leren indonesische taal

Subforum Website & forum informatie 
46 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Website & forum informatie > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
heerke
Gebruiker
spacer line

ivm het feit dat ik een indonesisch petekind heb te Rantepao,ben ik op zoek naar een mogelijkheid om in de omgeving van zwolle/meppel/hoogeveen een cursus indonesische taal te kunnen doen vanaf januari 2011 wie heeft suggesties voor mij.
het liefst een cursus met meerderen, want een schriftelijke cursus zie ik niet zo zitten!!

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Probeer een VolksUniversiteit in de buurt....

ojla240
Gebruiker
User icon of ojla240
spacer line

http://www.indonesischecursussen.nl/
Cursusplaatsen (onder voorbehoud): Amsterdam - Den Haag - Eindhoven - Leiden - Rotterdam - Utrecht - Groningen

AnitaT
Gebruiker
User icon of AnitaT
spacer line

Hallo Heerke, ik ben toevallig ook net begonnen Indonesisch te leren en omdat ik bij mij in de buurt niks kon vinden heb ik de cursus aangevraagd bij de LOI. Moet zeggen valt me niet tegen en gaat best zo. ... misschien ook een idee als je niks in jouw omgeving vindt.

heerke
Gebruiker
spacer line

Op 28-12-2010 11:05 schreef AnitaT:
Hallo Heerke, ik ben toevallig ook net begonnen Indonesisch te leren en omdat ik bij mij in de buurt niks kon vinden heb ik de cursus aangevraagd bij de LOI. Moet zeggen valt me niet tegen en gaat best zo. ... misschien ook een idee als je niks in jouw omgeving vindt.

bedankt ga ik toch eens kijken via LOI een open universiteit is geen optie gezien de afstand.

bambang
Gebruiker
spacer line

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Ja in Den Haag: Volksuniversiteit.
De lessen worden gegeven door een Indonesische lerares.
Is natuurlijk te ver.
Kijk anders even op de site van Volksuniversiteit, wellicht zijn er in Overijssel cursusplaatsen
Succes

Dina Ismono
Gebruiker
spacer line

Pagi, Heerke dan yang lain,

Stuur me /probeer een email naar mij sturen in Indonesiche taal, dan beantwoord ik ze ook in Indonesiche taal.

Hoeft niet te betalen ( als ik dood ben ga ik niet alles meenemen... Emoticon: Puh! ), Ik ben in Jakarta geboren, getogen.

Bijna vergeten, mijn email addres is : infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.kralenwinkel.org

Probeer maar en succes verder Emoticon: Bye bye .

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Pake skype dan webcam lbh seru.

Met skype en webcam is leuker .

bisa dicek of makemyday .

Nyoman
Gebruiker
spacer line

Momenteel probeer ik bahasa Indonesia beter te leren.
Mijn woordenschat kan ik systematisch zelf vergroten maar de spreektaal is toch lastig te leren als je niemand hebt waarmee je kunt oefenen.
Is er iemand in de buurt van Den Haag , Zoetermeer , Rotterdam die dit met mij wilt gaan doen. Het hoeft uiteraard niet gratis.
Ik spreek zeer goed Nederlands, als tegenprestatie zou ik ook bijvoorbeeld iemand deze taal kunnen leren.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

1:;A me wordt meng als het grondwoord begint met een klinker of met g.h. of k de k verdwijnt
2 ; B me wordt mem als het grondwoord begint met b,p of f de p verdwijnt.
3 ; C ; me wordt mem als het grondwoord begint met d,t,j, of c, de t verdwijnt.
4 : D me wordt meny als de grondwoord begint s de s verdwijnt.
KaPSToK verdwijnen voor in de plaats komt , mem, men, meng , meny.

Dit alles kwam ik tegen bij het opruimen van huis oude les materiaal

nu op een tablet van10 ins beter dan die van 7 ins. o Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hou op schei uit Ziel, meng, ber en kan is al een jaar of twee vrij worstelen voor mij Emoticon: Angry

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Betul betul Malam het is voor mij ook niets geworden ook al hoe best ik er mij doorheen probeerde te slaan...... Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

jacquessmits
Gebruiker
User icon of jacquessmits
spacer line

Dit is een site waar je gratis 50 lessen op mp3 kan downloaden, daarbij is er ook een betaald deel kost 100 euro. Ik heb er veel plezier mee gehad om de basis te leren.

https://www.learningindonesian.com (evt. kan dit ook via itunes)

Via itunes kun je ook gratis podkasts downloaden van ABC australia cursus Bahasa ingris, zijn lessen om Engels te leren maar geven de hele tijd zinnen engels en vervolgen in Bahasa indonesie, iets complexer maar ook veel van op gestoken, omdat je dan ook veel meer verschillende mensen hoort spreken.

Veel plezier.

Jacques

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,748,489 pageviews Een website van indahnesia.com