Gezocht: Bedrijf voor scriptie/aftsuderen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
edric1985
Gebruiker
spacer line

Hallo mijn naam is Edric Sandikromo. Ik ben een vierde jaars student Trade Management gericht op AziŽ aan de Hogeschool Rotterdam. Ik heb een jaar in Jakarta gestudeerd en heb daar tevens ook stage gelopen. Ik ben net terug in Nederland en ben op zoek naar een bedrijf dat zaken doet in of met IndonesiŽ en waar ik dus mijn scriptie kan schrijven.

Ik hoop via deze weg in contact te komen met mensen en/of bedrijven die mij hiermee verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Edric Sandikromo

Puputan
Gebruiker
spacer line

Ik zou om te beginnen een foutloos verzoek schrijven.

edric1985
Gebruiker
spacer line

Als je wat specifieker zou willen zijn?
Het is gewoon een simpele vraag en aan zulke reacties heb ik helaas niets.

Groet,

Edric

bambang
Gebruiker
spacer line

Toen je in RI zat, had je zeker ook contacten gezocht?

Deze Kamer van Koophandel is al hier eerder gepasseerd:
www.ina.or.id/inaweb/index.php?lang=eng

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Niet zoveel van aantrekken.

Ik zou in jouw geval eens kijken wat je zou kunnen betekenen voor een organisatie als FrieslandFoods/Coberco. In Indonesie in de volksmond, Susu Bandera..

Geef aan wat je denkt te kunnen betekenen, en motiveer dat in een open sollicitatie.