Indonesiers storen zich aan kerstversiering

Subforum In het nieuws 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Hierop zou K willen reageren, tenslotte reageerde Veer op mijn verhaal
Het door Sapolidi gesuggereerde betoog wilde K meer ontkrachten door elke keer die beschuldiging van racistisch te zijn, een onwaarheid is maar gerelateerd aan het steeds weer door linkse mensen die iets maar een afwijking van hun idealen zien dat te betitelen als racistisch.
Nu Veer denk K weer onderweg is met zijn vrachtwagen, meende dat hij vrachtwagen chauffeur is, misschien geen tijd heeft om te reageren, doe K het, niet namens hem, want dat heb K niet gevraagd aan hem , maar K wil hem verdedigen, door die beschuldigingen heen en weer meer te ontkrachten door mijn stelling te plaatsen.

Het gevoel van trots zijn op je afkomst heeft wel zeker een plaats in onze samenleving.
Daar is niets mis mee.
Maar als mensen hier komen om zich te verenigen met onze idealen, dan is dat een goed recht.
We zouden trots kunnen zijn, aan hen die met ons samen optrekt.
Als het niveau zo ook gelijk word als de onze dan heb je het goed gedaan.
Als je gelukkig ziet dat er meer mensen die een betere toekomst opbouwt en zich niet door die linkse kliek in het lagere segment laat drukken, dan hebben we veel winst behaald.
Je ziet dat het nu door een nieuwe regering die kant op gaat.
Nog niet helemaal zoals je zou wensen, maar het gaat beter.

Onbegrijpelijk is het dat je elke dag moet aan zien dat er domheid en lagere niveaus, steeds meer die aandacht trekt waar ze duidelijk worden geprojecteerd als voorbeeld wat er zo al leeft onder de mensen en dat is Man Bijt Hond programma.
Soms sporen die mensen niet, en dat word nog eens op TV breed uitgemeten.
Maar goed, als domheid je laat gebruiken, dan is dat een gegeven.

Gelukkig zie je particuliere initiatieven, zoals U.A.F , die wel successen boekt daar mee heb je twee vliegen in een klap, je hebt de persoon een beter positie gegeven en je helpt het land ook vooruit te komen met zulk doortastendheid, en slimmigheid verder te komen, dan je eigen laat dood knuffelen, door die linkse mensen die alleen er op uit zijn zich te verrijken aan die domme mensen, die dom willen blijven en zich vast klampen aan die slinkse idealistische lieden die hun boterham er dik mee verdienen.

K meen dat Veer ook een vrouwtje heeft uit Indonesië, zoals K ook, die elke dag nog gewerkt heeft, om zich zelf te ontplooien en zelfstandige te willen zijn, en zo haar kinderen, en kleinkinderen te helpen
Ook mee doet in de samenleving zich eigen niet terug trekt, maar ook er mag zijn omdat ze het zelfde niveau heeft als een doorsnee Nederlandse.
Wat we de laatste jaren hebben gezien dat er lieden hier zijn gekomen meer kosten dan ze werkelijke iets betekenen voor onze gemeenschap, veel ellende hebben gebracht en nog eens zal het er niet beter voor hen worden.
Dat was allemaal te danken aan het dood knuffelen van die linkse kerk Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: Frustrated Emoticon: Very funny .

Sorry het gaat niet over kerstversiering, maar het gaat ook wel degelijk hoe breng je een land naar de verdoemenis door te veel achterlijke mensen te helpen, die achterlijk willen blijven.
Die komen meer uit de islamitische hoek Emoticon: Confused Emoticon: Emoticon: Sadley

