Goede voornemens topic

Subforum Andere praat 
50 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
elsbeth
Gebruiker
spacer line

Corriene, dat jij dit topic naar boven haalt bevestigt mijn vermoeden dat je nu onder een andere naam post.
Nogmaals, van mij mag je, maar je zult dezelfde opmerkingen krijgen als je op dezelfde manier reageert.
Ik snap totaal niet waar je nu weer mee bezig bent.

Corriene
Gebruiker
spacer line

Wat bedoel je hiermee ? ik ben lid van WWF en niets anders ,intriges sorry dat is de ver van mijn bed show.Hier op het forum zijn ze niet vies van een balletje opgooien heb ik gemerkt.

Ik vond die posting van meneer Zieleffe en dacht alleen wat is er van terechtgekomen.
Dat heb jij zeker nooit ?"?

Als ik niet normaal posten kan zonder bijgevoelens te kweken, okay
We zijn niet allemaal hetzelfde ,dus discriminatie!!!

Corriene

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Daar bedoel ik mee dat ik denk dat jij niet toevallig een posting van meneer Zieleffe naar boven hebt gehaald waar de naam van Paulana in terecht komt. Je besluit die posting bovendien met de constatering dat Ziel ene Paulana helemaal kapot heeft gemaakt, bewust of onbewust. Daar trek ik de conclusie uit dat jij Paulana kent of bent.
Dus nogmaals de vraag: ben jij Paulana? Of anders ken je haar?
Wat heeft tenslotte het krijgen van jeuk en bultjes van iemands postings in godsnaam met discriminatie te maken??????

Corriene
Gebruiker
spacer line

[quote] Op 05-05-2012 16:47 schreef elsbeth:
Corriene, dat jij dit topic naar boven haalt bevestigt mijn vermoeden dat je nu onder een andere naam post.
Nogmaals, van mij mag je, maar je zult dezelfde opmerkingen krijgen als je op dezelfde manier reageert.
Ik snap totaal niet waar je nu weer mee bezig bent.
[/quo

Deze uitingen zou ik voormezelf houden tot ik 100% zekerheid heb.
Hiermee kan je mensen in discrediet brengen..is dat jouw bedoeling Elsbeth.?.
Heb deze week ook andere antwoorden van jou gelezen, en werd er niet echt blij van,

Als jij denkt het een of ander te weten van mij, meld je dan bij Catriene9Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Gmail.com
Dat zou ik meer op prijs stellen als dit onnozele gedoe op een forum. Kinderachtig.

Excuses aan de beheerder van dit forum voor dit antwoord. Ik post niet onder een andere naam , waarom zou ik ?? trouwens wat zijn one-liners,heb jullie FAQ gelezen
maar hierover vind ik niets.

Corriene

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Iemand in discrediet brengen? Nee, daartoe verlaag ik me niet. Daarom van mij meestal directe vragen, zoals Ben je Paulana ja of nee. Nou, dat heb je inmiddels in een ander topic beantwoord: ja dus.
Prima, van mij mag je blijven hoor.
Dat jij van andere antwoorden niet blij werd, dat valt voor mij onder pure insinuatie.
Iedereen mag direct op mij reageren, niet later terugkomen met dit soort flauwekul. Moet ik nou weer gaan vragen over wleke antwoorden je het dan hebt?
Verder weet ik helemaal niks van jou, behalve dat wat je hier zelf verteld hebt, dus dat je op Bali woont en dat je daar met je man woont. Geen sprake van dat ik naar ene Catriene ga mailen.

Corriene
Gebruiker
spacer line

Ja Elsbeth ,Paulana heeft verteld dat ze nu 11 jaar op Bali woont.

Ik begrijp dat je hier niet blij mee bent, maar dat was ik ook niet met PP etc.

Is het dan niet mogelijk een dikke punt achter het verleden te zetten?

AM had ook haar bedenkingen, maar die zijn geloof ik wel weg ,na haar bezoek aan ons met Daniel van 13.45 tot 16.30, je moet mensen in de ogen kunnen kijken en dan een oordeel vormen.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Paulana, ik vind het prima dat je hier weer bent hoor.
Als ik het met uitspraken van jou eens ben, zal ik je dat laten weten, net zoals ik zal reageren als ik het ergens niet mee eens ben.
Precies zoals ik dat bij alle anderen doe en precies zoals alle anderen dat bij mij doen.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 05-05-2012 18:21 Corriene wrote:
AM had ook haar bedenkingen, maar die zijn geloof ik wel weg ,na haar bezoek aan ons met Daniel van 13.45 tot 16.30, je moet mensen in de ogen kunnen kijken en dan een oordeel vormen.
Tja, wat moet ik hier op zeggen.
Ik wil helemaal niet reageren in dit topic. Ik heb nog nooit een naam genoemd van iemand op dit forum in mijn verhalen...... Jammer dat ik dat verkeerd heb ingeschat.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Rustig allemaal maar weer, ze. is er al weer afgelazerd......Paulana, die ene tip werkt nog steeds hoor, gebruik het zelf al 13 jaar.

