Het mysterie van de sarong

Subforum Bali, het godeneiland 
94 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Bali_B
Gebruiker
spacer line

Hallo Bali-gangers,

Binnenkort brengt Garuda mij naar Bali. Voor mij toch wel een droom. Nu las ik dat het gebruik van de sarong voor zowel mannen als vrouwen is geaccepteerd. Ik ben dol op lokale tradities, maar wil als man ook niet voor aap staan (hoewel een sarong mij prima zal staan Emoticon: Smile

Wie ontrafelt mij het sarongmysterie voor een nieuwsgierige Hollandse toerist die Bali wil ervaren?

Dankjewel alvast,

Bali_B Emoticon:

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Als jij als westerse man op Bali als toerist in een sarong gaat lopen heb je in elk geval bekijks.

is misschien een hint.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Bali B,

Er lopen meer toeristen in Bali met een sarong. Zeker als je deel wilt nemen aan een ceremonie of een bepaalde tempel wilt bezoeken. Dus, als je er snoezig bij wilt lopen. Ga je gang, niemand stoort zich er aan.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Sarong wordt in ieder geval op prijs gesteld als je uitgenodigd wordt bij een (tempel) ceremonie . Alhoewel het niet mijn favoriete kledingstuk is om te dragen, ontkwam ik er vorig jaar niet aan toen ik als een eregast werd uitgenodigd bij een Balinees huwelijk.Voor mij toch wel wat ongemakkelijk,de hele dag zo'n ding om.....

hati hati, pelan pelan

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

Is het net als bij een kilt: niets eronder? (oh,,, my gading)

Ga staan waar geen plek is om te staan.

bobberdebob
Gebruiker
User icon of bobberdebob
spacer line

Een ex collega van me een ras echte Schot zei altijd: Onder mijn kilt heb ik altijd hoge sokken/kousen aan meestal wit.....ha ha ha

Alaaf

Bali_B
Gebruiker
spacer line

Hallo mede-forummers,

Enorm bedankt voor de antwoorden. Ik begrijp de verschillende zienswijzen.

Ik hoop jullie natuurlijk in maart in opperste staat van geluk op Bali aan te treffen.

Groeten,

Bali_B

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,673,125 pageviews Een website van indahnesia.com