Natuurpark Java

Subforum Java 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Ruurdbakker
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Mijn vriendin en ik vertrekken over 2 weken voor 3 weken naar java en bali en wij zijn van plan om ook een natuurpark te bezoeken. Ik zie dat er een aantal zijn op Java.
Onze voorkeur gaat uit naar centraal en oost Java omdat we daar onze meeste tijd zullen doorbrengen.

Ik ben erg benieuwd naar jullie suggesties.?

Groeten en alvast bedankt,

Ruurd

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

In Centraal Java is tegenwoordig het Merapi Nationaal Park, maar ik denk dat je dat wel kunt vermijden nu, zeker nadat de Merapi er huis gehouden heeft met dikke afzettingen as.

Verwacht van de meeste natuurparken ook niet te veel, het is vaak niet meer dan een stuk bos waar je (te) eenvoudig kan komen, met als gevolg dat er overal mensen (al dan niet illegaal) hun huis hebben neergezet, het vervuild is en de zeldzame dieren aan de kant van de weg in kooitjes verkocht worden.

De meest afgelegen parken in Oost Java liggen aan de zuidkust. Hier is geen belangrijke doorgaande route, dus zou je wellicht nog wat kunnen vinden qua stilte, schoonheid en natuurschoon. Baluran nationaal park ligt helemaal in het oosten, ten noorden van Banyuwangi. Er ligt een doorgaande weg doorheen waar veel van het verkeer tussen Surabaya en Bali doorheen dendert..

Ho Lee Fuk

vendie
Gebruiker
spacer line

Op Oost-Java kan je je hart ophalen en diverse parken bezoeken.
Baluran staat voor het eerst op ons programma (wij hebben een Guesthouse op Oost-Java en organiseren zelf de trips naar de parken) en er is de mogelijkheid om zelfs in het park te overnachten. Dit is ook mogelijk in Sukamade waar u eventueel schildpadden kunt spotten. Ook is een bezoek aan de Kawa Ijen een mogelijkheid. Er vragen wel eens gasten wat kan ik allemaal beleven op Oost-Java. Nu u ziet het heel erg veel. En.......in onze achtertuin begint een trek door de jungle. Kijk eens op www.rumahsenang.com

Guesthouse Rumah Senang - Huis waar je je prettig voelt

simpati
Gebruiker
spacer line

Even op de site gekeken, dit viel mij op:
1 x double/twin room for 1 night Euro 35,00 IDR 455.000, dit is een koers vvoor de Euro van IDR13.000, de afrekening van de Rabobank was vandaag IDR 11.682
Ik zou graag wat Euro's wisselen voor die koers!
Salam,
Jan
Malang

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,496,018 pageviews Een website van indahnesia.com