hati hati, pelan pelan

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 05-05-2012 18:21 schreef Corriene:

Beetje jammer dat je AM nu hierin betrekt, ik vermoed dat AM hier niet echt op zit te wachten.
Daarbij heeft AM nooit gesuggereerd jou te kennen, dus was het misschien beter geweest om haar hier buiten te houden.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Wel raar dat zij precies de bezoekuren vermeld, maar op wťlke datum en in welk jaar is dat geweest ??? Emoticon: Confused En ik weet dat Paulana ergens in de buurt van Candidasa woont.....

Als ik mij goed herrinnert heeft Jeroen toen al ontdekt dat ene Corrienne waarschijnlijk Paulana is of was geweest....

Ik las net bij "klachten voor....." Dat ene Corriene ( Paulana?) af is gehaald op deze forum...

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Dat is inderdaad jammer Pierre. Zeker naar Anne Mieke toe. En er is helemaal opzich niks mis met een bezoek aan een forummer. Alleen is dat naar mijn mening gebruikt en dat zou niet moeten. Nu is iedereen meer dan een vertoonde houding. Ook dat begrip hebben we hier wel. En velen op dit forum hebben die houding. Gelukkig zou ik zeggen.

AM wordt hier mijnsinziens nog naar mij nog naar Jeroen toe in betrokken. Ik geef dat maar aan. Helemaal blind zijn we gelukkig niet. Daarbij, als forummers elkaar willen bezoeken gaat dat ons nog helemaal niets aan. Persoonlijk vindt ik het mooi dat er buiten het forum contacten zijn. Misschien gebeurd dat wel te weinig.

Ik hoop dat ik AM in het gelijke bezoek aan Jeroen ook even in het eggie kanzien, dat zou erg leuk zijn. Dat is een goed voornemen!

It's only kinky the first time.

pierre
Gebruiker
spacer line

Goed gesproken oyibo.
ja, het is leuk als forumleden elkaar ontmoeten, er zijn meerdere forumleden onderling die elkaar ontmoet hebben en dat is leuk.
Tolerantie onder elkaar op dit forum is gelukkig nog aanwezig.
En laten we dit zo goed mogelijk in stand houden.
Het is een fijn forum en laten we dat zo houden.
Natuurlijk wordt er weleens op elkaar gemopperd maar dat hoort er ook een beetje bij, Zolang daarna de vrede weer hersteld wordt.
tot nu toe gaat dat prima ( in mijn ogen dan)

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Inderdaad Pierre, ook ik ken de inhoud van andere fora. En dan is het hier zeker zo slecht nog niet, en overal is wel eens wat. Ik heb enkele forummers mogen onrmoeten en dat is heel erg leuk mag ik wel zeggen. En zo hoop ik ook AM over niet al te lange tijd te ontmoeten. Zal eens kijken of dat lukt. Waar een wil is , is een weg.

En ik stop graag mijn tijd in het forum. Meestal is dat spammers ruimen alvorens deze kunnen posten. Maarja, er ontgaat er mij ook wel eens 1. Maar gezien het aantal dagelijkse aanmeldingen is het aantal wat er doorkomt aanzienlijk gereduceerd.

En het goede voornemen zit hem er natuurlijk in dit zo te houden.

It's only kinky the first time.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Voordat ik zometeen naar de airport ga hierop nog een laatste reactie.

Laat ik vooropstellen dat ik veel "uitnodigingen" krijg om even langs te komen, te onvernachten etc. Overnachten bij mensen die ik niet ken doe ik in principe niet ik wil graag te allen tijde kunnen doen en laten wat ik wil en mijn eigen faciliteiten uitkiezen. Dat is beslist geen waardeoordeel over degene die me uitnodigt.
Ergens op bezoek gaan van mensen op het forum doe ik graag maar het moeten wel passen natuurlijk. Het gezicht achter de postings is vaak letterlijk en figuurlijk anders. Tijdens zo'n bezoek wordt mtb tot het forum vaak alleen in algemene termen gesproken en er zal hooguit een naam vallen.
Verder krijg ik nogal eens boodschappen mee heen en terug, ook van mensen buiten het forum. Hierdoor ken ik overal in Indonesie mensen op Sumatera, Java, Bali, Ambon, Seram, Timor, Flores en zo kan ik nog wel even doorgaan. De namen in mijn verhalen zijn alleen van Indonesiers en meestal zonder toenaam die behalve in een mogelijk enkel geval niemand hier kent maar namen van mensen op het forum noem ik in mijn schrijfsels niet. Ik vertel wel dat ik iets zal schrijven in mijn verhaal en zeg er altijd bij dat hun namen niet genoemd worden, dat wil ik zelf niet, ook niet als ze daar zelf geen bezwaar tegen hebben.

