Goede kaart en afstanden Sumatera

Subforum Sumatra 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Sumatra > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Gevonden op het internet. Een goede kaart van Sumatera en nog beter, met afstanden.
De kaart kan met een klik groter gemaakt worden, de afstanden staan overzichtelijk onderaan.

http://pub.mahawarman.net/navi(...)ta-sumatera-2009.jpg

Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Handig, thanks....

hati hati, pelan pelan

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Dag Anne Mieke,
Schitterend deze kaart, het komt ons goed van pas, want we zijn van plan volgend jaar weer Sumatera aan te doen.
Groetjes,
Pamela

DutchProf
Gebruiker
spacer line

Heel mooie site - fijn dat ik dit heb gevonden! Ben al geruime tijd op zoek naar goede steden kaarten voor Sumatra. Ook ben ik op zoek naar corresponderende steden kaarten met de Nederlandse straatnamen er op. Het blijft lastig om een oud adres te kunnen vinden gezien alle daarna gegeven Indonesische benamingen. Suggesties? Bij voorbaat dank!

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

de juiste keywords intikken .

Zoals PETA KOTA PADANG , als je Padang wil hebben,
PETA KOTA PEMATANG SIANTAR (of MEDAN ) MEDAN.

Voor afstanden ga keyword JARAK afstand antara(tussen) PADANG dan BUKITTINGGI
(als voorbeeld)

jarak Padang Bukittinggi =======>
https://www.google.nl/search?q(...)iPWKGhHKHH8AeVm7KoCQ
Er zijn verschillende routes.
Padang
Vertrek in zuidoostelijke richting naar Jl. Piai Tanah
49 m
Sla rechtsaf naar Jl. Piai Tanah
800 m
Weg vervolgen naar Jl. Tanah
450 m
Sla rechtsaf naar Jl. Raya Indarung Tanah Sirah/Jl. Tanah Sirah
Ga verder op Jl. Raya Indarung Tanah Sirah
170 m
Weg vervolgen naar Jl. Raya Pitameh/Jl. Tj. Sabar
Ga verder op Jl. Tj. Sabar
650 m
Sla rechtsaf naar Jl. By Pass/Jl. Raya Lintas Barat Sumatera/Jl. Raya Padang-Painan
Ga verder op Jl. Raya Lintas Barat Sumatera
22,2 km
Jl. Raya Lintas Barat Sumatera draait naar links en wordt Jl. Raya Padang - Bukittinggi
600 m
Keer hier om
47,9 km
Jl. Raya Padang - Bukittinggi draait iets naar links en wordt Jl. Raya Lintas Barat Sumatera/Jl. Sutan Syahrir
4,0 km
Sla linksaf naar Jl. Syekh M. Daud Rasyidi
700 m
Weg vervolgen naar Jl. Prof.Hamka
450 m
Sla linksaf om op Jl. Prof.Hamka te blijven
850 m
Sla linksaf naar Jl. Padang - Bukittinggi/Jl. Raya Lintas Barat Sumatera
14,7 km
Sla rechtsaf naar Jl. Jambu Air
750 m
Sla linksaf naar Jl. By Pass
2,6 km
Bukittinggi, Bukittinggi City, West-Sumatra, Indonesi√ę

bisa dicek of makemyday .

jobvanstaalduinen
Gebruiker
User icon of jobvanstaalduinen
spacer line

Ik gebruik al enkele jaren CityMaps2go. Kan je echt heel goede kaarten over de hele wereld downloaden op je mobiel of tablet. Altijd offline te gebruiken. Gebruik hem nu ook op de Filipijnen. Erg handig voor onderweg om even te zien waar je precies ziet, en bij de wandelingen die ik maak. Het kleinste zandpad staat erop. Ook als stadsgids prima te gebruiken. Bovendien kan je leuke en nuttige dingen waar je langskomt even op de kaart markeren. Je moet natuurlijk wel GPS op de mobiel of tablet hebben, maar internetverbinding is niet nodig. Geeft geen afstanden weer, maar wel een maatlatje om de afstand in te schatten. Bovendien rekent de app automatisch de afstand naar elke plek die je op de kaart aanwijst, echert wel de kortste afstand door de lucht.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Heel kort off topic: Job, waar zit je nu op de Philippijnen? Bevalt het je? Bij wandelingen denk ik meteen aan Noord Luzon, zit je daar? Veel plezier nog!

jobvanstaalduinen
Gebruiker
User icon of jobvanstaalduinen
spacer line

Dank je Elsbeth. Zitten nu op Palawan, het meest westelijke eiland. Mooie natuur en landschappen Relatief druk door het chinese nieuwjaar. Over een 5 dagen vliegen we naar Cebu. schrijf er nog wel wat over op mijn "Pensionado topic" als ik terug op Bali ben.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Leuk Job, Palawan ben ik in 1991 geweest. Toen van El Nido naar Cebu gezeild. Geniet ervan.

DutchProf
Gebruiker
spacer line

Dank voor die suggesties. Weten jullie misschien ook het antwoord op mijn andere vraag: Hoe kien je uit hoe een adres van bijv. 1935 (Nederlandse straatnaam) na 1948 is omgedoopt tot welke nieuwe Maleise naam? Ik heb echt hard gezocht, maar zelfs in de collectie van de Univ. Leiden (voormalig Tropen instituut) is eigenlijk niets wat als vergelijking materiaal kan dienen - behalve voor een paar van de hele grote steden zoals 'Batavia'...
Bijv., een van de adressen (uit 1938) die ik probeer te plaatsen is aan de 'Residentsweg' in Bukittingghi: Ik kan natuurlijk wel een gokje nemen en ervan uitgaan dat de Residents woning aan de Residentsweg stond... maar ik wil iets meer precies te werk gaan...
Nogmaals dank!

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

https://melancongkebukittinggi(...)/the-resident-house/

Kijk even bij Fort de Kock , je moet kijken in de centrum.
het zou ook de huis van de A.R.
Nu heet het de Istana van Bung Hatta

bisa dicek of makemyday .

DutchProf
Gebruiker
spacer line

Hartelijk Dank! - ik stelde mijn vraag wat slecht; Ik had die foto reeds gevonden, maar ben echt op zoek naar de Nederlandse straatnamen op plattegronden die ik 'naast' een huidige Google Map o.i.d. kan 'leggen' om een aantal adressen te vinden. In Fort de Kock ben ik o.a. op zoek naar "Residentsweg 13", maar om dit via nog vindbare cartografie te doen (on-line), lijkt (alsnog) moeilijk...

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

Het is gewoon heel lastig wat je wilt want er is niemand die het allemaal heeft uitgezocht voor je. Je zult dus zelf onderzoek moeten doen en dat is tijdrovend.

Ik heb zelf ook heel wat uren in de universiteitsbibliotheek van Leiden doorgebracht voor een vergelijkbaar doel, er is gewoon niets kant-en-klaars. Je moet het zelf doen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

75,174,407 pageviews Een website van indahnesia.com