|
|
|
|
|
|
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee om hier eens alle positieve dingen van het leven in RI te paatsen. Niet alleen maar waarschuwingen voor mensen die hier willen gaan wonen, maar juist een inventarisatie van positieve dingen waardoor mensen, ondanks alles, besluiten er te blijven. Ik ben er altijd benieuwd naar geweest, zeg nou eens echt waarom "je" er belsuit te blijven wonen.
|
|
|
|
|
Elsbeth,ik ben het helemaal met je eens.Mijn topic was geen grap.
Gezonde belangstelling voor een andere cultuur en samenlevingen,
vertalen in het verblijf in Indonesie.Toch niet zo'n rare vraag ?
Ook al belazer je de boel,gewoon zeggen (of kan dat niet ? )
Geld,vrouwen,kansloos in eigen land (nl) het bekende recept toch ??????
Groetjes van Gudang naar jou !
|
|
|
|
|
Gudang, heb alleen maar een positieve opvatting over RI, ben er helaas nog niet geweest.
Kan alleen zeggen, dat mijn Indische schoonfamilie erg lief is, en ik heb veel van hen geleerd.
Het zijn schatten van mensen, die in het verleden nogal wat meegemaakt hebben.En ik, als enig kind met een ijskoude familie NL De liefde en de warmte bij Indische families is spontaan.
Natuurlijk is het wederzijds respect heel belangrijk, veel mensen uit Indie/Indonesie hanteren nog een bepaalde adat, verdiep je daarin; het wordt op prijs gesteld zeker door ouderen.
|
|
|
|
|
lees nog even m'n vorige bericht terug maar moet eigenlijk om mezelf lachen.
hoe kan ik nou aan iemand vragen ,om te vertellen op een forum hoe die de boel belazerd of om vage reden ,in indonesie verblijft/ woont,,?.Dat doet niemand toch ? Dat soort mensen halen toch hun schouders op en denken : zal me een rot zorg zijn,maar hier in indonesie is het lekker weer en financieel leef ik als een god en wil ik 's even vreemd gaan dan is dat een stuk makkelijker dan in nederland en kost me 2/3 minder. Ja toch beste mensen.?en ach ja joh dit forum ? leuk voor even als je een uurtje niks te doen heb maar toch niet dagelijks ,zoals ...? nee zeg maar niks meer want dat zoeken die mensen maar zelf uit wat ze met hun tijd doen,ik moet er in ieder geval niet aan denken om elke dag achter een computer te zitten laat staan op zo'n site als dit.Dat lijkt me héé'l erg vermoeiend !
|
|
|
|
|
Oke we hebben je door.
Kennelijk heb jij wel de tijd om imbeciele oproepjes te plaatsen..
|
|
|
|
|
Nou, dan zijn we toch klaar? Als de antwoorden zelf al invult. Ook goed.
Groet
|
|
|
|
|
verboden in te rijden... mailtje onderweg
|
|
|
|
|
Ok els en merapie,
terimah kasih di muka berita.
Sekarang saya masih sibuk,tetapi besok saya ada waktu.
Els,anda sudah pernah ke Indonesia ?Sekarang Minggu pagi .
Saya capeh.
dah
gudang
|
|
|
|
|
Goed Pierre
|
|
|
|
On 11-12-2010 20:39 gudang wrote: lees nog even m'n vorige bericht terug maar moet eigenlijk om
mezelf lachen.
ik moet er in ieder geval niet aan denken om elke dag achter een computer te zitten laat staan op zo'n site als dit.Dat lijkt me héé'l erg vermoeiend !
|
Er blijven altijd mensen over die kunnen lachen over zelfspot.
Iedere dag achter de computer zitten op zo'n site als deze, idd dat is ook niks voor mij,
maar een paar minuutjes kijken naar wat een of andere otak udang nu weer heeft neergezet, dat frist wel je dag op.
Het blijft me overigens verbazen hoe snel "nieuwkomers" een oordeel hebben, maar ja
de vraag is zijn dat idd nieuwkomers of weer oude bekenden.
Schijnbaar zijn er mensen gefrusteerd omdat ze zelf geen afscheid kunnen nemen van
het feit dat ze zelf niet in Indonesie kunnen genieten zoals anderen dat wel kunnen, op een eerlijke manier, dan is het natuurlijk heel gemakkelijk om iedereen die in Indonesie zit maar op een hoop te gooien.
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
On 11-12-2010 20:52 elsbeth wrote: Nou, dan zijn we toch klaar? Als de antwoorden zelf al invult. Ook goed.
Groet
|
hallo elsbeth,
heb je zin om met mij koffie te drinken ? gezellig toch.Ik denk dat je een leuke knappe vrouw bent.ik hoop dat je met me wil kennismaken .Ik hoor het wel van je als je mijn telef.nr.wil hebben.Selamat tidur schat .
Pak sabar, mensen uit nederland die in indonesie geld verdienen op een eerlijke manier ??? oh je bedoeld die mensen die bij shell enz werken ?
maar die groep bedoel ik niet en dat weet je natuurlijk heel goed !
Maar de leukste reactie tot nu toe op mijn vraag is van Pierre.
Bedankt hè en je weet het Heil Pierre lust veel Bierre .
Vroeger had je de msb of was het de nsb ? nou ja Pierre je weet vast wel.
dah
|
|
|
|
|
heb nog even opgezocht :
msb = Malam Snelle Bromfietsen .
nsb = No Site Bewaking
|
|
|
|
Zielig blijft het wel.
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|