Ik hoop in de toekomst meer mensen te ontmoeten en ik hoop ook dat het hier gezellig blijft en dat meen ik uit de grond van mijn hart.

Tot slot: ik wist niet dat Paulana en Corienne en en dezelfde persoon waren tot voor gisteravond ik de postings las. Dat kan wel kloppen, tijdens mijn reis heb ik niet alles gelezen (kunnen lezen ivm verbindingen en tijd) en begrijp dat dit pas begin april is gemaakt een paar dagen voor mijn vertrek.
Ik ben een beetje de kluts kwijt. Maar die vind ik wel weer terug.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Emoticon: Red face ik zie dit nu pas.. jee wat onbeschoft om je bezoekers erbij te betrekken. Niet te geloven. Eerder schreef Corriene nog dat ze in Nederland was, nu blijkt het Paulana te zijn (joh, zou het?)
On 05-05-2012 18:21 Corriene wrote:
Ja Elsbeth ,Paulana heeft verteld dat ze nu 11 jaar op Bali woont.

Ik begrijp dat je hier niet blij mee bent, maar dat was ik ook niet met PP etc.

Is het dan niet mogelijk een dikke punt achter het verleden te zetten?

Je hebt dat jezelf verteld dus kennelijk. Een punt achter het gebeuren zetten? Ja, dat heb ik gedaan toen ik Paulana bande, en heeft Oyibo weer gedaan toen hij Corriene bande. Hoe kan ik het nog duidelijker maken dan het al is?

Bah, misselijk gedrag gewoon, en dan ook nog weer email sturen met allerlei geslijm? En ook nog een reactie verwachten? Nou, dit IS de reactie, meer zul je er niet over horen van mij in ieder geval. Kan hier geen tijd voor hebben.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 06-05-2012 03:31 Anne Mieke wrote:
Het gezicht achter de postings is vaak letterlijk en figuurlijk anders. Tijdens zo'n bezoek wordt mtb tot het forum vaak alleen in algemene termen gesproken en er zal hooguit een naam vallen.

Heb een paar mensen ontmoet of heb "persoonlijke"contacten gehad .
Via mails , persoonlijke telefoon.

Uiteindelijk ging het toch mis bij 2 personen , kan gebeuren .
Heb wel mijn les geleerd.
Heb ook voorgenomen om minder te schrijven of te lullen , maar kan soms niet laten als er leuke inkoppertjes komen.

Voor mensen die hulp nodig hebben ben ik altijd bereid om naar vermogen te helpen .

bisa dicek of makemyday .

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 06-05-2012 06:33 schreef Surya Atmadja:

[quote verwijderd]

Voor mensen die hulp nodig hebben ben ik altijd bereid om naar vermogen te helpen .

Daar is het forum toch ook voor bestemt beste SA?
Elke inbreng is welkom als het toegevoegde waarde heeft.
en uiteraard af en toe lekker OH over van alles en nog wat in het juiste topic is ook te versmaden.

Uitgebreide reisverhalen zoals bv van AM zijn een lust om te lezen, daarbij geeft ze begeleid met de nodige humor ontzettend veel informatie.
Niet om het een of ander maar ik bemerk dat AM echt veel weet van RI betreffende het reizen in RI, ze weet bijna elke molshoop om de hoek te vinden.
Ik bedenk soms wel eens bij mezelf.
Als de toerist rechts af gaat ( de bekende toeristen plekken) gaat AM links af om het onbekende te verkennen. ( het is wel een avontuur en je komt weleens voor verrassingen te staan, maar zo leer je wel het land kennen. ( en je moet wel het lef hebben om het allemaal maar te doen en dat voor een vrouw alleen, mijn petje af in ieder geval)

zoals ik al schreef, soms een beetje mopperen ( of erger) over elkaar moet kunnen, zolang het maar "netjes" blijft. en de tolerantie in respect blijven houden.

Gezien de jaren weten we intussen wel, hoe sommige kunnen schrijven, soms scherp op de snede, soms slaat het kant nog wal.
Maar ik respecteer ieder zijn posting.
Maar ik reageer niet te pas en te onpas op elke posting, dingen waarvan ik geen verstand of kennis van hebt daar reageer ik simpelweg niet op.

