Bezoek aan centraal Java

Subforum Java 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Ruurdbakker
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Aangzien ik mijn reis aan het plannen ben naar indonesie vroeg ik me af of het het mogelijk is om over een maand (ik vlieg 17 dec op Jakarta) weer naar bijvoorbeeld de Borobodur te gaan (ervan uitgaande dat de Merapi rustig blijft) ? Of is dit erg af te raden en kan ik beter niet naar centraal Java gaan op het moment?

Ik heb gelezen dan ze begonnen zijn met het schoonmaken van de Borobodur. Men zegt dat dit over 4 weken afgerond is. Maar is het normale leven dan weer een beetje begonnen rondom Yogya of nog verre van?

Groeten,

Ruurd

jessie
Gebruiker
spacer line

ja je kan beter even wachten,ja zoals je zelf al weet zijn ze de borobudur aan't schoonmaken,en waneer die open gaat,dat durf ik je niet te zegen, maar hou zelf maar even de berichten bij dat lijkt mij wel zo makelijk,ja de merapie is wel aan't af nemen maar dat neemt niet weg voor hoe lang, ruurd je zal eens moeten weten wat een puinhoop het heeft veroorzaakt en schaden,vele mensen zijn dakloos maar de staat helpt een handje
door troepen te sturen en de SAR.als je gaat gaat je weet niet wat je mee maakt, maar het is op eigen risico.of je neemt een andere route.k wens jouw toch veel succes voor de juiste oplosing, slamat jalang dan sampai jumpai Emoticon: Bye bye

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Als je de stad Yogyakarta als uitgangspunt neemt (daar kun je gewoon terecht, is in de afgelopen weken ook niet anders geweest) dan kun je ter plekke vragen of de Borobudur al open is, zo niet, dan doe je alleen de Prambanan en een toertje langs de rampgebieden (die worden nu al aangeboden inderdaad)... Vergeet ook een bezoekje aan het kraton en het waterpaleis (Taman Sari) niet.. al is die laatste ook flink onder renovatie, en voor het grootste deel gesloten tot begin 2011. Er is altijd genoeg te doen in en rond Yogya, met of zonder bezoek aan de Borobudur.

Ho Lee Fuk

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,331,583 pageviews Een website van indahnesia.com