Vakantieliefde gezocht

Subforum Gezocht & Aangeboden 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
leukejonegn29
Gebruiker
spacer line

Iedereen heeft ze weleens meegemaakt. De vakantieliefde. Spanning onder de zon. In eigen land of ver weg. Vaak kortstondig, soms een jarenlange romance. Sommige mensen zijn zelfs met hun vakantieliefde getrouwd.

In 2004 was ik voor de 1e keer op vakantie in IndonesiŽ. Ik heb toen samen met mijn Oma een mooie reisgemaakt door Java en Bali. In de plaats Malang, leerde ik Vera Deviana kennen. Zij werkte in een hotel waar wij toen als groep verbleven. In de dagen erna leerde ik Vera beter kennen en dit was voor mij mijn 1e vakantie liefde.

Wie o wie gaat binnekort naar dit prachtige land IndonesiŽ toe en kan mij mogelijk helpen aan het adres,of telefoonnummer van mijn vroegere vakantieliefde.

Je zult misschien denken: waarom ga ik zelf niet terug? Kan ik me voorstellen, maar dit is om verschillende redenen nu niet mogelijk. Bovendien weet ik niet of zij nog in de plaats Malang werkt of woont of mogelijk weer terug is gegaan naar Jakarta (waar haar ouders wonen). Ik probeer dat eerst uit te zoeken, vandaar. Misschien kunnen jullie mij helpen.

Haar naam is: Vera Deviana Nu ongeveer tussen de 20 en 27 jaar oud
Werkte in een Hotel en Winkel Mal (warenhuis) in Malang (Java

pierre
Gebruiker
spacer line

Vind je het niet een beetje aan de late kant om na 6 jaar pas op zoek te gaan?
Daarbij je schrijft dat je haar beter leerde kennen? tussen de 20 en de 27 jaar? dat is een ruim begrip.
6 jaar geleden dan zou ze zomaar 14 jaar kunnen zijn?

Maar oke, er zijn wellicht mensen die in de buurt van Malang wonen en misschien van die Vera hebben gehoord..

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

ze werkte in 'een winkel' en 'een hotel'? Heb je geen namen, want anders vrees ik dat het een nutteloze zoekactie wordt tussen al die miljoenen inwoners van Malang en omgeving (als ze daar vandaan kwam en als ze daar nog werkt.

Heb je al op Facebook gezocht? Dat is hier immens populair, dus als ze op internet actief is, dikke kans dat je daar wat van haar vind.

Ho Lee Fuk

jessie
Gebruiker
spacer line

leuk om zo je vakantie liefde weer te gaan op zoeken'''jehebt zeker lang met vlinders in je buik gezetten,die nu die zijn gevlogen'nauw ik hoop voor je dat zij er nog werkt'mits zij niet
uitgehuwelijkt is door haar ouders' maar hou daar bij wel rekening mee dat zo'n mooije vrouw veel aanzoeken krijgt,voor een huwelijk , als je zo'n beetje de java cultuur kent ' dan lijkt mij dat heel erg spooradies dat zij eventueel op jouw zit te wachten,het had beter geweest dat jij na al die jaren contact had gehouden per Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.mail of wat dan ook,dan had de kans wel groter geweest,maar je weet maar nooit'men zegt wel eens ' liefde is blind'
dan zou ik als ik jouw was,een ticket kopen, en weg gaan,' you never know' have a nice trip
in indonesia is een programa bijna het zelfde als spoorloos'maar hier heet het'termehek
mehek op trans tujuh.hij heet mandela , die dt soort dingen waar neemt,met keiharde confrontasies,live on tv indonesia.'op zoek naar oud liefde' ik zou zeggen schrijf eens een brief naar Trans Tujuh'Termehek mehek' zeker de moeite waard T.a.t van mandala
yarkarta. veel succes bij het zoeken van de juiste oplosing Emoticon: Bye bye

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Dat is inderdaad een hele goeie tip jessie !

Het zal niet echt makkelijk zijn om iemand zo even te vinden.
Het programma is heel goed bekeken, en maakt inderdaad de meeste kans. Emoticon: Party!

Where there is a will there will be relatives.

