Relatie ambassade, registratie, stemmen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
85 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Boefje
Gebruiker
spacer line

dag allemaal,

sinds eind November verblijf ik in Jakarta voor een onderzoeksproject. Ik vroeg mij af wat jullie relatie is met de Nederlandse ambassade. Is het bijvoorbeeld verplicht/nodig/handig om mij te registreren bij de ambassade?

Ik hoor net op de radio dat begin maart de provinciale staten verkiezingen zijn, wat moet ik doen om hier een stembiljet te kunnen ontvangen? Ik ben tot april in Jakarta.

Ik heb al ontdekt dat het erasmus huis geregeld interessante events organiseert en ben van plan om naar het concert van Tim Knol te gaan volgende week zaterdag.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Op het persoonlijke vlak geen enkele. Een verplichting tot registratie is er niet.
Het kan handig zijn voor als je wilt stemmen enz enz.

Zakelijk ligt dit anders. Visa voor werknemers die naar Nederland moeten als voorbeeld.
Hetgeen op zijn minst een prettige handeling is.

Heb er derhalve als "klant" mee te maken.

Het besef dat je een klant bent, die gebruik maakt van "een" dienst, waarvoor je gewoon moet betalen is helaas nog niet doorgedrongen op alle niveau's.

Dat voor wat het loket betreft in de Ambassade in Jakarta.

Er zijn wel vertegenwoordigers van de Ambassade waar op een hele gewone en normale wijze is te communiceren.

It's only kinky the first time.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 10-01-2011 07:31 Boefje wrote:

Ik heb al ontdekt dat het erasmus huis geregeld interessante events organiseert en ben van plan om naar het concert van Tim Knol te gaan volgende week zaterdag.

Neemt ie soms Loekie Knol ook mee? Dan wordt het wel in een groen groen knollen knollenveld daar zaten twee haasjes heel parmant, daar kwam op eens een jager jager aan en die heeft er ťťn geschoooooten, in het Erasmushuis hihihihi.
Ik weet zeker als ťťn van die parmante haasjes de ambassadeur van Dam is dat Oyibo zich als jager vrijwillig gaat aanmelden Emoticon: Wink

paulana
Gebruiker
spacer line

De heer van Dam is met pensioen

Om Swastiastu

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Wie is de opvolger van van Dam? Emoticon: Confused

Shalom

leomanado
Gebruiker
spacer line

Nicolaas van Dam is ergens half 2010 met pensioen gegaan en zn opvolger is Tjeerd de Zwaan

paulana
Gebruiker
spacer line

Destijds heb ik 2 namen doorgekregen als plaatsvervanger dat zijn Dhr. Gorking en Dhr Klijnsma.
Dhr. Gorking is consul werd gezegd.

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,505,250 pageviews Een website van indahnesia.com