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Wat is er mis met een simpele wereld?Waarin alles niet over zoveel schijven loopt?En rascist ben je pas als je een ander zijn overtuiging wil overschaduwen,dat wat enkele radicale moslims blijkbaar nu willen.Ben verbaasd dat jij daar dus kennelijk niet bijhoort.Gezien je reacties eerder.Dat stukje over roken...mee eens,bedrijven doen er niks aan,maar dat was eigenlijk een voorbeeld.En die moskee,best maar dan niet zo overheersend,zelfs niet in ons vrije land.Maar dat wilders nog steeds door jou als zwart-wit wordt neergezet,sorry hoor,ze begrijpen hier nog steeds niet waar ie voor staat,iedereen roept maar wat en dat moet dan maar zo zijn. Emoticon: Cooool

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Had Zieleffes reactie nog niet gelezen,ben t 110 procent met hem eens Emoticon: Yes!

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 27-12-2010 20:46 Veer01 wrote:
Wat is er mis met een simpele wereld?Waarin alles niet over zoveel schijven loopt?

In principe is daar niets mis mee. Alleen bestaat die wereld, door de technologische vooruitgang, niet meer. En zoals je weet is stilstand achteruitgang. We moeten wel mee Veer, want jij wilt toch niet dat we dadelijk qua ontwikkeling op een niveau belanden van een derde wereldland? Maar er zijn er meer die deze razendsnelle ontwikkelingen niet meer kunnen volgen, zich hierdoor bedreigd voelen en de schuld dan maar afschuiven op anderen, want dat is het makkelijkst. Je hoeft namelijk zelf niet meer verder na te denken. Je zoekt gewoon een zondebok, die wordt aangepakt en alle zorgen zijn voorbij. Simpeler kan het niet.

En rascist ben je pas als je een ander zijn overtuiging wil overschaduwen,dat wat enkele radicale moslims blijkbaar nu willen.

Zo, zo. Heel interessant. Veer geeft gewoon een nieuwe invulling aan het begrip racist. Of jouw nieuwe definitie van dit begrip algemeen aanvaard zal worden betwijfel ik ten zeerste. Maar doe een poging zou ik zeggen. Ik geef je wel weinig kans. Volgens mij heb jij deze definitie van racist zelf verzonnen net zoals dat voorbeeld van dat rookhok.

Ben verbaasd dat jij daar dus kennelijk niet bijhoort.

Omdat jij alleen in zwart-wit denkt kan ik me jouw verbazing voorstellen. Gelukkig zijn er ook verstandige Nederlanders.

Gezien je reacties eerder.Dat stukje over roken...mee eens,bedrijven doen er niks aan,maar dat was eigenlijk een voorbeeld.

Je kunt me niet wijsmaken Veer dat er ook maar één bedrijf in Nederland het accepteert dat zijn werknemers zomaar 2 ½ uur per dag rookpauze nemen.
En die moskee,best maar dan niet zo overheersend,zelfs niet in ons vrije land.

Dat maakt de welstandscommissie wel uit Veer. Die hebben ervoor doorgeleerd.

Maar dat wilders nog steeds door jou als zwart-wit wordt neergezet,sorry hoor,ze begrijpen hier nog steeds niet waar ie voor staat,

Wilders staat voor haatzaaien. Emoticon: Bye bye

iedereen roept maar wat en dat moet dan maar zo zijn. Emoticon: Cooool

Als je het hebt over een PVV-er, dan geef ik je groot gelijk. Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Sapolidi schreef

In principe is daar niets mis mee. Alleen bestaat die wereld, door de technologische vooruitgang, niet meer. En zoals je weet is stilstand achteruitgang. We moeten wel mee Veer, want jij wilt toch niet dat we dadelijk qua ontwikkeling op een niveau belanden van een derde wereldland? Maar er zijn er meer die deze razendsnelle ontwikkelingen niet meer kunnen volgen, zich hierdoor bedreigd voelen en de schuld dan maar afschuiven op anderen, want dat is het makkelijkst. Je hoeft namelijk zelf niet meer verder na te denken. Je zoekt gewoon een zondebok, die wordt aangepakt en alle zorgen zijn voorbij. Simpeler kan het niet.

