Ervaring 333travel

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
101 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
spacer line  

Hallo,

Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft met reizen naar IndonesiŽ, geboekt bij '333travel'. Ik zag deze reisorganisatie laatst in een commerical en had er nog nooit van gehoord. Na nader onderzoek bleken ze mooie privťrondreizen te hebben, met een (voor ons) beter programma dan andere bekende reisorganisaties.
Nou willen we natuurlijk wel zeker weten hoe zij de reis regelen, of dit allemaal netjes gebeurd en of ze afspraken goed nakomen en er geen verborgen prijzen of andere addertjes onder het gras zijn.
Betrouwbaar zijn ze blijkbaar wel, ik heb het bij de SGR en ANVR gecontroleerd dus het gaat vooral om persoonlijke ervaringen.

Alvast erg bedankt!!!

maam Diaan
Gebruiker
spacer line

Hallo,

wij hebben alleen vliegtickets bij 333 travel geboekt.
Keurig netjes allemaal, je krijgt snel antwoord
Enige nadeel wij vliegen met Garuda en die geven de e-tickets pas 10 dagen voor vertrek vrij, dat vonden we een beetje raar en eng, maar hebben ze nu binnen en volgende week zondag vliegen we.
Je kunt bij Garuda niet 24 uur van te voren inchecken, d.w.z. ik kon het nergens vinden en gevraagd bij 333 travel en zij zeggen dat het inderdaad niet kan.
Als het iemand wel gelukt is hoor ik dit graag.
Groeten maam Diaan Emoticon: Bye bye

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 02-01-2011 14:48 maam Diaan wrote:

Je kunt bij Garuda niet 24 uur van te voren inchecken, d.w.z. ik kon het nergens vinden en gevraagd bij 333 travel en zij zeggen dat het inderdaad niet kan.
Als het iemand wel gelukt is hoor ik dit graag.

Hangt waarschijnlijk van de reisburo af.
Ik heb 2x met de Garuda gevlogen(okt en dec 2010) , en kon mijn heen en teruggaande plaats reserveren.
Met de Garuda krijg je extra service , VOA wordt aan boord verstrekt, krijg je een groene plastic kaart en met dat kaartje loop je langs de immigratiepoort nadat je dat kaartje aan een petugas terug geeft.
Al met al nog niet eens 5 tellen sta je al bij de kofferafgifte.

Passagiers van andere airlines moeten wel hun VOA regelen en in de rij staan bij de immigratie poort.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

mvisscher
Gebruiker
spacer line

Ik heb al 4 keer geboekt via 333 travel.
Alle keren was het keurig geregeld.
Wij vlogen met Emirates en konden meteen bij het boeken al de plekken reserveren,
prima geregeld allemaal.

spacer line

Wij hadden afgelopen jaar de hotels bij 333 travel geboekt,vroeg in het jaar geregeld,maar moesten later nog een bedrag bijbetalen i.v.m. de koersen. Dit mocht volgens de ANVR. Wel een tegenvaller voor ons,als je denk,dat alles voor een bepaalde prijs geregeld is.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,984,966 pageviews Een website van indahnesia.com