En tja soms gaat het gekibbel of de mening verschil wel een beetje te ver.
Maar dan hebben we gelukkig onze moderators nog die in kunnen grijpen.

Persoonlijk vind ik dit een leuk en fijn topic en heb intussen ook al mede forum leden ontmoet, wat in mijn ogen goed bevallen is.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Dat iemand hier onder een nieuwe naam weer meedoet, daar heb ik op zich geen enkel bezwaar tegen. Zelfs niet als hij/zij dat op slinkse wijze doet, om onder een levenslange ban uiit te komen. (ik weet niet wat er zich in het verleden exact heeft afgespeeld tussen moderators en poster). Wat mij betreft: nieuwe rondes, nieuwe kansen.
Maar als je die kansen dan binnen en mand weer verspeelt, dan is dat helaas een feit. Het is de afgelopen maand wel duidelijk geworden dat het geen bal uitmaakt onder welke naam je post, als hetzelfde wordt gedaan als voorheen, dan volgt dezelfde sanctie.
Wat betreft de bezoekjes die forummers aan elkaar brengen, da's hartstikke leuk.
Ik heb ook diverse bezoekjes gebracht aan een aantal posters. Ik geloof niet dat iemand er ooit bezwaar tegen heeft gemaakt toen ik vertelde dat ik bij die en die en die was langs geweest. Net zo min heb ik er bezwaar tegen gehad toen diegenen vermeldden dat ik was langs geweest (en al helemaal niet als ze erbij vermeldden dat ik zuke leuke kinderen had!). Ik heb wel de stelregel dat ik hier geen dingen vertel die ik buiten het forum weet van iemand ( n.a.v. zo'n bezoekje bijv.). Wat dat betreft ben ik een beetje verbaasd dat er zo gereageerd wordt omdat iemand geschreven wie er langs is geweest. Maar ja, als je zo expliciet aangeeft dat je niet wilt dat er namen genoemd worden, dan mag je erook vanuit gaan dat dit niet gebeurt. En al helemaal geen eigen conclusies gaan trekken over iemand die langs is geweest.

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Ik als buitenstaander heb geen idee waar het over gaat en het interesseert me ook niet, kunnen jullie het niet even buiten het forum om afhandelen? Dit jaagt bezoekers namelijk weg.

From Dayeuhkolot with love

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Je hebt helemaal gelijk, Monyet. Ik houd erover op. Groet Elsbeth

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Dan had je op moeten letten Elsbeth. Paulana gebruikte het bezoek van AM om aan te geven dat ze geen raar mens was en daarom best terug kan op jet forum. Dan nog iets. Je mag hier jezelf rustig de rol van forum geweten op je nemen. En dat ze van jou terug zou mogen? Heb ik helemaal niks aan. Je inbreng is nul komma nul. Ze is weg en blijft weg. Het is definitief te laat voor een Mea Culpa. Sommigen denken via een omweg nog binnen te komen. Ook dat is zo eenvoudig niet meer.

Where there is a will there will be relatives.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Volgens mij ben je hier niet de aangewezen persoon om mij even de les te lezen.
Ik zou zeggen, lees zelf even goed, ik heb heel goed begrepen waar het hier over gaat.
En ik ben heel goed in staat te bepalen wat ik hier wel of niet op het forum kan zetten.
Als ik ergens schrijf: wat mij betreft dan bedoel ik ook wat mij betreft en niet wat de moderatoren betreft. Misschien heb jij dat niet helemaal goed begrepen.
Ik weet dat jij hier de co-baas bent, maar houd a.u.b. even op met dat machtsvertoon.

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 06-05-2012 18:33 elsbeth wrote:
Volgens mij ben je hier niet de aangewezen persoon om mij even de les te lezen.
Ik zou zeggen, lees zelf even goed, ik heb heel goed begrepen waar het hier over gaat.
En ik ben heel goed in staat te bepalen wat ik hier wel of niet op het forum kan zetten.
Als ik ergens schrijf: wat mij betreft dan bedoel ik ook wat mij betreft en niet wat de moderatoren betreft. Misschien heb jij dat niet helemaal goed begrepen.
Ik weet dat jij hier de co-baas bent, maar houd a.u.b. even op met dat machtsvertoon.

Ach Elsbeth, hij probeert me soms ook de mond te snoeren met te beweren dat ik nooit verder ben gekomen dan Lutjebroek en niet beschik over eventuele titels. Bij mij kwam het ook over als machtsvertoon.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Hier trut (Paulana, Corrienne, of een andere persoonlijkheid van je) je hebt je zin. Nog een topic op slot vanwege JOU.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,001 pageviews Een website van indahnesia.com