Dit vind ik allemaal te goedkoop geredeneerd, te gemakkelijk als een afweer geschud dat als voorbeeld te nemen.
Ieder weet dat vooruitgang iets meer betekend dan wat u er aan verbind stilstand.
Dat we wel mee moeten is nog maar de vraag men kan het behouden tot een normale leven waarin je eigen gelukkig voelt.
Voorbeelden worden er genoeg vertoont op TV.
Daar moet K het van hebben want dat zijn wel de vertoningen die je wel kan manipuleren, maar het beginsel als je daar door heen kan kijken zie je hoe eenvoudig leven ook geen afbreuk doet op de vooruitgang.

Uw waarschuwing voor een derde wereld land zou u eigenlijk moeten plaatsen in de gelederen van uw zo heerlijk gepropagandeerde linkse lieden mentaliteit,die het wel weten,wat goed voor de mensheid is, maar zich er niet om bekommeren, want ze blijven achter hun ideologie staan, van mensen helpen die niets hebben, en zich ook niet laten wel gevallen om ze iets eigen waarde bij te brengen.
Bij die ideologie had zeer zeker verantwoordelijkheid gevoel een item moeten zijn.
Maar zo ver waren ze nog niet gekomen, bij hun nadenken, wat sommige mensen die een afkeer hebben aan die ideologie van de linkse kerk, zijn niet schuldig aan het geen die past om een zondebok te benoemen.
Het is gewoon de waarheid, en dat is even moeilijk slikken.
Schrijf nou niet dat K de waarheid in pachtte heb, maar als je verder lees dan je neus lang is, kan je vele probleem gevallen beoordelen nadat je verschillende mensen die het zouden kunnen weten ook hier in een zware discussie punt er van maken.
Kijk HIER maar eens naar, nog wel in de volkskrant en lees de postingen van de mensen eens goed door.

En dan wil de schrijver d.m.v. "inter-levensbeschouwelijke platforms" (wat mag dat wezen, oecumene anno 2010? ) bereiken dat o.m. de democratische rechtsorde behouden blijft.
Begin eerst eens in uw eigen kerk zou ik zeggen, want als er iets het toonbeeld is van ondemocratische orde dan zijn het wel de kerken en religieuze organisaties.
En als er iets super vrouwonvriendelijk is dan zijn het wel de religies, geen een uitgezonderd, zelfs het vriendelijke Boeddhisme.

Dit vind K een goede reactie want dit spreekt mij aan, niet om mijn gelijk te krijgen, maar omdat het gaat om zeer aanwezige drang tot een normale samenleving die kennis heeft van verantwoordelijkheid gevoel voor elkaar, zonder tussen komst van welk religie God of Alaha dan ook

Dat maakt de welstandscommissie wel uit Veer. Die hebben ervoor doorgeleerd.

Maar dat wilders nog steeds door jou als zwart-wit wordt neergezet,sorry hoor,ze begrijpen hier nog steeds niet waar ie voor staat,

Wilders staat voor haatzaaien.

iedereen roept maar wat en dat moet dan maar zo zijn.

Als je het hebt over een PVV-er, dan geef ik je groot gelijk.

Welstandscommissie,door geleerd of niet ze zijn niet nodig en ook nog al eens arrogant als de pest

Nauw, nauw, u durft, een heel grote groep mensen weg te zetten, als haatzaaiende mensen meer dan 1.1/2 miljoen mensen bij elkaar.

