Kitap aanvragen , hoe en wat zijn de kosten

Subforum Het visumgebeuren 
51 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
henricus
Gebruiker
spacer line

ik heb al 4 jaar een kitas en wil graag een kitap .
wie weet hoe kitap werkt , elke 5 jaar verlengen.....of
wat kost ongeveer de aanvraagindiening in jakarta ?
kun je dit zelf of moet of kan dit via een instantie ?

het verlengen na 5 jaar wat kost dat en hoe werkt dat ?
heeft hier iemand al ervaring mee ?

*Edited by Oyibo*

paulana
Gebruiker
spacer line

Daar is recent nog over geschreven,bij ons ging dat na de 5de kitas, en via de sponsor Emoticon: Party!

Om Swastiastu

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Heb juist mijn kitap betaalt merp voor 2 jaar 1.750.000 IDR
administratie 55.000 IDR
E-kitap voor 5 jaar 3.700.000 IDR
Totaal 5.505.000 IDR

ik heb niet betaald maar mijn Indonesische schoonmoeder heeft betaald Emoticon: Worship

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Dat is dus gewoon een hoemelelboem bedrag en dan ook nog betaald door je schoonmoeder Emoticon: Confused
Niks mis mee Bulekurus, ze zeggen, schoonmoeders en varkensvlees vreet je koud, deze schoonmoeder mag je dus warm eten Emoticon: Laugh out loud
Goed man.

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Ja Malam ik heb de beste schoonouders ter wereld, ik vind zelfs regelmatig geld in mijn tasje Emoticon: Yes! als ik in jakarta ben.

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Nou, dan heb je het wel getroffen Bulekurus. Bij mij wordt er altijd wat uitgehaald. En als ik niet uitkijk is mijn tas niet eens meer te vinden. Emoticon: Laugh out loud

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Zo zien we maar weer, we mogen niet iedereen over ťťn kam scheren, mijn schoonouders hebben ook nog nooit om ťťn cent gevraagd, maar ja die zijn al decennia geleden begraven Emoticon: Yes!
Schattige mensen Emoticon: Yummie!

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Het zijn dan ook Chinezen Emoticon: Worship en dokters, geld is niet hun drijfveer, mensen helpen wel. Hebben al heel veel gratis geopereerd om die sukkelaars te helpen. Ook een van de redenen waarom een visum aanvragen zo simpel is, veel zijn patiŽnt Emoticon: Laugh out loud

Jorma
Gebruiker
spacer line

Zooooo dan, een schoonmoeder die betaald, dan heb je het goed getroffen. Gooi je schoonmoeder uit 't raam en de ijskast er achteraan, geldt dus niet voor jou bulekurus. Emoticon: Nice

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik had ook een lieve schoonmoeder is 2012 overleden maar geloof mij zij was een heel lief mens, mijn vriendin heeft de karakter van haar vader, zijn broers zitten allemaal in de bisnis twee zijn een van de rijkste van IndonesiŽ maar ik schiet er niets mee op ...... Emoticon: Shut up!
Ik moet wachten elke maand rond de 24 of mijn sponsor nog geld stuurt... Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 21-03-2016 09:36 bulekurus wrote:
Het zijn dan ook Chinezen Emoticon: Worship en dokters, geld is niet hun drijfveer, mensen helpen wel. Hebben al heel veel gratis geopereerd om die sukkelaars te helpen. Ook een van de redenen waarom een visum aanvragen zo simpel is, veel zijn patiŽnt Emoticon: Laugh out loud

Toch ook weer eens fijn om te horen Emoticon: Yes!

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Op 21-03-2016 09:38 schreef zieleffe:

Ik moet wachten elke maand rond de 24 of mijn sponsor nog geld stuurt... Emoticon: Party!

Dat wil ik ook Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 21-03-2016 10:08 salina wrote:

[quote removed]

Dat wil ik ook Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Nou vooruit dan, hier heb je mijn sponsors, de SVB en Aegon, vragen staat vrij bij die jongens, maar erg scheutig zijn ze niet Emoticon: Laugh out loud

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

62,215,992 pageviews Een website van indahnesia.com