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. jessie

een paar punten aan het eind van een zin maakt jouw epistel best wel leesbaarder denk ik.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Vanuit Holland zijn er ook mogelijkheden;

all you need is love, spoorloos,memories ;-)

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

jessie
Gebruiker
spacer line

kijk zaterdag en zondag avondt kwart over 6 trans tujuh,dan heb je gelijk het adres
van termek mehek 'das nie ge''k grtjes Emoticon: Bye bye

bambang
Gebruiker
spacer line

Je kan ook een bericht in verschillende lokale kranten van Malang plaatsen. Misschien kun je contact opnemen met een krant via internet, e-mail. Je hoeft dan nog niet naar RI af te reizen. Denk ook aan: informatie inwinnen van een kerk, moskee, rt/rw.
Als het aan je knaagt om te weten hoe het gaat me je jeugdliefde, dan zou je toch een keer naar RI moeten. Hou er rekening mee dat de (leuke) vrouwtjes vroeg trouwen en kindjes krijgen.

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 17-12-2010 06:43 schreef jessie:

in indonesia is een programa bijna het zelfde als spoorloosmaar hier heet hettermehek
mehek op trans tujuh.hij heet mandela , die dt soort dingen waar neemt,met keiharde confrontasies,live on tv indonesia.op zoek naar oud liefde ik zou zeggen schrijf eens een brief naar Trans TujuhTermehek mehek zeker de moeite waard T.a.t van mandala

De tvzender Trans7 kun je bekijken via mivo.tv:

mivo.tv/home.php

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 17-12-2010 06:43 jessie wrote:
leuk om zo je vakantie liefde weer te gaan op zoeken'''jehebt zeker lang met vlinders in je buik gezetten,die nu die zijn gevlogen'nauw ik hoop voor je dat zij er nog werkt'mits zij niet
uitgehuwelijkt is door haar ouders' maar hou daar bij wel rekening mee dat zo'n mooije vrouw veel aanzoeken krijgt,voor een huwelijk , als je zo'n beetje de java cultuur kent ' dan lijkt mij dat heel erg spooradies dat zij eventueel op jouw zit te wachten,het had beter geweest dat jij na al die jaren contact had gehouden per Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.mail of wat dan ook,dan had de kans wel groter geweest,maar je weet maar nooit'men zegt wel eens ' liefde is blind'
dan zou ik als ik jouw was,een ticket kopen, en weg gaan,' you never know' have a nice trip
in indonesia is een programa bijna het zelfde als spoorloos'maar hier heet het'termehek
mehek op trans tujuh.hij heet mandela , die dt soort dingen waar neemt,met keiharde confrontasies,live on tv indonesia.'op zoek naar oud liefde' ik zou zeggen schrijf eens een brief naar Trans Tujuh'Termehek mehek' zeker de moeite waard T.a.t van mandala
Termehek-mehek, Realigi en die andere zooi is allemaal nep, voor het geval je dit nog niet wist. Veel acteurs/actrices worden geworven van een bedrijf hier om de hoek bij mij. Kennisje werkt er, en daarom weet ik het dus.

Ho Lee Fuk

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 18-12-2010 12:33 schreef Yerun:

[quote verwijderd]
Termehek-mehek, Realigi en die andere zooi is allemaal nep, voor het geval je dit nog niet wist. Veel acteurs/actrices worden geworven van een bedrijf hier om de hoek bij mij. Kennisje werkt er, en daarom weet ik het dus.

Dat is ook in NL. De zgn. realtiyshow Big Brother is voor een groot gedeelte nep. Een bepaalde medespeler krijgt een provocerende tekst die hij tegen zijn tegenspeler moet gebruiken. De tegenspeler weet van niets. Er ontstaat dan ruzie, soms handgemeen. De spelers worden gestuurd. Anders is het saai. Kijken naar spelers die zelf tv kijken, is niet interessant voor de kijkers. De kijkcijfer is belangrijk. Er moet ACTIE zijn.

Inderdaad in tvland is veel nep: doorgestoken kaart, in scene gezet, voorgekauwd.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Saya ter- bahak2 ketika membaca cerita diatas itu.

Ik lach me kripoet toen ik bovenstaande (liefde) verhaal las.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

paulana
Gebruiker
spacer line

Ja u heeft gelijk Ome Sid ook ik moest er wel om lachen, geen adres niks
hoe waarschijnlijk is het Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 18-12-2010 10:59 bambang wrote: Hou er rekening mee dat de (leuke) vrouwtjes vroeg trouwen en kindjes krijgen.
En zeker hier in RI. Als je een jaar je vriendin alleen laat en nog geen vaste trouwplannen hebt, dan is ze er met een ander vandoor: vrijwillig, gedwongen door familie of gedwongen door de strenge sociale controle (die sommige mensen idyllisch adat- gewoonten noemen; in feite niets anders dan een dictatoriale druk op haar community -leden om te voldoen aan de vereisten van de groep).