Goed lezen wat in die volkskrant geschreven staat en ook goed er over nadenken, voor mij is het jammer dat K niet zo goed in taalkundigheid bent bijgeschoold, dat is een gegeven ,daar moet je het mee doen.
Of je nu in een taal gebruik er niet in kan vinden wat er bedoeld word, of wat er mee gezegd wil worden is voor iemand met uw intelegentie geen probleem zou K denken.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ik vindt de reactie van Sapolidi niet de moeite waard te reageren,is onbegonnen werk als je tegen iemand praat die de realiteit niet wil inzien Emoticon: Nooo

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 28-12-2010 20:08 Veer01 wrote:
Ik vindt de reactie van Sapolidi niet de moeite waard te reageren,is onbegonnen werk als je tegen iemand praat die de realiteit niet wil inzien Emoticon: Nooo

Niet de moeite waard Veer of heb je geen argumenten om die te weerleggen? Beetje schreeuwen en kreten slaken is minder moeilijk niet? Van een bewuste PVV stemmer had ik inhoudelijk toch meer verwacht. Emoticon: Laugh out loud

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Nee hgoor,helemaal niet,als ik tijd had zouy ik hier wel een verhaal kunnen neerzetten om jouw eens van t tegendeel te overtuigen,maar je stelt je op als een klein kind dat het laatste woord steeds wil hebben,daar heb ik gewoon geen zin in Emoticon: Talk to the hand

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 29-12-2010 20:43 Veer01 wrote:
Nee hgoor,helemaal niet,als ik tijd had zouy ik hier wel een verhaal kunnen neerzetten om jouw eens van t tegendeel te overtuigen

Doe eens een poging Veer. Ben toch zo benieuwd. Want tot nu toe vond ik het allemaal uiterst zwak. Emoticon: Yes!

,maar je stelt je op als een klein kind dat het laatste woord steeds wil hebben,daar heb ik gewoon geen zin in Emoticon: Talk to the hand

Och, ik zie het al. Je hebt weer een uitvlucht gevonden. Eerst was het niet de moeite waard om een reactie te geven en nu dit weer.

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 29-12-2010 20:43 Veer01 wrote:
Nee hgoor,helemaal niet,als ik tijd had zouy ik hier wel een verhaal kunnen neerzetten om jouw eens van t tegendeel te overtuigen

Op 29 december schreef jij hier het volgende: ” En rascist ben je pas als je een ander zijn overtuiging wil overschaduwen”
Dus als jij mijn overtuiging wil overschaduwen dan ben jij volgens jouw eigen definitie een racist. Of het moet natuurlijk zijn dat jouw definitie van racist van geen kanten deugt. Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Bij geen discussie zeggen beelden meer al is het een late kerst joke

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 28-12-2010 20:08 Veer01 wrote:

Ik heb altijd met interesse de posting van Sapolidi( en Y.B en nog een paar andere leden ) gelezen .

Je hoeft niet altijd eens te zijn , maar moet wel proberen om met argumenten te komen die verifieerbaar zijn .
Harus bisa diCek . Emoticon: Shiny

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Waar ging dit ook alweer over?Oh ja,kerstversiering,mooi en gezellig,maar verguisd door enkele lieden die naar mijn mening dan maar beter weg kunnen blkijven waar t hangt.Of zien zij liuever andere attributen hangen die meer bij hun overtuiging past.Gelukkig is ons land er nog lang niet aan toe geregeerd te worden door enkele andersdenkenden,die ons alleen maar willen overheersen.Nederland is en moet een vrij land blijven,zonder verschilk of overheersing van een kant,das waar PVV voor staat en diegene die daar anders over denkt,jammer dan,maar er zijn genoeg mensen die het er mee eens zijn,gelukkig 2011 allemaal en pas op met vuurwerk straks. Emoticon: Party!

paulana
Gebruiker
spacer line

Dat zal best wel, maar nu weer over de partij van Geert Wilders Emoticon: Shut up!

Wat heeft dat met kerstversiering te maken en de Indonesiers die zich daaraan storen
mij dunkt dat er meer topics van en over Wilders zijn Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

Om Swastiastu

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 30-12-2010 18:15 Veer01 wrote:
Waar ging dit ook alweer over?Oh ja,kerstversiering,mooi en gezellig.

