Batavia Air opent nieuwe routes

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
93 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Batavia Air opent nieuwe routes
Gepubliceerd op 30 april 2010 03:45
De Indonesische maatschappij Batavia Air heeft in de afgelopen weken enkele nieuwe routes geopend. Het betreft hier voornamelijk binnenlandse bestemmingen, maar er kan vanuit Pontianak tegenwoordig ook rechtstreeks naar Singapore gevlogen worden op drie dagen per week. Deze toegevoegde vluchten zijn ingesteld na toenemende vraag van reizigers. Deze vluchten zijn inmiddels te boeken via ticketindonesia.info.
Lees verder , klik op de titel

Jvz1000
Gebruiker
User icon of Jvz1000
spacer line

Wij willen op 13 mei 2011 vanaf Denpasar (Bali) naar Rantepao op Sulawesi vliegen naar het vliegveld (TTR Tana Toraja), het liefts rechtstreeks of anders via overstap in Makassar.
Ik kan hier niets van vinden op internet. Emoticon: Nooo
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dan willen we een kleine week later vertrekken van TTR (Tana Toraja - Rantepao) doorvliegen naar Manado,
Ik kan geen vluchten vinden. Emoticon: Confused

Wie kan me helpen... heeft hier ervaring mee.

M.vr.gr.
Emoticon: Bye bye Jan

pierre
Gebruiker
spacer line

We begrijpen dus dat je op 13 mei wil vliegen!!
Maar moet je hiervoor 6 topics openen?
Beetje overdreven vind je ook niet?

Jvz1000
Gebruiker
User icon of Jvz1000
spacer line

Sorry, geen idee hoe het werkt; ik dacht ... ik laat maar hier en daar m'n vraag achter, hopend dat er dan iemand die ziet die op die pagina zit.
Ik wist niet dat ze allen te zien zijn, ik dacht alleen degene die toevallig op die pagina zit te lezen?
Excuus.
Emoticon: Worship

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 24-12-2010 14:29 Jvz1000 wrote:
Sorry, geen idee hoe het werkt; ik dacht ... ik laat maar hier en daar m'n vraag achter, hopend dat er dan iemand die ziet die op die pagina zit.
Ik wist niet dat ze allen te zien zijn, ik dacht alleen degene die toevallig op die pagina zit te lezen?
Excuus.
Emoticon: Worship
Goed, 1x is voldoende, ik zal de rest weghalen om onduidelijkheid te voorkomen.

Jvz1000
Gebruiker
User icon of Jvz1000
spacer line

Hartelijk dank!!
Nogmaals excuus ...

ojla240
Gebruiker
User icon of ojla240
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.jeroen: nu is mijn essentiele reaktie ook weg Emoticon: Yes!

Maar nog een keer: sinds april 2010 is de vlucht Makassar-Tana Toraja afgeschaft.
De bezettingsgraad was te laag om dit financieel te kunnen uitvoeren.

Er zijn plannen om een vlucht Denpasar-Tana Toraja op te zetten.
Verdere info heb ik nog niet.

Jvz1000
Gebruiker
User icon of Jvz1000
spacer line

Hallo Olja,

Dank voor de info!
Dat bespaart me een hoop zoekwerk

M.vr.gr.
Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,811,759 pageviews Een website van indahnesia.com