Puputan
Gebruiker
spacer line

On 19-12-2010 14:19 Yogya-Bali wrote:

[quote removed]
En zeker hier in RI. Als je een jaar je vriendin alleen laat en nog geen vaste trouwplannen hebt, dan is ze er met een ander vandoor:

Wat is dit? De zoveelste wet van YB? U heeft het alleen over kampungbewoners, in de hogere kringen is die regel allang geen usance meer.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Yep, YB heeft de wijsheid in pacht en alle oplossingen voorhanden...Als iets niet gebeurt zoals hij het zou willen zien dan deugt niks en niemand in Indonesie...Vraag me soms wel eens af of YB niet beter in de koloniale tijd had kunnen leven in Indonesie...Maar soms heeft hij ook wel nuttige dingen, dus hij heeft zijn waarde wel hier.

Maar het is wel off topic geloof ik...dus evt. mag het weggehaald worden Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 19-12-2010 15:54 senior wrote:
Yep, YB heeft de wijsheid in pacht en alle oplossingen voorhanden...Als iets niet gebeurt zoals hij het zou willen zien dan deugt niks en niemand in Indonesie...

YB heeft een tijdje geleden ruiterlijk toegegeven dat zijn uitspraken in de categorie borrelpraat horen. En omdat hij deze keer zo verstandig is om eventuele bronvermeldingen achterwege te laten, twijfel ik helemaal aan het waarheidsgehalte van deze posting.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 19-12-2010 15:36 Puputan wrote:

[quote removed]

Wat is dit? De zoveelste wet van YB? U heeft het alleen over kampungbewoners, in de hogere kringen is die regel allang geen usance meer.
Zou het misschien ook aan het karakter kunnen liggen, of hoe diep de liefde zit, of wat de verwachtingen zijn?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Als ze weg is na een jaar zat de liefde niet echt diep. Dus dat probleem is dan ook opgelost. Meestal heeft YB, als je het wat chargeerd meestal wel een punt.
Dan meestal op punten waar mensen het niet willen horen. Tja soms recht voor zijn raap. Maar ongelijk heeft tie meestal niet.

It's only kinky the first time.

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 19-12-2010 15:36 schreef Puputan:

[quote verwijderd]

De gewone toerist komt niet in aanraking met de hogere kringen. Hij, in de meeste gevallen mannen, komt in contact met vrouwen in een cafe, discotheek, pasar, strand. De gewone RI vrouw zoekt graag een man uit het westen. Veel van deze vrouwen zoeken naarstig en bewust; op zoek naar een betere financiele toekomst.

De mensen uit hogere kringen lopen je voorbij. Of je moet geintroduceerd worden. De rijke mensen vinden het niet nodig om met een gewone toerist te trouwen. Ze zijn financieel onafhankelijk. Ze gaan zelfs naar het buitenland op vakantie.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Inderdaad bambang, zo werkt het. Voor een Europeaan is het beste een dame te treffen die financieel omafhankelijk is, maarja, dan werken ze niet in een bar. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 19-12-2010 16:24 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

YB heeft een tijdje geleden ruiterlijk toegegeven dat zijn uitspraken in de categorie borrelpraat horen. En omdat hij deze keer zo verstandig is om eventuele bronvermeldingen achterwege te laten, twijfel ik helemaal aan het waarheidsgehalte van deze posting.

He verdorie kan ze het toch weer niet laten Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Stupid

Om Swastiastu

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik vind het weer jammer dat voor de zoveelste keer een serieuze vraag een negatieve wending krijgt. Het is volgens mij niet nodig om altijd maar alles uit te spreken en wie er wel of geen gelijk heeft.
Degene die dit topic is begonnen een paar dagen geleden hebben we niet meer gehoord of gezien. Hoe zou dat nou toch komen?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

paulana
Gebruiker
spacer line

Anne Mieke je dacht toch niet dat het een serieuze vraag was, en dat na 6 jaar
geen adres niets alleen een naam , een hotel een winkel... Emoticon: Confused

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,573,945 pageviews Een website van indahnesia.com