Dat was inderdaad het onderwerp van dit topic dat Anne Mieke inbracht. Maar Zieleffe gaat het dan hebben over een Pakistaanse vrouw die ter dood veroordeeld was voor het beledigen van de islam en jij maakt het helemaal bont door er de multiculturele samenleving hier in Nederland bij te halen met oa. dat belachelijke voorbeeld van dat rookhok. Als de moderatoren dit laten staan, dan voel ik me ook niet belemmerd om hierop te reageren.

Gelukkig is ons land er nog lang niet aan toe geregeerd te worden door enkele andersdenkenden,die ons alleen maar willen overheersen.

Welke tastbare bewijzen heb je dan dat andersdenkenden ons willen overheersen?
Om het jou niet al te moeilijk te maken, je hebt het toch al zo druk, ben ik tevreden met één argument. Wel een die aantoonbaar is, niet iets snel gaan verzinnen he Veer. Ben jij nogal sterk in.

Nederland is en moet een vrij land blijven,zonder verschilk of overheersing van een kant,das waar PVV voor staat

Ik dacht juist dat die PVV een hele bevolkingsgroep uitsluit vanwege haar godsdienst. Ze zijn er toch alleen voor Henk en Ingrid?
Dus zoals gebruikelijk weer het slaken van kreten zonder enige onderbouwing.

en diegene die daar anders over denkt,jammer dan,maar er zijn genoeg mensen die het er mee eens zijn,gelukkig 2011 allemaal en pas op met vuurwerk straks. Emoticon: Party!

Wist je trouwens Veer dat PVV-kamerlid Kortenoeven in de Tweede Kamer gepleit heeft voor een oorlog tegen Iran? Is een uitgelezen gelegenheid voor al die PVV-stemmers om daar eens voor mooi vuurwerk te zorgen. Het jaar 2011 kan niet knallender beginnen.

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 30-12-2010 13:04 sidia wrote:

Je hoeft niet altijd eens te zijn , maar moet wel proberen om met argumenten te komen die verifieerbaar zijn .
Harus bisa diCek . Emoticon: Shiny

Van Veer heb ik op al mijn vragen geen enkel concreet antwoord gehad. Ik heb wel een idee hoe dit komt. Iedere PVV-er moet eerst toestemming hebben van hun geblondeerde leider voordat ze met hun eigen mening naar voren mogen komen.

En het is nog wel de partij die de vrijheid van meningsuiting zo hoog in het vaandel heeft. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Sapolidi; de PVV is geen partij, dus vandaar wellicht die afwijkende regeltjes.

Inmiddels is de kerst weer voorbij en zullen de versieringen over enkele dagen - uiteraard na de haram viering (niet vieren zegt de MUI) van Oud en Nieuw en de start van de eerste haram uitverkoop van het jaar (niet uitbundig doen zegt de Koran).

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Lubbers bekritiseert Balkenelende
Kijk dat is nu weer achteraf makkelijk lullen.
Had hij zich niet gelijk toen het zo actuele was meer de publiciteit in moeten gaan.
Nu zou K zeggen man houd toch je bakkes en ga met Truus spelen.
Er druipt bij sommige mensen gewoon naïviteit zo hoog als de Utrechts Dom toren.
Nuchter bekijken doen ze niet, hun genen gebruiken, van overgevoeligheid, maakt hen zo genaak baar, en dan moet je niet erg vinden dat je bekritiseerd word.
Ja kan koesteren zo veel als je wil, maar vergeet niet uit het oog te verliezen dat er werkelijk de bedoelingen zijn van mensen met een dubbele moraal.
Potentiële mag je wel uit kijken want achter ieder mens zit wel eens een stukje argwaan en dat mag je volgens mij wel zijn, na aanleidingen die je dagelijks om de hoek ziet gebeuren.
Zie geen sterretjes, alleen van avond dan, bij het afsteken van het vuurwerk, wat mij ook zo verbaast dat men daar veel geld voor over heeft.
Maar ja dat is een mening en die hoef niet iedereen met je te delen.
Maar een politiek zou K , als je gezond verstand hebt, toch eens meer moeten bekritiseren.
En mensen die blindelings er achter aan hollen je op een afstand mag houden.
Die vrijheid hebben we gelukkig nog, en je ziet het steeds meer opkomen, dat je de mensen die potentiële een fundamentalistisch levenswijze opnahouden, ver voor je moet houden en niet achter je…..
Een overweging waard in het nieuwe jaar 2011 Emoticon: Worship Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Sadley Emoticon: Shut up! Emoticon: Emoticon: Nooo Emoticon: Devil Emoticon: Cry Emoticon: Confused

