, per boot of vliegtuig. Ikzelf ga terug in September - okt. 2011 en de boot tour staat voor een derde maal op het programma. Ik hoop dat deze informatie voldoende is.
Groeten Buysse Danny

printil
Gebruiker
spacer line

euh....lees dit nu pas en ik ben alllang weer terug. Ben in maart geweest.
De Hunting Komodo by Cameratocht was zoooo gaaf. Echt een hoogtepunt van de reis. Zou 'm zo nog een keer willen doen. Alleen dan in een hut bovendeks. Lag nu boven de machinekamer naast de keuken. Maar ja, kom toch alleen maar in de hut 's nachts en na 2 dagen ben je zo moe dat je wel slaapt.

Maar ik kan dit iedereen adviseren.

Lombok was ook leuk trouwens. Ik ging gewoon met de publieke langzame ferry. Lekker tussen de IndonesiŽrs zelf, dat vind ik het leukste. Op Lombok zelf was ik 2 dagen van tevoren en na de boottocht nog 5 dagen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,402,780 pageviews Een website van indahnesia.com