Vijf nieuwe bestemmingen Lion Air

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Vijf nieuwe bestemmingen Lion Air
Gepubliceerd op 17 juli 2010 06:56
De dochtermaatschappij van Lion Air - Wings Air - heeft vijf nieuwe routes geopend naar diverse kleinere bestemmingen in het midden van IndonesiŽ. Het gaat hierbij om vluchten naar Kolaka, Maumere, Ende, Natuna en Malaka (MaleisiŽ). Deze routes worden uitgevoerd met onder meer splinternieuwe ATR 72-500 toestellen vanaf Jakarta of Denpasar.
Lees verder , klik op de titel

Jvz1000
Gebruiker
User icon of Jvz1000
spacer line

Wij willen op 13 mei 2011 vanaf Denpasar (Bali) naar Rantepao op Sulawesi vliegen naar het vliegveld (TTR Tana Toraja), het liefts rechtstreeks of anders via overstap in Makassar.
Ik kan hier niets van vinden op internet. Emoticon: Nooo
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dan willen we een kleine week later vertrekken van TTR (Tana Toraja - Rantepao) doorvliegen naar Manado,
Ik kan geen vluchten vinden. Emoticon: Confused

Wie kan me helpen... heeft hier ervaring mee.

M.vr.gr.
Emoticon: Bye bye Jan

ojla240
Gebruiker
User icon of ojla240
spacer line

Hallo Jan,
sinds maart-april 2010 gaat er geen vlucht van Makassar naar Tana Toraja meer.
Dit bleek te onrendabel.

Wel zijn er plannen om een route van Denpasar naar Rantepao te gaan starten.
Maar tot op heden is er nog geen nieuws hierover.

Er zit dus niets anders op om vanaf Denpasar naar Makassar te vliegen (of Manado), en dan met de bus of prive chauffeur naar Tana Toraja te reizen.

Fijne kerstdagen nog

Kayhalla
Gebruiker
spacer line

jvz1000

neem contact op met DISCOVER ; TICKETING BUREAU in surabaya;

de dir; heet Linda Ongkosso; spreekt nederlands.telf; 63.31.8470178 /8470176
email; DiscoverEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.sby.dnet.net.id. succes en ik verneem graag of het gelukt is want zij heeft dus connectie ook op Bali die dan zorg draagt voor de tickets.

simpati
Gebruiker
spacer line

Beste Kayhalla,
Jeroen spreekt ook perfect Nederlands en kan ook voor tickets zorgen en erg belangrijk betalen kan gewoon met internetbankieren (Ideal) van de Nederlandse banken.
Kijk eens op: http://ticketindonesia.info/en/index.php
Het is echt niet dat ik de Indonesische reisburau's geen klanten gun maar zij hebben toch heel wat minpunten.
Salam,
Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,347,069 pageviews Een website van indahnesia.com