paulana
Gebruiker
spacer line

hallo....

Ik ben niet zo snel met politieke uitspraken, natuurlijk heb ik mijn eigen mening.
De naam Janmaat, zegt toch wel iets denk ik, en weet me te herinneren dat hij in politiek den Haag werd genegeerd. Is dat niet het beste ook met Wilders, er komt toch altijd weer iemand zoals die g...
Janmaat-Fortuyn- en nu deze gast, maar mensen stemmen op hem, hij staat voortdurend in de belangstelling ,nu ook negatief door zijn mede-werkers.
Hoelang denk je dat het duurt voordat een "vriend" over hem gaat lekken over wat hij op zijn kerfstok heeft..we kunnen er op wachten, zoveel vrienden heeft hij niet, anders heb je niet zoveel bewakers om je heen dag en nacht.

Groetjes Paulana Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Paulana

Ik heb je verhaal wel 10 keer overgelezen maar ik zie het verband niet tussen Ruud Lubbers;Jan Peter balkenende en Janmaat;Fortuyn;Wlders.
Ik weet dat je behoorlijk de duvel hebt aan Geert Wilders maar er hebben wel 1.5 millioen stemmers op hem gestemd en of het allemaal vrienden zijn weet ik niet.

Shalom

paulana
Gebruiker
spacer line

Beste Bokito,

dan heb je mijn verhaal niet goed begrepen, het gaat niet om wat Om Ziel geschreven heeft maar de postings daarboven. Ja ik heb als aanhef Zieleffe genomen omdat de 2 anderen niet veel posten, beetje dom van mij!
Ik heb niet de duvel aan Wilders hoe kom je daarbij, heb vandaag de 1ste keer wat over hem geschreven en verder is hij een ver van mijn bed show die teveel wordt opgeblazen
naar mijn mening.Ik weet hoeveel stemmers hij had ik volg BVN-tv, en verder ken ik die man niet.
Maar weer krijgt men het gevoel voor een rechtbank te staan, de aanhef van deze topic wordt weer eens totaal uit zijn context gerukt dat is jammer.

Mijn aanhef is dus verwarrend geweest en die zal ik verwijderen

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Dat er zoveel mensen op hem hebben gestemd, kan dat te maken hebben met de politieke onvrede onder de Nederlandse bevolking? Het is zonde dat deze man zo is doorgeslagen, in het heel vroege begin van hem kon ik me wel in een paar van zijn uitspraken vinden, maar kop -voddentax en huilie -huilie ,nee sorry dat gaat me te ver

heb het sowieso niet met poli-tikus

Om Swastiastu

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Nogmaals,ik lees hier zoveel bullshit nu dat ik stop met die onzin.Ooit zei iemand me.,..je moet niets zeggen tegen een roodbilbaviaan,dat is waar ik nu aan denk,als ik reacties lees van sommigen die Wilders nog steeds vergelijken met een soort Hitler,of die democratisch gekozen groepen niet willen zien als partij.Nou hoor ik van meer mensen dat t hier wemelt van haatzaaierij en onrust,dit forum heeft zijn langste tijd gehad als gezelligheidsplek en behoeft misschien een andewre moderator ook.Zoek t ff lekker uit zeg,zo hoeft t voor mij niet meer,Happy Newyear.

