verblijfplaats in Sanur

Subforum Bali, het godeneiland 
45 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
karinevanacker
Gebruiker
spacer line

Heeft iemand ervaring met DI ABODE BOUTIQUE INN en/of PURI SINDHU MERTHA GUESTHOUSE in Sanur?
Wij zijn nl op zoek naar een betaalbaar (max 30 Euro) hotel in Sanur, liefst kleinschalig.
Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom.

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Wij gaan heel binnenkort weer naar Sanur, maar deze hotels ken ik niet. Het is wel niet zo gemakkelijk om voor 30 Euro per kamer, iets te vinden. Er zijn wel hotels voor deze prijs, maar dan mag je ook geen grote kwaliteit of luxe verwachten. Zeker niet in Sanur.

dutchbird
Gebruiker
spacer line

Ugly Duckling Hotel
budget en OK!

Was voorheen Made's Cafe and guesthouse, Jalan Danau Tamblingan 72

NGS stock photos

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Little Pond Guesthouse, ook aan de Jl. Danau Tamblingan in Sanur. Schone kamers, lage prijs, centraal gelegen

http://www.ellorabali.com/balihotels/index.php#

If you have nothing to loose, you can risk everything

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Bumas hotel, Sanur: kosten ongeveer 31 euro. Ligt achter de winkelstraat. Grote en schone kamers. Koelkasten zijn tegen een lage vergoeding te huur. Vriendelijk personeel.

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Zo zie je maar, er zijn nog diverse budget hotels te vinden.
Als je de websites bezoekt, ziet het er allemaal heel mooi uit op de foto's, maar jammer, als je het dan in werkelijkheid ziet, dan is het (meestal) toch iets anders. (ik heb daar al ervaring in)

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Bumas hotel ziet in werkelijkheid ook leuk uit en wat belangrijk is: het is groot en tamelijk grote kamers. Wij hebben daar gelogeerd.

karinevanacker
Gebruiker
spacer line

Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik heb er echt leuke hotels door gevonden. Zo zie je maar dat je voor 30 Euro ook in Snur iets leuk kan vinden.
Ik heb vooral getwijfeld tussen LITTLE POND GUESTHOUSE en DI ABODE BOUTIQUE INN maar koos voor het laatste; dit gewoon op gevoel.
Ik laat eind mei wel weten hoe het in werkelijkheid is.

printil
Gebruiker
spacer line

Ik zoek ook altijd hotelletjes/hostels in die prijsklasse.

In 2009 ben ik via Jack Kuyp naar Puri Kelapa in Sanur geweest. Via hem is het goedkoper dan rechtstreeks naar het hotel. het is nu Ä 30,-.
Het is en kleinschalig hotelletje met o.a. mooie bungalowtjes en mooi zwembad enzo. Het is in een klein zijstraatje van het strand (zo'n 100 m. lopen). Vraag echt of je in zo'n los bungalowtje mag want ik hoorde dat het in het gebouw waar ook kamers zijn erg gehorig is. De bungalowtjes liggen bij het mooie zwembad.
http://www.balibungalows.nl/purikelapa.html

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,150,098 pageviews Een website van indahnesia.com