Op zoek naar huis in rondom Jakarta

Subforum Gezocht & Aangeboden 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dannyman1234
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Ik ben van plan om eind Januari weer naar Indonseie te gaan voor minimaal een jaar.
Ik zoek een huis met mijn vriendin, alleen het probleem is dat je bij de meeste huizen minimaal 1 - 2 jaar vooruit moet betalen.

Heeft iemand een huis die hij wilt verhuren, maar dan per maand of 2 maanden?
Ben ook blij als ik met een nederlander te maken heb als er kalamiteiten zijn.

Of weet iemand anders een betrouwbare agent waarbij de per maand of 2 maanden kunt betalen?

Ik hoor het graag

Groet

Danny

Boefje
Gebruiker
spacer line

Waar ben je naar op zoek?

Jullie zijn met zijn tweeen, hebben jullie ruim budget? Ik zit nu in een kost, die zijn ook wel te vinden voor twee personen. Heb gewoon een kamertje met eigen badkamer en gedeelde keuken, huur is 1.9miljoen. Zodra je een paar indonesiers hebt ontmoet is dat echt zo geregeld.

Over echte huizen kan ik je weinig vertellen

Boefje
Gebruiker
spacer line

Ik zou zowiezo niets regelen voordat je weggaat.

Regel gewoon een simpel hotel voor de eerste week en ga daarna op zoek, dan kun je pas een goede afweging maken over faciliteiten, locatie, bereikbaarheid, veiligheid, comfort etc.

NomeNescio
Gebruiker
spacer line

Dannyman, het ligt aan je budget wat je wilt en waar je wilt, in welke wijk. Ik weet bv dat er in de wijk Tebet Timur veel huizen te huur staan, gemeubileerd en ongemeubileerd. Voor 2,5 miljoen Rp per maand kun je zo'n huis wel huren; afspreken eerst voor een half jaar en dan iedere 2 maanden de afspraak verlengen zou moeten kunnen. De huizen staan immers leeg en vaak al voor langere tijd. Tebet ligt vanuit Sarinah gerekend onder Menteng en onder Manggarai. Goede buurt.

dakocan
Gebruiker
spacer line

hallo Dannyman,
ik heb een appartement in Jakarta, in de wijk Kuningan.
Appartement is gelegen op de begane grond, en beveiligd.
Appartement heeft 2 slaapkamers vh 3 slaapkamers en heeft 2 badkamers en 3 toiletten, voorzien van AIRCO en is compleet gemeubileerd.
Het is gelegen aan de Taman Rasuna Said, een zijstraat van Jalan Rasuna Said waar de Nederlandse Ambassade is gevestigd.
Alle faciliteiten in de buurt.
Huurpijs Ä 750,00 incl.servicekosten maar excl. electriciteit.
Ja kan mij mailen, mailadres dakocanEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.casema.nl
Ruud

dannyman1234
Gebruiker
spacer line

Jammer dat ik geen bericht krijg als er een post is, maar goed..

Ik wil absoluut niet meer in de taman rasuna blijven. Ik heb daar al jaren gewoond.
slechte management en 750 euro is wel erg duur ik zat met 3 slaapkamers volledig gemeubileerd voor 6.5 miljoen (500 euro), dusdat is veels te duur.

In Tebet lijkt me wel goed, maar het probleem is dat ik niet getrouwd ben met mijn vriendin en zoals je wellicht niet weet kunnen ze daar problemen over gaan maken als je samen gaat wonen.

In een complex maken daar niet zo'n probleem van, maar goed.
Een kost nee dank je, ik heb wel een budget van 50 miljoen / jaar uit te geven.
Daar moet je wel een huis voor vinden lijkt me.

Wie weet informatie over huizen in Tebet voor 6 maanden? dat klinkt wel interressant, en hoe zit het als er mensen komen logeren etc? vaak komt de buurthoofd langs en loopt te zeiken of je moet hem weer afbetalen etc..

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

in of rond Jakarta? Hoever wil je van hartje Jakarta zitten? Hier in Lippo Cikarang (Ja, een dik uur vanaf Semanggi via de tol) kun je vast wel wat vinden voor dat geld, bovendien is het lekker rustig, schoon en kun je over het algemeen doen wat je wil.

Ho Lee Fuk

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Als je naar Pusat wil moet je wel veel geduld en tijd hebben .En zeker tijdens kantooruren , naar , tijdens lunchtijd en van kantoor naar huis.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 14-12-2010 06:15 NomeNescio wrote:
Tebet ligt vanuit Sarinah gerekend onder Menteng en onder Manggarai. Goede buurt.

Hangt af welke deel van Tebet.
Vroeger noemen we Tibet i.p.v Tebet.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

H.Fooij
Gebruiker
spacer line

Hallo dannyman,

Mijn vrouw en ik hebben een mooi huisje in Bogor. Zijn net terug na een verblijf van zes weken in ons huis. Het huis is gelegen in de wijk (perumahan) Villa Bogor Indah te Bogor. Rustig gelegen aan een doodlopende weg (zeer prettig). Het huisje is te huur voor een redelijke prijs per maand.
Indien interesse, bel ons dan even.
Telf. 043-3437755.

Gr. uit Maastricht

edkuiper
Gebruiker
spacer line

Op 13-12-2010 13:30 schreef dannyman1234:
Hallo,

Ik ben van plan om eind Januari weer naar Indonseie te gaan voor minimaal een jaar.
Ik zoek een huis met mijn vriendin, alleen het probleem is dat je bij de meeste huizen minimaal 1 - 2 jaar vooruit moet betalen.

Heeft iemand een huis die hij wilt verhuren, maar dan per maand of 2 maanden?
Ben ook blij als ik met een nederlander te maken heb als er kalamiteiten zijn.

Of weet iemand anders een betrouwbare agent waarbij de per maand of 2 maanden kunt betalen?

Ik hoor het graag

Groet

Danny

edkuiper
Gebruiker
spacer line

dannyman1234:
Kijk naar mijn website www.vakantiehuis-jakarta.nl en weet niet of ik jullie hiermee helpen kan.
Groet,
Ed

Joris
Gebruiker
spacer line

Danny,
Weet niet of je nog een huis zoekt?

http://forum.indonesiepagina.n(...)_huis_in_jakarta.php

Gr

Joris

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Danny,

Een vriend van mij heeft een mooi appartement in Kuningan Jakarta. Dit is 100 meter van Loewy een hele trendy hippe bar in het centrum van de stad. Je zit daar echt op een topplek.

Het appartement staat nu leeg..

Als je meer wilt weten mag je me mailen

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

dannyman12345
Gebruiker
spacer line

Wat is je email adres? zie het bericht nu pas.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Dannyman,

Bedoel je mijn adres?

Gr.

Bg

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,287,884 pageviews Een website van indahnesia.com