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Kenmerkend voor iemand die de eigen mening niet kan onderbouwen.
Roepen zoals anderen doen. bevestigen wat anderen roepen en niet snappen hoe het komt dat het hier in Ollanda beter gaat en geregeld is als in Oeganda.
Uiteraard gaat het hier niet perfect, maar dat kan ook niet. Informeer nu eens echt hoe alles gegaan is zoals het nu gaat??? Kijk je weleens naar het programma "andere tijden" hier kan je zien hoe het komt dat al die "buitenlanders" "andersdenkende" etc. hier gekomen zijn.
Het programma was ergens midden november 2010, het ging over een conservenfabriek in Zwolle. Zij deden nog enigszins goed werk voor de arbeiders welke zij ronselden in Turkije en Marokko. Daarna werden al snel mensen naar Turkije en Marokko gestuurd om arbeiders te ronselen. Waarom??? Gewoon, omdat de werkgevers behoefte hadden aan personeel en het kwam erg goed uit dat deze figuren voor de helft werkten. Nu, deccenia later hebben wij, het arbeidspersoneel zogenaamd een probleem dankzij dit immigratieprobleem.
Nou, als je even terugkijjkt, is dit dus ontstaan doot de vraag naar erg goedkoop personeel.
Volgens mij kwam deze vraag vanuit de werkgeversclub, of niet!??
Groet, Wim.

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 31-12-2010 21:54 Veer01 wrote:
Nogmaals,ik lees hier zoveel bullshit nu dat ik stop met die onzin

Hiermee geef je aan dat er eigenlijk geen verschil is tussen jou en een orthodoxe moslim. Jullie zijn zo overtuigd van je eigen gelijk dat een afwijkende mening niet alleen afgewezen wordt, maar tevens ook veroordeeld.

Ooit zei iemand me.,..je moet niets zeggen tegen een roodbilbaviaan ,dat is waar ik nu aan denk,als ik reacties lees van sommigen die Wilders nog steeds vergelijken met een soort Hitler,

Mij uitmaken voor iemand die zwart-wit denkt, erger is dan een racist en voor roodbilbaviaan is in jouw ogen geoorloofd. Maar Wilders vergelijken met Hitler (wat ik hier trouwens nergens teruggelezen heb, maar jouw sterke punt is verzinnen) mag dan weer niet. De vrijheid van meningsuiting en beledigen die jij je toe eigent geldt natuurlijk niet voor andersdenkenden. Jij blinkt niet uit in tolerantie.

of die democratisch gekozen groepen niet willen zien als partij.

Een beweging waarin maar één persoon de dienst uitmaakt, niemand lid van mag worden en geen inspraak duldt is in mijn ogen geen democratische partij, hoewel zij wel gebruik maakt van de democratie om aan de macht te komen.

Nou hoor ik van meer mensen dat t hier wemelt van haatzaaierij en onrust,dit forum heeft zijn langste tijd gehad als gezelligheidsplek

Ik heb al eerder aangegeven dat jij de persoon was die dit topic verziekte door hier de multiculturele samenleving erbij te slepen. Of had jij gedacht dat iedereen het met jou eens zou zijn? Zo lekker gezellig knus onder elkaar haatzaaien Veer?

en behoeft misschien een andewre moderator ook.Zoek t ff lekker uit zeg,zo hoeft t voor mij niet meer,Happy Newyear.

Het typische PVV-geluid. Iedereen met een afwijkende mening moet verdwijnen.
Uit deze posting heb ik tevens begrepen dat ik van jou geen antwoorden meer hoef te verwachten op mijn vragen. Het blijft bij geschreeuw en beledigen. Ook typisch PVV. Ik had eigenlijk ook niets anders verwacht. Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

73,610,500 pageviews Een website van indahnesia.com